Ik probeer ook naar Brugge te gaan, maar de week ervoor is en dat is zoooo mooi.
Net mijn laatste L parcours ooit gereden met Hetje.'mag nu echt niet meer vanwege mijn punten. Is maar goed ook hij was super fijn te rijden, maar deed geen moment zijn best Had ook nog een paal (niet meer voorgekomen sinds september in een L parcours). Moeders was helemaal verbouwereerd en ik ook. Gelukkig was hij wel super simpel te rijden.
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 18-05-11 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Jammer Shanouk dat je de 14e op vakantie gaat, was gezellig geweest. Zou leuk zijn als jullie ook naar Brugge gaan Corien en Laura. Komt Kentucky pas om 21.05? Dan kan ik nog gauw even met Vero wandelen.. Wil Kentucky wel graag zien.
What is een meester in knopen eruit halen en dan de wei in rennen:
Ha ha ha ha! Heeft ie weer een nieuw kunstje? Filmpje is aan het uploaden!!
Sannnn
Geplaatst: 18-05-11 20:33
Ja, is zijn nieuwe kunstje. Ik moet er stiekem om lachen, vooral hoe die kijkt dan. Maar dat laat ik maar niet merken. Leuk Sim, ben heel benieuwd!!
Ga zo maar gauw met Vero wandelen, ben ik rond 9 uur weer terug. Zag dat het tot 10 uur duurde paardensport, dus dan zal kentucky vast laatste uur zijn.
Ik had morgen ook voor de Orun kunnen rijden maar kreeg het niet rond met vervoer
bianca1980
Geplaatst: 18-05-11 20:49
haha SANN wat een hilarische foto, laat het hem alleen maar niet doen op een sgw wedstrijd... zo heb ik ook eens tweemaal in Wieringerwerf achter mijn vorige knol aan kunnen rennen.....monster, daarna altijd aan een ketting bij de trailer.....
What word mister ondeugd...
Ik heb in mijn gids staan 20.05 tot 22.05 paardensport, blijft dat alleen maar springen ?? want dat staat er niet bij.
Haha, Wat een grapjas is What toch! Margreet Verder wel alles goed gegaan?
Ik heb net hardgelopen. Iemand had stiekem onzichtbare broodjes lood aan mijn benen vastgemaakt De laastste 3 minuten van de 22 gingen pas fijn. Volgens Runkeeper was mijn gemiddelde snelheid wel hetzelfde, dus dat was wel hoopvol
Nou, volgend jaar april wil ik eigenlijk meedoen met de marathon van Rotterdam Dit is een bedrijfsloop, waar ieder team van 4 de marathon in estafette loopt, dus 10.5km. Dit jaar hadden we 4 teams lopen.
AntheaV
Geplaatst: 18-05-11 21:09
Avond! Ik heb de tv ook maar snel op Eurosport gezet
Sann: Geweldige foto Vief: Spannend zeg! Lau: Fijn dat Hetje zo simpel rond sprong Mootje: Lekker hardgelopen dus
Vero loopt weer redelijk goed lijkt het wel, eigenlijk gewoon goed. Maakt de beslissing die ik gemaakt had nog moeiljker. Maar dit hadden ze wel voorspeld, goede tijden en slechte tijden. Op SGW heb ik het liefste dat iemand What vast houdt, hij gaat of touwtje los maken. Maakt niet uit in welke knoop je hem doet. Of hij gaat hangen. Allebei niet fijn dus.
Als mosterd na de maaltijd: in de clubles "overhoort" de instructrice de pony-meiden over de afstanden tussen de hindernissen. Er was er 1 die het goede antwoord wist, maar dit werd gecorrigeerd, de instructrice gaf als afstand die van de paarden.........
Noor, alles nog heel??
Morgen even officieel langs bij de paarden die hier "om de hoek" staan.
Wat is het wereldje toch klein........ Een jaar of 5 geleden is een stel "met pek en veren" van het eiland gejaagd. Hij had het kleinkind van haar misbruikt. En ik loop ze hiern in Drenthe tegen het lijf.... en daar zat ik niet op te wachten, heb ook maar gedaan alsof ik ze niet herkende.
CoriienRN
Geplaatst: 18-05-11 21:20
Mo dat schreef ik net ook al irritant we*f Dat is wel gaaf als je daar aan mee kan doen!
San wat vervelend zeg met vero snap dat het dan nog rotter is
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 18-05-11 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt