Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
billy1 schreef:Klopt Sim het is ook wel fijn om nu iig te weten waar ik aan toe ben, ik nu kan ik wel snel echt een nieuwe stap maken en opnieuw beginnen. Maar die maand weg gaat gewoon door, daar ben ik juist nu nog meer aan toe!! Het worden de komende maanden drukke maanden dus dan is dat tussendoor wel heel erg fijn!!!
billy1 schreef:Gisteren was voor mij een beetje een vreemde dag. Gistermorgen weer kijkers gehad voor het huis en gistermiddag hebben we het al verkocht......Als alles normaal verloopt moet ik hier half mei weg zijnBehoorlijk dubbel gevoel. Moet dus nu echt haast gaan maken met paarden verkopen en het zoeken van andere woonruimte....En dat terwijl ik van half maart tot half april ook nog een maand naar Nieuw Zeeland ga.....
_lautje_ schreef:Krijg net smsje van een meisje dat ik van de week voor het eerst dressuurles heb gegeven. Hadden hard gewerkt aan het wijken en nu op wedstrijd geweest en alleen 7vens en 8ten gekregen voor het wijken en 2x dik winst