jij? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, dikke proficiat! loon naar werk!
. Ze keek wat op de eersten maar daarna zonder complexen verder, ik was content
.
Ben er niet jaloers op!
! Dat zal wel deugd doen nu zo je gedachten verzetten... Erg jammer wel dat jullie relatie door de paarden op de klippen is gelopen
. Veel sterte allezins! Ik herinner mij wel nog dat er ooit eens iemand zei, als je een vriend hebt die niet in de paarden zit, dan of verminder je/stop je met rijden, of die man moet er helemaal in mee gaan, anders blijft een relatie niet duren... Mijn ooit toekomstige vriend zal toch ook wel into paard moeten zijn
.
proficiat met de overwinning
Maar Nyona is idd wel een coole. Wel goeie promo op wedstrijdjes dat niet enkel dressuur knollen de winst kunnen pakken.
haha
al reikt mijn ambitie niet zo erg ver
Moet daar niet persé heel veel interesse in tonen, maar mij gewoon steunen in mijne hobby.
) maar niets aan de pees gelukkig. Hij liep correct dus wel een goed teken. 't Zit nog beetje gezwollen dus even niet belasten en alleen stappen om het goed te laten circuleren in zijn been. Vanaf morgen poederkes in zijn eten, hopelijk eet hij het op.
Al is dat niet bij alle jonge paarden het geval, 'k ben ook helemaal voor het karakter gevallen.
Eerste paard dat ik zelf verder door rij. Niet altijd gemakkelijk maar idd wel leuk achteraf om dan te zien dat je het allemaal zelf hebt gedaan.
Alhoewel, kheb hier nu al genoeg werk met Icaro en Wolk, maar Wolk is niet van mij.
maar er zat bv wel een 5 jarige tussen van de club zelf, veel stoef maar daar was het ook al mee gezegd

Shuddy had supersnel mok maar dit is lijk anders. Nuja 't is zeker al verbeterd met gisteren!
Gisteren zo zijn pijpbeen dik daarrond maar vandaag was dat al veel gezakt naar onderen. Komt wel goed.
Herinneringen van de eerste eventingkamp hé haha!