Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daar komt wel sport uit dat lijntje, maar vooral tuigsport
De rijpaardentak is maar heel klein in dat stammetje. weule schreef:prijs van een paard is gruwelijk lastig....
8500,- voor een aparte 3-jarige is wel aardig leuk geld, maar dan moet ie ook wel apart zijn.
voor onze veulens vroeg ik ook 5000 op marktplaats. en nu dan ook 1 verkocht.
@ mootje: bij een ruin zou ik ook wel naar de merrielijn kijken, naar de prestaties althans..., want uit een goed lijntje heb je meer kans dat ie beter is, als uit een minder goed lijntje (gemiddeld genomen)
Mootje schreef:Wat een mensen met faalangst zitten hierIk ben eigenlijk nooit onder de indruk en ben eerder te laks, maar wel streberig
Edge is op de veulenveiling voor gruwelijk veel geld verkocht en toen hij tegen de 3 liep kwamen ze tot de conclusie dat hij te klein bleef. Mazzel voor Mel ,want anders had ik hem nooit kunnen kopen.
Ik wilde het opgeven maar dat zit al helemaal niet in mijn aard. Ben toen toch weer gegaan en heb een shiatsu behandeling gedaan voor het examen en direct aan de axaminator verteld dat ik 7 kleuren stront scheet, dat hielp en vlekkeloos geslaagd. Wat heb ik lang van mijzelf gebaald toen zeg!
)
de postbode kwam. En normaal is dat een man en als mijn honden dan dus naar buiten denderen weet die man heel goed dat mijn honden niks doen... maar nu was het een vrouwtje
en Quinto (mijn teddybeer-herder) hoort de postbode, rent naar buiten en springt rondjes al kwispelend om haar heen... Ik hoorde ineens zo'n zalando-gilletje en dat was dus de postbode... mens rende heel hard terug naar der auto
Gemeen he dat ik zo moet lachen maar als je mijn hond ziet snap je wel dat ie niks doet
http://marijketemmink999.hyves.nl/album ... _state__=1
. Geeft niks. Wat ik zo zie zijn het beide knappe veulens, en dan vind ik zelf schimmel wel erg mooi. 
[WD-V] puntenverlies
Zucht, en tactvol ben ik ook totaal niet, dus om nou zijn kantoor binnen te lopen en bovenstaande te zeggen lijkt mij ook niet de beste oplossing