GvdT schreef:Gomir ik weet niet of ik jou zie zondag. Wij zijn denk rond 12.00 bij Beukers. Springen is trouwens op zand. Weet niet of ik dat al gezegd had.
Het duurt lang voor het L begint hè
Ik moet nog werken van half drie tot elf dus ik wil uiterlijk half één wegrijden. Zal zelf wel twee keer oefen starten en in het B ken ik toch niet zoveel mensen dus wsl ga ik vrij vlug weer richting huis
Mooi dat het op zand is, geen stiften draaien en ik vond de bodem in de bak(ook al is die wat mul) een eind fijner dan dat grasveld!
Canter: wij gaan zo te horen hetzelfde weekend ons L1-debuut maken
Ben benieuwd of ik Urby beetje aan de gang en los in zijn lijf kan houden in zo'n proefje, thuis kan ik hem er nu wel redelijk doorheen houden. Wijken wil nog niet zoals ik het wil, de tempowisselingen zijn wel in orde, galop aanspringen gaat me net te traag en met wat storing. Maar ik heb geen zin om B te gaan starten dus we gaan lekker meteen L1 
Fijne vakantie Wuppie!
Ik ben echt kleddernat geregend, het begon steeds te hozen dus ben op een gegeven moment maar gewoon naar stal gegaan en opgestopt(viel nog niet mee
). Was al verzopen voor ik erop zat, maar na een kwartiertje klaarde het wat op en heb ik nog best fijn gereden.
Heb hem nu aardig aan het been en redelijk op twee teugels verruimen en sluiten gaan fijn. Ben maar eens begonnen om er een galopwissel op te monteren. Moet hij altijd eerst even hysterisch doen want dat is nieuw, maar daarna wisselde hij toch twee keer braaf(moet wel een volte tien meter rijden in de hoek na de diagonaal, maar dat wordt vanzelf wel beter). Denk dat hij dat vrij snel door gaat hebben als ik dat een paar keer meeneem. Kan ik misschien ook nog ooit eens een galopwissel rijden in de ring
Otje deed het niet en het paard daarvoor was een halve draver en die raakte in de knoop als hij het probeerde
Pony en Cheeka sprongen altijd zelf al om, ga ik het nu voor de verandering misschien eens op commando kunnen 
Morgenochtend vroeg rijden, heb oproepdienst de hele dag en avond.