[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:16

hier schijnt nu ook de zon!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:19

GvdT: Dank je wel voor deze hoopgevende mededeling! Haha!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:37

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:03

Ik ga naar Kroatie op vakantie, dus tot over een tijdje! Doei, doei

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:06

Ik hoor van steeds meer mensen dat ze daar heen gaan. Dat land is echt in opkomst volgens mij. Veel plezier

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:18

Ik ben er nog nooit geweest, en we hebben ook pas net besloten dat we zometeen die kant op rijden. In Frankrijk was het geen mooi weer en als je toch naar de Cote d'Azur moet rijden, kun je net zo goed een keer de andere kant op rijden, is qua afstand hetzelfde...ben heel benieuwd, schijnt erg mooi te zijn!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:21

Heel veel plezier Wuppie!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:29

Veel plezier Wuppie!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:31

Heel veel plezier Marieke! Lijkt me erg leuk daar!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 22:15

Fijne vakantie Marieke!!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 22:40

Marieke: fijne vakantie!!
Bt wordt beroemd Haha!
En altos natuurlijk ook nog sterkte....!

Ibonn: ik had inderdaad nog een training in ysselsteyn opstaan, maar zonder paard wordt dat lastig rijden Knipoog . 5 Augustus mag ik Nanea lenen van Madelene, dat is natuurlijk erg lief!

Van de week ben ik ook samen met een andere meid naar prive les geweest met nanea en morgen en volgende week mag ik nanea ook even lenen van madelene. Erg lief, maar voor het wedstrijdseizoen wil ze haar paard natuurlijk weer terug Tong uitsteken . Voor de rest staan de jonge haflingers er natuurlijk ook nog. Dus blijven rijden kan ik natuurlijk wel, al zal het wel een hele omschakeling zijn van wedstrijdgericht rijden naar weer 'recreatief' rijden.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 23:16

Veel plezier Marieke. Mijn zus is daar vorige week geweest en ook nog de afgelopen 2 weken. Het is lekker warm daar en erg mooi.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 23:18

GvdT schreef:
Gomir ik weet niet of ik jou zie zondag. Wij zijn denk rond 12.00 bij Beukers. Springen is trouwens op zand. Weet niet of ik dat al gezegd had.

Het duurt lang voor het L begint hè Bloos
Ik moet nog werken van half drie tot elf dus ik wil uiterlijk half één wegrijden. Zal zelf wel twee keer oefen starten en in het B ken ik toch niet zoveel mensen dus wsl ga ik vrij vlug weer richting huis Ja

Mooi dat het op zand is, geen stiften draaien en ik vond de bodem in de bak(ook al is die wat mul) een eind fijner dan dat grasveld!

Canter: wij gaan zo te horen hetzelfde weekend ons L1-debuut maken Haha! Ben benieuwd of ik Urby beetje aan de gang en los in zijn lijf kan houden in zo'n proefje, thuis kan ik hem er nu wel redelijk doorheen houden. Wijken wil nog niet zoals ik het wil, de tempowisselingen zijn wel in orde, galop aanspringen gaat me net te traag en met wat storing. Maar ik heb geen zin om B te gaan starten dus we gaan lekker meteen L1 Haha!

Fijne vakantie Wuppie!

Ik ben echt kleddernat geregend, het begon steeds te hozen dus ben op een gegeven moment maar gewoon naar stal gegaan en opgestopt(viel nog niet mee Tong uitsteken ). Was al verzopen voor ik erop zat, maar na een kwartiertje klaarde het wat op en heb ik nog best fijn gereden.
Heb hem nu aardig aan het been en redelijk op twee teugels verruimen en sluiten gaan fijn. Ben maar eens begonnen om er een galopwissel op te monteren. Moet hij altijd eerst even hysterisch doen want dat is nieuw, maar daarna wisselde hij toch twee keer braaf(moet wel een volte tien meter rijden in de hoek na de diagonaal, maar dat wordt vanzelf wel beter). Denk dat hij dat vrij snel door gaat hebben als ik dat een paar keer meeneem. Kan ik misschien ook nog ooit eens een galopwissel rijden in de ring Clown
Otje deed het niet en het paard daarvoor was een halve draver en die raakte in de knoop als hij het probeerde Bloos Pony en Cheeka sprongen altijd zelf al om, ga ik het nu voor de verandering misschien eens op commando kunnen Haha!

Morgenochtend vroeg rijden, heb oproepdienst de hele dag en avond.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 23:35

Online doet het ook niet. Als hij het al doet, dan alleen voor. Mijn opties om het hem nog aan te leren zijn echt op.
Ienie deed het heel gemakkelijk en Kaatje ook.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 23:46

Urby wisselde wel meteen helemaal, ik moest er dus alleen nog even de volte voor opsturen in de hoek en een keer doorprikken. Maar hij sprong ze iig wel meteen door Haha!

Foto's van de stamboekkeuring van nowie staan online, ben zelf toch stiekem wel weg van mijn paard *LOL*

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 00:50

Zo denk ik er ook over Gomir. Ik heb 2 B-proefjes met haar gestart om te kijken of ze zich in de ring een beetje gedraagt. Dat gaat wel goed dus ik heb verder geen zin meer om B te starten, gewoon lekker het L in! En ach, als het goed is loopt ze tegen de tijd dat ze M1 klaar is nog wat fijner zodat ik er wat beter uit kan zitten, of ben ik ondertussen aan haar mega-gang gewend.... Tong uitsteken

Jitske, rekend je hoefsmid gevarengeld extra bij Velvet?

Marieke, fijne vakantie! Doei!

GvdT, je kunt de hele winter toch nog dressuurmutsen? Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 04:09

Doei! zag wat vervelende dingen Ach gut voor Floor, Madelene, Wollie en Altos

Muggen zijn idd verschrikkelijk, al is het hier in Jasper iets minder erg. Scum, was idd Helmcken en Dawson is ook gaaf, maar Maligne vind ik ook onvoorstelbaar. Zondag gaan we raften op Sunwapta river, en ik wil ook nog naar Kicking Horse (en pablo blijft thuis)

Marieke, fijn dat je Raimaer heb geknuffeld *LOL* IK had Rob en Sjoerd gevraagd haar een nachtkusje te geven, maar ik weet niet of dat echt gebeurt Extreme duivel Veel plezier in Kroatie, Ja

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 09:16

ja veel plezier in kroatie Haha!

pfff kort nachtje gehad, ik beheer de site voor concours van 4 dagen wat hier volgende week is. veel gedoe natuurlijk! kom ik net uit bed, zegt me ma dat ze net thuis is... zijn ze vannacht naar het ziekenhuis geweest...ALWEER Verdrietig mijn vader had weer een aanval...

arme paps Verdrietig (leuk zo op de verjaardag van me broer Bloos )

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 09:24

Veel plezier Marieke! Kroatie is heel mooi!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 09:43

Soms moet een mens een beetje geluk hebben: Om 8 uur leek het wel nacht gisteren in Alkmaar en toen ik om 9 uur klaar was stopte het met regenen en kon ik mooi droog naar de auto lopen Haha!

BT en familie: Ach gut en naturlijk gefeliciteerd met je broer

Lielle: veel plezier met raften, en wat is "Kicking Horse"?

Marieke: Fijne vakantie!

Aan wissels ben ik eigenlijk nog nooit echt toegekomen. Vorige paard sprong ze wel tijdens het springen, maar dat kwam omdat hij dat al van mijn juf had geleerd (die had er Z mee gesprongen) En met Marple hebben we wel eens wat met een balkje geprobeerd, maar het blijven een beetje toevalstreffers Tong uitsteken

Heb al weer braaf gereden vanmorgen, en zo maar weer richting werk.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 10:59

BT, sterkte.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 11:48

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 12:09

Het is wat moeilijk te zien op het filmpje omdat het soms hapert. Zo te zien duikt ze zo nu en dan ipv dat ze nageeft, maar dat is een kwestie van balans denk ik. Daar is ze nog wat zoekerig in zo te zien. De beweging op zich ziet er goed uit.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 12:29

Klopt Sim, vooral als ze wat moe wordt wil ze nog wel is wat gaan duiken.
Vooral als ze lekker los is met rijden vind ik haar wel erg constant geworden in de aanleuning. Het is nog niet optimaal, maar wel al vele malen beter als het was. Maar zodra ze wat moe wordt vind ze het moeilijk om constant te blijven.
Wat mij vooral op valt is dat ze veel ruimer beweegt. Eerder zette ze vooral achter heel kort weg.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 13:37

Sterkte BT. Ach gut

Ze ziet er los uit in d'r lijf Sjaan, en voor de rest is het gewoon een jong paard die nog een beetje tijd nodig heeft als ik het zo zie.

Ik vond nog een foto op internet van mijn 1e wedstrijd met de Friese merrie:
Afbeelding

Vind 'r wel stoer hoor! Cool