Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Normaal doet ze dat heel netjes

. 5 Augustus mag ik Nanea lenen van Madelene, dat is natuurlijk erg lief!
. Voor de rest staan de jonge haflingers er natuurlijk ook nog. Dus blijven rijden kan ik natuurlijk wel, al zal het wel een hele omschakeling zijn van wedstrijdgericht rijden naar weer 'recreatief' rijden. GvdT schreef:Gomir ik weet niet of ik jou zie zondag. Wij zijn denk rond 12.00 bij Beukers. Springen is trouwens op zand. Weet niet of ik dat al gezegd had.
Ben benieuwd of ik Urby beetje aan de gang en los in zijn lijf kan houden in zo'n proefje, thuis kan ik hem er nu wel redelijk doorheen houden. Wijken wil nog niet zoals ik het wil, de tempowisselingen zijn wel in orde, galop aanspringen gaat me net te traag en met wat storing. Maar ik heb geen zin om B te gaan starten dus we gaan lekker meteen L1 
). Was al verzopen voor ik erop zat, maar na een kwartiertje klaarde het wat op en heb ik nog best fijn gereden.
Pony en Cheeka sprongen altijd zelf al om, ga ik het nu voor de verandering misschien eens op commando kunnen 

zag wat vervelende dingen
voor Floor, Madelene, Wollie en Altos
IK had Rob en Sjoerd gevraagd haar een nachtkusje te geven, maar ik weet niet of dat echt gebeurt
Veel plezier in Kroatie,

mijn vader had weer een aanval...
(leuk zo op de verjaardag van me broer
)
en naturlijk gefeliciteerd met je broer