Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een longontsteking is niet niks!
Tentamens, werken en natuurlijk paardrijden. Vorstin gaat ook lekker en die voelt fijn aan. Morgen ook de hele dag werken, dan twee dagen kerst, en dan tot oud en nieuw ook weer elke dag werken. We hebben ook nog extra matineevoorstellingen, dus dat wordt ook weer een druk weekje
Beterschap voor je moeder, dat is echt niet fijn!
).
weule schreef:moguh...
pfffff, wat een verhalen om dat eten, doe mij maar een varkenshaas en gebakken aardappelen.maar ik ben toch meer van snel/makkelijk/lekker.
marijke/geert: enorm kerstpakket..
lau: drukke dag... beterschap voor je moeder!!
hier nog mensen naar den bosch/Hengstenkeuring... Ik heb passe partout voor alle dagen, alleen ben er donderdag (tribune) en vrijdag (aandrijven in de kooi). dus liefhebbers voor woensdag/zaterdag kaarten?? dan kunnen we wel wat overleggen....

). Eerste kerstdag 's ochtends lekker luieren en dan eind van de middag naar Ronalds zus, daar moet ik nog wel een paar dingen voor maken - maar dat is niet zoveel werk. En dan komt tweede kerstdag mijn kant van de familie bij ons. Hebben we warm en koud buffet besteld
Dus hoef alleen voor de borrelhapjes e.d. te zorgen
Ga er wel weer opzitten als hij wat verder door is gereden. Dressuurinstructrice vond het ook geen slecht idee om hem even door te laten rijden.
Maar in jouw geval is het dan inderdaad een goed idee om hem weg te brengen
Bij Jer was het ook lange tijd aftasten tot hoever ik kon gaan, inmiddels kan ik lekker aan hem zitten
Ik vind het juist leuk, hoop heel stiekem dat er 4- jarige bij komt.
Alleen het zadelmak maken laat ik aan anderen over, daar ben ik te oud voor
. Nu nog uitvogelen hoe die werkt.. Heeft iemand toevallig een nederlandse uitleg?

, vanmorgen nog een verlate griepprik gehaald, en ik mag me zelf nu ook nog een paar x subcutaan in m'n buitvet prikken, en vrijdag weer een spuit halen in m'n schouder. Hoi hoi, wat een feest!!