Weet jij zo wanneer Brugge is (ik ben niet lui hoor, valt best mee)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik had op beide ORUN locaties drama afstanden. Dat had ik voordat ik de lijntjes al reed, al gezien. Nu kreeg ik hem er wel doorheen, maar het verdiende een bedankje aan mijn paard en nog zagen ze niet wat er verkeerd was!
Ga eens zoeken op internet.
Volgens mij allebei, want je had een tanktop aan
Niet zo handig want ik moet nog wat voorbereiden voor morgen
.

Zit nu non-stop naar de webcam te kijken terwijl ik juist nog stoer in de UB zit met het plan om wat aan mijn scriptie te doen..
Denk dat ik maar naar huis ga en de auto voor de deur ga zetten en maar stom de hele tijd naar de webcam ga kijken.
Ga waarschijnlijk ook na de vakantie een schoonmaakadres opzeggen, anders red ik het zowat niet. Heb nu over 2 weekjes vakantie gelukkig
), maar ze sprong heel fijn! Zelfs hele lijntjes dat ze heel mooi bleef lopen zonder gas bij te geven, echt heerlijk! Ik heb echt genoten 

Ik stuur je wel een pbtje over de kring/regio!
Ik zou ook nog wel een keer in Ermelo willen trainen voor de cross. Zag in de P&S een foto van de nieuwe brug, die wil ik nog wel even testen voor de wedstrijd 
Je hebt groot gelijk dat je wat gezegd hebt van dat lijntje. Je wilt niet dat door zo'n examen je paard zijn vertrouwen verliest. Snoekiej schreef:- Over België: Als er begin augustus een mooie cross is in België waar een paar bokkers heengaan, zou ik me wel willen aansluiten! Lijkt me leuk en gezellig
Citaat:Nooit gedacht dat jij tattoo's zou hebben Sim!
Hoopte op eentje de week ervoor, maar was net als Eef te lui om te kijken