Leuke foto's Lielle! Madine heeft er ook een handje van om teveel met spanning te springen en dan dus een achterbeen te laten hangen.
Weten jullie trouwens hoe je een lamsvellen onderlegger kan wassen? Hij moet echt nodig gewassen worden, maar ik ben bang dat ie er helemaal verkeerd uitkomt
@ Simmie, wat fijn dat je zo lekker gereden hebt! En natuurlijk gefeliciteerd J Hopen dat de scan van Djinnie er alweer een stuk beter uit ziet!
@ Marieke, dat wordt toch wat beter voorbereiden
@ Scum, wat leuk om met dit weer in eigen land te gaan skiën J) Over vallen.. Mijn broertje is ook een keer heel hard gevallen midden op de berg begaf zijn binding het opeens waardoor zijn ski alleen naar beneden ging en Bas een paar koprollen maakte, echt eng Uiteindelijk een hele erge bloedneus, drupte allemaal op de grond, leek echt net alsof er daar een moord gepleegd was!
@ Anthea, fijn dat “de Ruin” braaf was met rijden.
@ Lielle, leuke foto’s en het dekje staat hem mooi .
@ Canter, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met Mas
@ Andrea, ik doe mijn bontsjabrak altijd gewoon in bad. Durf hem ook niet in de wasmachine te doen.. Weet zo even niet wat voor spul we erbij in deden.. Zal zo even aan mijn moeder vragen misschien dat die het wel weet!
Ik ben lekker 2 uur eerder uit school, de rugby ging lekker niet door. Had al visioenen van eskimorugby maar gelukkig werd het afgelast Zometeen komt er een ex-collega van mijn moeder om onze computer even een buurt te geven, hoop dat ik straks eindelijk geluid heb en word en exel wordt er ook opgezet, ook wel zo handig
andrea weet jij of de b in balkbrug al vol zit dit weekend?
Ik denk het wel. Ik zag geen lege plekken staan, maar je kan altijd even bellen! Ik ben trouwens op de vrijdagmiddag om 15.00 uur geplaatst, ben ik niet zo blij mee dus ga toch nog even proberen om om 17.00 uur te mogen.
Hmmm ok! Ik heb me nl ingeschreven voor St. Nic zaterdag maar er is nu een startlijst maar alleen voor pony's! Dus moet even bellen waar de paarden blijven!
Ik wil me graag opgeven voor Beemte-Broekland. Op startlijsten staat alleen een 06-nummer en geen vraagprogramma en in de P&S staat ie nog niet. Ik zal zo wel even bellen, maar vind dit ook wel een beetje vaag
Net terug van de kliniek met Djin. Het ziet er goed uit (van de buitenkant) en ze loopt ook weer rad. De structuur van het collaterale bandje is nog niet optimaal en ook nog iets opgerekt. Ik moet nu nog 3 weken verder gaan met stappen, koelen en magneetveldtherapie en de 19e december weer terug voor opnieuw een scan. De DA vond het nog te riskant om al weer wat licht drafwerk op de harde bodem te doen, omdat de structuur nog te rommelig is en de kans op een peesblessure (of erger) nog steeds aanwezig is. Nog even volhouden dus, maar ik ben blij dat ze iig weer rad is en er wel vooruitgang in zit. Liever nog 3 weken stappen dan straks door een peesblessure weer 8 maanden.