Weinig gepraat hier vandaag zeg.. Ik ben weer terug van school, had echt de hele dag onwijze hoofdpijn. Tijdens het 6e uur maar ff paracetamolletjes gaan halen, daarna ging het wel ff beter, maar later liep ik weer met koorts rond. Ik ben ook echt achterlijk moe, kon mijn ogen echt niet openhouden op school vandaag. Gelukkig komen morgen mijn ouders terug uit Zuid-Afrika
Andrea: gefeliciteerd met je broertje! Vief: balen van die wedstrijd, hopelijk kun je er nog wel bij Jipje: Das wel beter dat je 2x een 5 mag hebben voor je propedeuse. Volgens mij mag ik dat niet (hoop het wel, dan heb ik iets meer kans dat ik het nog voor februari haal...haha)
ik wilde vanavond naar les, maar Ukkie is vrij kort bekapt. Hij loopt wat kortaf op het harde. Dus les kan ik wel vergeten.
Ook mn zusjes paard word morgen niet gekeurd, omdat hij gevoelig loopt. Daar is nauwelijk wat vanaf gegaan, dus wel een beetje vreemd. Die loopt haast stokkreupel.
Tientje: Mmm balen zeg dat ze er allebei zo'n last van hebben.. Kim: Weet je al of Sofietje zich een beetje gedragen heeft? En is het nog gelukt met leren? Anthea: Fijn dat je nog leeft Hilde: Leuk dat je een nieuwe deken hebt. Klinkt chique! Andrea: Gefeliciteerd met je broertje
Vanmiddag weer lekker op beide knollies gereden. Waren allebei braaf
Ze knaagt alleen heel veel op het bitje. Beetje jammer dat ze dan vaak haar mond open heeft op de foto's. Trek zelf trouwens ook wel weer een heel charmant gezicht Praat nog best veel tegen der dus laten we het daar maar op houden haha.
ja, die van mij begrijp ik dat die wat gevoelig loopt. Hij heeft nu geen ijzers meer onder. Hij had enorm lange hoeven, was ook hoognodig. Nu hebben ze natuurlijk een wat andere stand en ze zijn vrij kort. Hij loopt niet stokkreupel maar wel iets gevoelig. En het was springen vanavond. Niet verstandig dus.
Vief: fijn dat de paardjes lief waren. Camiel heeft Sufje vandaag alleen gelongeerd. Ze was wat onwennig . Heel de tijd schreeuwen. Dat tongetje op de eerste foto haha