nu kan ik dat toch niet echt gebruiken. Djuuu zeg, wou met dat geld gewone getten kopen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nu kan ik dat toch niet echt gebruiken. Djuuu zeg, wou met dat geld gewone getten kopen.
Spijtig genoeg staat de coördinator ginds aan land er voor berucht om dit soort dingen.
vorig jaar was het vooral in Wallonië omdat dat dichter was voor xavier.
De L verschilt niet zoveel. Allez van toch niet echt van omtrek maar verschil is meer van hoogte. Voor Aruba bvb zou dat zeker goed zijn M. Bij Shuddy zou het toch zeker niet L mogen zijn voor de voorbenen bvb, of 't zou storen in de knie. L is meer voor grote paarden lijk Draak van G.iel bvb 
Ik ga binnenkort terug een springles volgen en dan zien wat de lesgever zegt qua komende trainingen ofzo, 'k vind het wel leuk zo eens zelf jong paard opleiden ('t is de eerste keer voor mij hehe
). 'k Heb ook chance met een topkarakter.
. En door haar traag te laten gaan, moet ze zich zelf meer dragen en zich gaan inspannen. Op den duur, eenmaal ze helemaal los is, schiet ze ze voor mijn been, haar poep mee
.
laten we hopen dat ik niet huilend terug naar stal moet
.
Nu al groter dan Luxor.
Maar eerst de eerstvolgende springles bezien hoe het verder zal verlopen.
Luxor doet momenteel echt niets speciaals op sprongen met balken (kruisjes en rechtjes), hij kijkt al vrij netjes mee qua afstanden. Juist hekjes kijkt hij nog enorm naar à la te hoog erover, maar zie dat wel goed komen. Hij stopt er iig niet op.
Volgende les denk ik dat we wss wel eens oxertje gaan doen en mini-parcoursje ofzo. Ik zal wel de raad volgen van mijn lesgever, hij is het gewoon om jonge paarden op te leiden.
Maar al zou ik het willen, je kan er niet door. Ze hebben de toegang tot die baan versmald met betonblokken en zo'n metalen overspanning boven de straat. De trailer zal er nog net onderdoor kunnen, maar zo'n combi kan daar onmogelijk indraaien. Daarvoor is het veel te smal en te scherp gezet. Ik begrijp wel waarom. De rijvakken zijn ivm de werken verplaatst tot op 1,5m van de gevels. Sommige oude huisjes hebben aan de straatkant een balkonnetje. Zwaar/hoog verkeer zou teveel risico geven op scheurende gevels en botsingen tegen die balkonnetjes. In de andere rijrichting mag +3,5T wel probleemloos passeren maar dat gaat zo traag dat je voor 2km snel een uur staat aan te schuiven.
Die zal 1m70 zeker wel aantikken.