.Ik moet van half 11 tot 4. Word dan opgehaald, dat is wel fijn. Als ik met de bus gemoeten had zou ik na 6 uur thuis wezen en ik moet 17.40 bij de fysio wezen, dus nu word ik opgehaald. Dan ben ik 5 uur thuis. Dus dat scheeld een hele hoop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
en in de tuin aan de slag
Hoe vroeg ben je dan op je werk?
Ziet er weer lekker charmant uit! Gelukkig is een meneer van de technische dienst hier zo aardig om even naar mijn fietsband te kijken, er waren er meerdere vanmorgen met zachte/lekke fietsbanden
Dus ik heb net mijn fiets maar even naar hem gebracht in de werkplaats

maar ja dat ben ik al zolang ik het me kan herinneren
En je went eraan
Dus nu kan ik eindelijk zelf gaan en staan waar ik wil!
Morgen lekker vrij. Elke dinsdag trouwens deze periode!

, ik verloor mijn beugel voor de dubbel en dacht die vindt ik rijdend wel weer terug, niet dus
,
!

( En ook in mijn normale springen ben ik hard aan het werken aan mijn houding
) 

Gaat nog wat worden deze week
Begon vanochtend al goed toen ik mijn college miste omdat er nog steeds geen treinen tussen Amersfoort en Utrecht reden
Weet wel dat ik zo lekker ga douchen en ga slapen... Morgen een dagje van half 9 tot half 6 op de uni
en 's avonds aan de klus met een opdracht. Alvast een dagje eerder aan klussen want woensdag ga ik naar Coldplay
maar ja zo als ik zij het ging echt niet dus ja, van het weekend weer proberen
En mooie foto's!
Dressuurjuf vond dat Jipje maar is even echt moest gaan werken, aangezien hij er soms een beetje een spelletje van maakt, nou dat hebben we beiden geweten
Maar sjouwen dat die ouwe deed, was helemaal trots op hem
Daarvoor ook Nika nog gereden en die was ook weer goed te pas vandaag. Hopelijk kan ik haar zondag nog starten in Gorssel, maar ze hebben me nog niet terug gemaild, dus weet ook niet als hoeveelste ik op de wachtlijst sta helaas. Nog maar even geduld dan. 

maar ik stapte op en gewoon meteen losgelaten. Stap en draf galop doen we maar niet op gras met al een beetje dauw en over de balkjes! het wordt een echte springer wat alleen balkjes hebben al héél veel aantrekkingskracht, maar ze wandeld er wel heel braaf overheen
. 

) Nog in Renswoude getraind ook nog en nu doodop...
goeiemorgen
.
?
. Fysio heeft dus toch geholpen. Vrijdag weer heen... Kan iig weer veel meer dan een week geleden. Bij sommige bewegingen doet het nog wel heel zeer. Maar het gaat de goede kant op.
. Vanavond ga ik weer de nacht in, dus vandaag heb ik lekker heel de dag vrij
.