[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:14

Jee.... aan de ene kant fijn dat je nu weet hoe en wat en waar je aan toe bent Billy, maar het is idd wel haast maken nu. Komt die maand weg niet echt lekker uit.

Mooie punten Weule.
Schiet niet op met de ruin Caro, jammer.

caro29

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:19

@ Billy jeetje dat is wel heel snel. Kan mij voorstellen dat het je behoorlijk overdonderd. Maar aan de andere kant kun je nu ook eea afsluiten en weer verder gaan..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:20

Dikke :(:) voor Billy!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:25

Jeetje Billy :(:)

Waar zoek je precies woonruimte?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:34

Klopt Sim het is ook wel fijn om nu iig te weten waar ik aan toe ben, ik nu kan ik wel snel echt een nieuwe stap maken en opnieuw beginnen. Maar die maand weg gaat gewoon door, daar ben ik juist nu nog meer aan toe!! Het worden de komende maanden drukke maanden dus dan is dat tussendoor wel heel erg fijn!!!

Het is echt heel erg snel, makelaar zei eerst je doet het goed als je het binnen een jaar verkoopt, nu is het binnen een week verkocht.......

Evony ik zoek woonruimte in Bathmen of nabije omgeving.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:36

billy1 schreef:
Klopt Sim het is ook wel fijn om nu iig te weten waar ik aan toe ben, ik nu kan ik wel snel echt een nieuwe stap maken en opnieuw beginnen. Maar die maand weg gaat gewoon door, daar ben ik juist nu nog meer aan toe!! Het worden de komende maanden drukke maanden dus dan is dat tussendoor wel heel erg fijn!!!

Oh, ik bedoelde ook niet dat je niet weg moet gaan. Juist wel, maar het komt op zich niet echt lekker uit als je half mei al weg zou moeten uit je huidige huis.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:52

Ja is ook niet echt ideaal, maar ja dan heb ik nog een maand om alles te verhuizen dus dat moet lukken.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:52

Billy; Dan liggen wij uit de richting hahah :+ wou zeggen; als je echt niks kan vinden wij hebben een appartement te huur en dan had je je paarden mee kunnen nemen!

Succes met zoeken.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:56

:wave:

Vanmorgen Overijsselse gehad en wederom teleurgesteld terug gekeerd. T is niet de 1e keer dat ik op de Overijsselse ineens erg lage punten haal. K had nu 171 en 181 en stond 14e van de 19 toen ik wegging (doen er 30 mee geloof ik). Kansloos dus! De winnende proef was het absoluut niet, maar dit viel wel erg tegen.

billy1 schreef:
Gisteren was voor mij een beetje een vreemde dag. Gistermorgen weer kijkers gehad voor het huis en gistermiddag hebben we het al verkocht......Als alles normaal verloopt moet ik hier half mei weg zijn ;( Behoorlijk dubbel gevoel. Moet dus nu echt haast gaan maken met paarden verkopen en het zoeken van andere woonruimte....En dat terwijl ik van half maart tot half april ook nog een maand naar Nieuw Zeeland ga.....

Jeetje dat is wel heel erg snel gegaan zeg! Ene kant mooi dat het zo snel is gegaan, maar iets minder snel had vast ook wel gemogen. Hopelijk lukt het om alles voor elkaar te krijgen met de paarden en woonruimte :(:)

@ Jeroen: 190 is een mooi aantal. Had je nog prijs?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:58

Evony schreef:
Billy; Dan liggen wij uit de richting hahah :+ wou zeggen; als je echt niks kan vinden wij hebben een appartement te huur en dan had je je paarden mee kunnen nemen!

Succes met zoeken.

Wat is uit de richting???? ik heb namelijk geen idee waar jij woont......

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:15

Wat stom Mandy :\ Zul je ook net weer zien.

Mochten hier ook nog mensen zijn met mini-hoofdjes ik heb weer een Charles Owen binnengekregen ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:25

Dat is snel gegaan Billy. Succes met alles verder..
Haha, dat op een een lopen zetten heb ik ook Annetje. Dan roept mijn instructeur doodleuk: Zitten op je gat! Ehmmm, ja snap ik. Maar dat moet ook nog lukken. ;)
Gefeliciteerd met je punten Jeroen!

Net terug van Gorssel, regiokampioenschappen. Viel me mee hoe het parcours gebouwd stond, had het zwaarder verwacht. Maar dat zal vast ook zo zijn omdat je zelf niet rijdt, maar bijna de helft was foutloos. Zegt ook wel wat. Nu zo even hier de boel mesten, Vero heeft dagje vrij vandaag. Dus zal tuig ook even poetsen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:33

Goeiemiddag :)

Moeilijk besluit Kim! Maar wel begrijpelijk. Als ik iemand weet zal ik het doorgeven.
Ik vlecht sinds het nieuwe jaar ook weer op concours, ook voor springen. Ik verklaarde iedereen steeds voor gek die het deed, maar het staat mooier en het is betere reclame voor jezelf als je de paarden die je uitbrengt er netjes bij hebt staan. En het is nog geen kwartier werk, dan maar een kwartier eerder eruit.
_O- Mo
Ik zit al anderhalf jaar aan facebook, en ik vind hyves steeds verschrikkelijker.
Mooi hoofdstel Shanouk!
Netjes Jeroen!
Wow Billy ;( wat een rotsituatie, alles zo snel meteen.
Vertel Vief :D

Vanochtend heeft mam mijn wedstrijd afgemeld, gisteravond heb ik eigenlijk vanaf half 7/7 uur geslapen tot vanochtend kwart over 11. Tussendoor rijbroek in de was gegooid en er uit gehaald, en toen zo weer verder geslapen. Was bekaf, en nogsteeds. Hadden anders vanochtend om kwart over 7 weggemoeten want ze begonnen daar met het L.
Mijn pws presentatie ging goed :D was ik blij mee.
Zal nu even iets nuttigs gaan doen want mam is boos.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:37

Jeeh Dorien, dat is wel bizar snel gegaan! Hopelijk lukt het om alles snel onderdak te krijgen en te verkopen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:39

@ rowo ik had vorig jaar in de L 154 punten terwijl ik het hele seizoen met 2 wp per proef terug kwam. Paard liep gewoon goed. Ik ben helemaal klaar met de regiokampioenschappen. Doe eigenlijk alleen nog SGW en verenigingskampioenschap. Soms wil ik omdat ik er dan toch ben ook maar mee met het springen tot de M. In de M ligt zo'n grote sloot daar begin ik niet aan....

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:49

Krijg net smsje van een meisje dat ik van de week voor het eerst dressuurles heb gegeven. Hadden hard gewerkt aan het wijken en nu op wedstrijd geweest en alleen 7vens en 8ten gekregen voor het wijken en 2x dik winst :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:54

*grrrrr* sta met een lege accu op de ANWB te wachten. Zonde van mijn tijd.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:54

Middag :wave:
Hier sneeuwt het ook :( Ga vandaag maar niet rijden, want ik kan ook niet met de trailer weg nu, die is door Roman gesloopt van de week.

Billy: Dat is wel snel zeg.
Kim: Wat balen dat je Bobo weg doet, maar wel heel begrijpelijk :(:)
Rowo: Balen van je punten.
Ik vind de regio kampioenschappen dressuur ook nooit leuk, hier in groningen wordt ook altijd zo apart gejureerd.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:01

_lautje_ schreef:
Krijg net smsje van een meisje dat ik van de week voor het eerst dressuurles heb gegeven. Hadden hard gewerkt aan het wijken en nu op wedstrijd geweest en alleen 7vens en 8ten gekregen voor het wijken en 2x dik winst :D

Dat is een leuke opsteker voor jou!
Kan ik ook bij jou lessen? :D

Balen Lielle! Gelukkig kun je wel droog zitten in je auto, of sta je op een ongelukkige plek?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:04

Bah.. daar zit je inderdaad niet op te wachten Lielle...
Ik heb vorig jaar voor sinterklaas startkabels gekregen :+

Lau: Dat is leuk zeg!! :D
Mistid: Een zwarte maat 53. Die had jij ook toch?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:12

Complimenten voor de ANWB ze waren er binnen
Tien minuten!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:18

Dat is zeker netjes van de ANWB! En gelukkig voor jou ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:21

Dat is heel snel voor de ANWB! Zaten ze zeker in de buurt. Hier is de gemiddelde wachttijd toch gauw een half uur tot een uur.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:34

Caro @ je hebt een profiel foto ... :D of zi eik het pas net en heb je het al een tijdje...nee toch....??.......( :o )
Billy @ tjee wat snel ineens, het was ook wel een heel net huis, alles was af, ik hoop dat je ergens heen kan en je draai weer weet te vinden, nu word het wel heel definitief. :(:)
Lielle @ ooohhh das balen......komt nooit uit dat soort dingen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:49

@ Billy: wat ontzettend snel zeg, dat had je idd niet verwacht. Hopelijk kun je e.e.a. nu wel afsluiten en aan een nieuw hoofdstuk beginnen. Die maand NZ is een mooi begin, toch?
Ik dacht trouwens altijd dat je ouders ook paarden hadden/ruimte aan huis hadden? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Je moet echt alles verkopen? :(:)
@ Lielle: fijn dat ze er zo snel waren!
@ Lau: mooi resultaat :)
@ Mandy: balen van de lage punten.

Wat een depressieve prutdag zeg. Bah. Net gereden, ging wel aardig. Zo nog even hardlopen.. :O