[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 18:24

zwemmen??
Ie daar word je nat van Knipoog

Ik ben wel actief, heb alleen een hekel aan opbouwen.. Dus als ik wil hardlopen wil ik ok meteen een uur.. Nu gaat t toch niet meer met een verrotte knie en 2 verrotte enkels Haha!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 18:43

Andrea: ja ik heb me zeker vermaakt Haha! Ja En ik ook eigenlijk hoop dat me vrienden bij de 1e 10 zit!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 18:51

ik zou per maandag gaan zwemmen, maja even wachten...
doen we dan met een groepje van stal...
en ja ik ben verder ook wel lui hoor Bloos!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 19:03

MJ: Legato heeft er zeker wel plezier in. Helemaal lekker ging het nog niet, af en toe waren we nog wel een beetje aan het mutsen. Maar er komt weer rap vooruitgang in, vandaag in de springles sprong ie iig weer fantastisch.

BT: leuke foto's weer.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 19:48

Is het de bedoeling dat je de hele opleiding veel gaat sporten Andrea? Of alleen omdat het eerste week is?

Buurjongetje is vanmiddag opeens met spoed afgevoerd naar ziekenhuis..erg benauwd ofzo. Bah, beetje eng zulke dingen. Maar ging al weer beter geloof ik..

Ik heb vanmiddag ff gereden en Sien was zo allemachtige aan het etteren..linksom normaal galopperen was teveel gevraagd. En bokken, overspringen, hard gaan..pff. Paar kruisjes gesprongen en toen kon het opeens wel. Gelukkig heb ik morgen les :d.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:00

Altos schreef:
MJ: Legato heeft er zeker wel plezier in. Helemaal lekker ging het nog niet, af en toe waren we nog wel een beetje aan het mutsen. Maar er komt weer rap vooruitgang in, vandaag in de springles sprong ie iig weer fantastisch.

mooi dat het al beter ging en ach, hij is nog jong zat toch?

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:20

MJ Idd, tijd zat Knipoog
Pc wat akelig van je buurjongetje Ach gut

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:09

BT: mooie foto's! Animo doet het ook fijn zo te zien Ja
Waar is oet heen gegaan?

Lielle: ook hele mooie foto's! Jullie worden al echt een team samen Ja

Uk_eef: veel plezier met paarden kijken! Altijd leuk Haha! (ik heb er vandaag alweer 2 uitgezocht, wil alleen niet uitbreiden Clown )

Verder heb ik geen hekel aan sport, ik zou alleen echt niet weten wanneer ik dat nog zou moeten inplannen tussen alle andere bezigheden door Bloos

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:11

Goeiesavonds!
Zo, lekker gereden vanmiddag met Tip in de bak! Dat ie gisteren zo stout was heeft ie vandaag weer helemaal goed gemaakt Lovers !
Doen jullie dan helemaal niks aan eigen conditie trainen voor de cross Schijnheilig ?? Sinds ik een aantal keren half hyperventilerend binnen ben gekomen na de cross met m'n pony, ben ik altijd fanatiek aan het hartlopen en touwtjespringen voor en in het cross-seizoen. En ik moet zeggen dat ik na Dijkgatsbos ook nergens last van had, kwam misschien ook wel omdat ik tussendoor nog even (onvrijwillig) was afgestapt om bij te komen Clown Haha! .

PC: wat vervelend van je buurjongetje...

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:21

PC sterkte met je buurjongetje
TD goed van je!! En fijn dat Tip t licht weer heeft gezien.

Ik ben weer lekker aant discussieren op bokt Lachen Wil dan altijd hele gemene dingen neerzetten, maar die wis ik altijd maar uit.. Totdat ik echt link word Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:29

TD: fijn dat tip braaf was, ik zal zo eens kijken of Ot ook braaf is...
Conditietraining voor de cross heb ik echt nog nooit nodig gehad Paard moet toch rennen, ik niet Clown

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:33

Ik doe ook niet aan conditietrainig, wel fiets ik iedere dag als het een beetje lekker weer is naar mijn paarden.

Voor mijn werk heb ik nu een brommertje gekregen, maar ik loop nog wel genoeg en als ik ff de kans krijg probeer ik onder die brommer uit te komen. Zeker als het kouder wordt. Helaas is bij ons ook tijd = geld, dus denk niet dat het gaat lukken

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:20

CD: Je maakt me nieuwsgierig Duivel !

Sporten.... tja, hardlopen gaat niet, ook ik heb een knie die niet helemaal meer zo is als hij bedoeld was. Verder neem ik me steeds voor om te gaan zwemmen, maar eigenlijk kan ik er gewoon de tijd niet voor vinden. Het zou wel goed zijn om ook zelf een beetje fit door de cross te komen natuurlijk.

Vanavond weer even geschrokken. Ollie had gek lopen doen in de wei. Hij heeft zijn ijzer er half afgetrapt, en het er scheef weer aan vast getrapt. Dat was natuurlijk auw.... Ach gut Ik zag het pas toen we hem binnen gingen halen (toen ik uit mijn werk kwam). Ollie helemaal zielig! Frank heeft het ijzer er af gehaald en nu gaat het al een stuk beter. Morgenvroeg komt de hoefsmid en dan maar hopen dat hij morgen weer goed loopt!

Verder is mijn dressuurzadel opgevuld, kunnen we dat morgen ook proberen. En morgenavond ga ik mijn springzadel halen, dan is het spul weer compleet!

Ga straks (of morgenochtend) maar eens een HAW topic maken met foto's uit Minderhout.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 22:44

Doei!

ik ga volgende week maar eens vreemd *LOL* Ik ben geselecteerd voor de TREC clinic op het Horse Event in Deurne, een soort combinatie van Endurance, Trail en SGW Ja Leek me wel eens leuk voor de gein, en nou mag ik nog meedoen ook Haha! Wordt trouwens gegeven door een Bokker *LOL*

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:50

Ga je daar aan mee doen Lielle! Wouw super gaaf Cool !
Ik ga zaterdag de 16e naar Horse-Event met een groep van de stal waar ik rijd en we zagen in het programma dat er ook een TREC demonstratie was, een tijdje geleden waren we bij een site uitgekomen met allemaal info daarover en het was ons compleet nieuw!! Maar sprak ons erg aan! In april, het paasweekeind, is er op de Veluwe zo'n TREC
weekend en iemand van stal en ik willen daar graag aan mee gaan doen! Ben daarom ook wel erg benieuwd naar de info op Horse-Event!! Wie is trouwens de bokker die het geeft Tong uitsteken?!

*edit: De veluwe moet zijn Lunteren Knipoog!
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 07-09-06 22:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 22:50

Merens

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:51

Ok, bedankt! Maar super gaaf zeg!! Voor de gein opgeven en dan mee mogen doen, super Haha!!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:52

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 23:14

Leuke foto's allemaal!

En Lielle, wat tof dat je daar mee mag rijden Haha!

Vandaag Sunny en Violin gedressuurd. Met Sunny gaat het een ramp worden in Gorssel, ze maakt zich te snel druk in het cross-seizoen, best wel jammer.
Met Piet had ik springles en die ging weer super. We zaten in een les met allemaal B-ruiters, dus in het begin mooi laag rondhuppelen. Daarna een lijntje steeds meer omhoog. Als Piet zijn kop goed heeft staan, zoals vandaag, stapt hij zo over 1.40 heen. Geeft wel heerlijk gevoel! Haha!

BT: Wat jammer dat Oet weg is! Maar zat dat ook in de planning van de eigenaar?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 23:34

mooi gevoel he renske?! ben jaloers Haha!

mooie fotos Ollie...leuke schimmel!!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 00:11

renske: fijn dat piet je zo;n fijn gevoel gaf met springen

ollie: leuke foto's!

Wat gaaf dat je daarin mee mag rijden Lielle Pling

Wij hadden deze week introductie week op school en ik ben heel sportief geweest Haha! Gisteren moesten we een fiets hebben, dus ik op de fiets naar het station (30 min.) toen met de fiets in de trein naar groningen en teon een half uur fietsen naar harkstede. En 's middags ook nog weer terug. Voor de rest ben ik eigenlijk alles behalve sportief, ik sport nooit en ga altijd op de scooter Bloos

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 00:22

Gaaf Lielle! Doe merens maar de groetjes van me Haha!
Zou horse event leuk zijn als zowel belgië als Duitsland niet doorgaat Clown Ik moet en ik zal op pad volgende week...Heb niet voor niets vrij gevraagd Tong uitsteken

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 07:38

Goedemorgen Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 07:40

Nee, kun je beter naar Varsseveld gaan. Horse Event vind ik iets te duur voor wat het is.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 08:10

Hé kijk nou, derdst!!
Doei! Goedemorgen allemaal!
Ik zit op de hoefsmid te wachten....