Mag ik me hier ook melden? Leuk om de foto's van de verschillende crossen te zien!
Ik ben vorig jaar 'als grapje' begonnen met de regiotrainingen eventing met mijn vorige paard, en dat pakte hij zo goed op dat ik aan het begin van dit seizoen Chaam, Etten Leur en Kronenberg heb gereden in de B. Toen heb ik mijn paard verkocht maar het eventingvirus was wel gaan kriebelen, dus mijn dressuurpaard is nu omgedoopt tot eventingpaard..
Een paar keer geoefend en oefencrossjes gereden, in Arensgenhout BB gestart en derde, de Horsefood Eventing Competitie gewonnen en dit weekend in Ysselsteyn gestart. Daar hadden we helaas wat problemen in het springparcours

Omdat het BB was nog wel de cross mogen rijden.
Na de cross in Arensgenhout had ik het gevoel dat ik ook wel B had kunnen rijden, zo makkelijk als de BB daar voor haar was. Dit weekend had ik juist flink te duwen in de BB, en de picknicktafel die ik in de B zag staan leek me ook wat hooggegrepen voor ons. Als ik terugkijk op dit seizoen heb ik ook wel het idee dat ik Etten Leur en Chaam volgend jaar wel kan rijden met deze merrie, maar in Kronenberg nooit aan de eindstreep ga komen met haar.
Ik wil het liefst wel B starten zodat ik fijn alle drie de onderdelen kan rijden en iets meer keuze uit wedstrijden heb, maar ik vraag me nu wel heel erg af hoe een normale B-cross eruit ziet. Merken jullie ook zo veel verschil tussen de een en de andere cross of zit dat tussen mijn oren, en zijn wedstrijden als Chaam/Etten-Leur een beetje de standaard of zijn dat echt makkelijke crossen?