[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 11:01

Nou dat zou ik dus echt niet doen. Vindt dat erg veel geld voor en leuke 3 jarige.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 11:07

Ik kijk ook altijd naar een merrie lijntje, ook voor een ruin. Sport en presteren zit in de genen voor een deel. Al mijn paarden hebben en hadden altijd een mooi stammetje waar ze uit komen. Op Hetje na :+ Daar komt wel sport uit dat lijntje, maar vooral tuigsport :Y) De rijpaardentak is maar heel klein in dat stammetje.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 11:09

weule schreef:
prijs van een paard is gruwelijk lastig....
8500,- voor een aparte 3-jarige is wel aardig leuk geld, maar dan moet ie ook wel apart zijn.

voor onze veulens vroeg ik ook 5000 op marktplaats. en nu dan ook 1 verkocht.

@ mootje: bij een ruin zou ik ook wel naar de merrielijn kijken, naar de prestaties althans..., want uit een goed lijntje heb je meer kans dat ie beter is, als uit een minder goed lijntje (gemiddeld genomen)

zo te zien heb je ook predicaat rijke merries waar die veulens uit komen, en als het al bewezen stammen zijn vind ik het ook anders om zulke bedragen te vragen ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 11:09

8500 vind ik ook veel geld en geef ik dan ook zeker niet uit aan een paard. Uberhaupt aan geen enkel paard van welke leeftijd dan ook.

5000 euro voor een veulen, daar zakt ook mijn broek van af! haha

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 11:13

gemiddelde van de meeste veulenveilingen ligt op 5/6 duizend, van borculo/prinsjesdag rond 10.000, al is dat wel 'verneu-kend', want ik weet bijvoorbeeld van borculo dat er zeker 7/8 'teruggekocht' zijn.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 11:13

Mootje schreef:
Wat een mensen met faalangst zitten hier :oo Ik ben eigenlijk nooit onder de indruk en ben eerder te laks, maar wel streberig :o

hier kan ik me 100% bij aansluiten.

Sannn, wat naar. kan me voorstellen dat je daar beroerd van bent.
Caro, proficiat!

Wij hadden gisteren in Breda twee lessen goed weer, en precies in het laatste rondje van de tweede groep barstte de zaak los. Half uur gewacht, toen maar in de binnenbak gespeeld en afgerond met nog een kwartiertje buiten spelen.

Ik kom ook net uit de sportschool, lekker drie kwartier cardiowerk gedaan en afgesloten met buikspieroefeningen. Vanochtend al op de flexchair gezeten, voel me helemaal lekker nou.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 11:16

Wat een geld voor een papier dus eigenlijk. :+ Edge is op de veulenveiling voor gruwelijk veel geld verkocht en toen hij tegen de 3 liep kwamen ze tot de conclusie dat hij te klein bleef. Mazzel voor Mel ,want anders had ik hem nooit kunnen kopen. :D

Faalangst, normaal geen last van. Ik geef lezingen aan soms 100 man tegelijk, dan ben ik echt in mijn element. Maar met mijn E-rijbewijs herkende ik mijzelf niet meer. Klapperpoot, zweethanden, stotteren en domme dingen doen...ben daardoor 2x gezakt, had mijzelf echt niet meer onder controle. Heel raar omjezelf zo mee te maken. -O- Ik wilde het opgeven maar dat zit al helemaal niet in mijn aard. Ben toen toch weer gegaan en heb een shiatsu behandeling gedaan voor het examen en direct aan de axaminator verteld dat ik 7 kleuren stront scheet, dat hielp en vlekkeloos geslaagd. Wat heb ik lang van mijzelf gebaald toen zeg!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 11:24

Lielle, Ik ga vanmiddag ook even cardio'en... Vrees nu al voor de crosstrainer :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 11:43

Moggel

@ Mirthe hahaha zelfde koelkasttic als ik! Geert wordt gek van mij dat ik alles weg smijt! Maar wel lief van jou dat je hebt geholpen op cc en in de keuken!
@ Evie balen van je TTT

Ik wil ook mee met de groepskorting-faal-angst-therapie!

@ Watapatja ik vind het ook heel erg aan het paard liggen. Zelf heb ik het ook voor Zeus over gehad (en de rest :+ )
@ Lielle fanatiek geweest dus! Lekker man!

Ik heb net even heel erg hard gelachen :D de postbode kwam. En normaal is dat een man en als mijn honden dan dus naar buiten denderen weet die man heel goed dat mijn honden niks doen... maar nu was het een vrouwtje :') en Quinto (mijn teddybeer-herder) hoort de postbode, rent naar buiten en springt rondjes al kwispelend om haar heen... Ik hoorde ineens zo'n zalando-gilletje en dat was dus de postbode... mens rende heel hard terug naar der auto :D Gemeen he dat ik zo moet lachen maar als je mijn hond ziet snap je wel dat ie niks doet :') http://marijketemmink999.hyves.nl/album ... _state__=1

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 11:45

leuk verhaal marijke..., maar een link naar hyves??? bestaat hyves nog steeds??? ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 11:47

weule schreef:
leuk verhaal marijke..., maar een link naar hyves??? bestaat hyves nog steeds??? ;)

_O- Same here!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 11:49

hahaha das de enige optie waar op ik Quinto kan laten zien :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 11:49

en ik moest ook heeeel hard denken wat mijn ww was voor hyves. ben er zelf ook nooit meer maar heb geen andere foto op de pc

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 12:13

Dat is een flink bedrag voor een drie-jarige. De prijzen op veilingen neem ik eigenlijk altijd met flink wat korrels zout. Zit daar niet een hoop blabla achter?
Er is alweer druk gesport door sommigen hier. Goed hoor!
bvw: Roos wordt zeker een schimmel. Een bruine die bruin blijft heeft lichtbruine (tegen wit aan) benen. Als je deze donkere benen ziet, is het meteen duidelijk. Ik vermoed dat die vader alleen schimmels kan krijgen: hele afstamming is ernstig wit :+ . Geeft niks. Wat ik zo zie zijn het beide knappe veulens, en dan vind ik zelf schimmel wel erg mooi.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 13:01

Wat zijn we allemaal sportief bezig!!! Ik heb al gebootcampt, Jer gereden en gemest en ga zo los op het huishouden ;;-)

Vind het ook veel geld, maar voor een goeie zou ik het wel over hebben. Ik vind het overigens leuker om voor minder geld iets te kopen en daar dan wat van proberen te maken (zie Jer).

Vanavond lekker met vriendje wat eten en daarna is hij even taxi, want ga borrelen met de meiden in Hoorn.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 13:14

Iedereen heel veel plezier vanavond en veel succes op cc.
Ik ga Pasjha klaar maken voor een rondje B springen en morgen vast druk zijn met voorbereidingen voor Hoogenweg. Alvast een fijn weekend dus allemaal!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 13:31

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 13:31

:j

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 13:34

ik krijg zo'n rare melding, iets over een beveiliging die voor een andere site gebruikt wordt ofzo... :o? 8)7

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 13:40

Ik wordt meteen door gelinkt naar wedstrijdplatform, dus ja :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 14:10

Mijn schimmel is het duurste paard wat ik ooit heb aangeschaft en komt in de buurt van die 8500. Zij was 5 jaar en Lspr gestart plus uit een zeer goede merrielijn. Van de 5 geregistreerde nakomelingen van haar preferente moeder op horsetelex zijn er 3 stermerries en 1 paard loopt 1.40m in Zweden. Mijn merrie hoort bij de stermerries.

Ik ben net weer bij Gio geweest en hij blijft leuk. Wat is het toch fijn als een paard blij is om je te zien en nu komt knuffelen. Als veulen wilde hij dat absoluut niet. Op fb staan wat foto's.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 14:50

Hm, ben bang dat er een of andere rotzooi mijn "komtuuter" binnengedrongen is..... >;) _-:(

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 15:05

Kris succes
Texelse dat is wel naar
Ik vind 8500 ook veel geld voor een driejarige. Tijdens mijn neuzen had ik ook wel een leuk jong dier gezien, maar ja 2 keer pensiongeld is voor mij niet op te brengen

Ook ik kan meedoen aan de faalangstclub, ik kan me voor dressuurproeven, parcoursen etc zo op lopen fokken

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 15:24

balen Texelse -O- .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 15:39

Wat een topic zeg :x [WD-V] puntenverlies
Balen van je hacker, Texelse...

Pff, Ik probeer het één en ander uit mijn leidinggevende te krijgen, want ik vrees een beetje voor mjin (toekomstige) positie op de afdeling door een beslissing die bijna genomen is... Wil hij er helemaal niets over zeggen -O- Zucht, en tactvol ben ik ook totaal niet, dus om nou zijn kantoor binnen te lopen en bovenstaande te zeggen lijkt mij ook niet de beste oplossing :+