Ie daar word je nat van

Ik ben wel actief, heb alleen een hekel aan opbouwen.. Dus als ik wil hardlopen wil ik ok meteen een uur.. Nu gaat t toch niet meer met een verrotte knie en 2 verrotte enkels
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En ik ook eigenlijk hoop dat me vrienden bij de 1e 10 zit!
Altos schreef:MJ: Legato heeft er zeker wel plezier in. Helemaal lekker ging het nog niet, af en toe waren we nog wel een beetje aan het mutsen. Maar er komt weer rap vooruitgang in, vandaag in de springles sprong ie iig weer fantastisch.

(ik heb er vandaag alweer 2 uitgezocht, wil alleen niet uitbreiden
)
!
?? Sinds ik een aantal keren half hyperventilerend binnen ben gekomen na de cross met m'n pony, ben ik altijd fanatiek aan het hartlopen en touwtjespringen voor en in het cross-seizoen. En ik moet zeggen dat ik na Dijkgatsbos ook nergens last van had, kwam misschien ook wel omdat ik tussendoor nog even (onvrijwillig) was afgestapt om bij te komen
.
Wil dan altijd hele gemene dingen neerzetten, maar die wis ik altijd maar uit.. Totdat ik echt link word
Paard moet toch rennen, ik niet
!
Ik zag het pas toen we hem binnen gingen halen (toen ik uit mijn werk kwam). Ollie helemaal zielig! Frank heeft het ijzer er af gehaald en nu gaat het al een stuk beter. Morgenvroeg komt de hoefsmid en dan maar hopen dat hij morgen weer goed loopt!
Ik ben geselecteerd voor de TREC clinic op het Horse Event in Deurne, een soort combinatie van Endurance, Trail en SGW
Leek me wel eens leuk voor de gein, en nou mag ik nog meedoen ook
Wordt trouwens gegeven door een Bokker
!
?!
!
! 

Gisteren moesten we een fiets hebben, dus ik op de fiets naar het station (30 min.) toen met de fiets in de trein naar groningen en teon een half uur fietsen naar harkstede. En 's middags ook nog weer terug. Voor de rest ben ik eigenlijk alles behalve sportief, ik sport nooit en ga altijd op de scooter

Ik moet en ik zal op pad volgende week...Heb niet voor niets vrij gevraagd
Goedemorgen allemaal!