Anthea, Ban erop en ff knallen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is me al een paar jaar niet meer gebeurd! We stapten heel relaxt aan een lang teugeltje. Voor Vorstin lag een paardenhoop met veel vliegen erop. Die vlogen weg voor Vorstin. Die schrok, gaf een megabok, en ik hing/stond er ineens naast. Gelukkig kon ik haar vasthouden. Iedereen die langsliep/fietste zei niet eens wat of hielp. Lekker sociaal!
foutloos dus we gaan ons weer eens even inschrijven voor een wedstrijd 3 juli om precies te zijn
en de rest gata hoop ik vanzelf

) dus ga echt meer springen, lessen en op concours!
Niet alleen Hetje kijkt fanatiek 
Dus deze week moeten er nog wat dingen afgerond worden.
Maar gewoon vaak oefenen, dan komt ook dat weer goed!
Altijd goed voor het vertrouwen zulke rondjes!
Dat zou dan nog kunnen helpen.... Voor de rest weet ik het ook niet.
Dan is hij met zijn 1.80m wel heel erg groot, sterk en stoer en ben ik met mijn 1.64m wel een heel klein druppie
Maar ik heb er weer en links/rechts en rem opgebouwd, hopelijk onthoud hij dat weer. Daarna de merrie nog even gereden, die heeft wat moeite met rechtsom, maar uiteindelijk ging ook dat wel weer fijner. Daarna nog wat voor school gedaan, wil het deze week toch wel grotendeels af hebben eigenlijk
Hopelijk gaat dat wat worden, moet nog 2 interviews en daar ben ik toch wel erg afhankelijk van, gelukkig staat 1 al gepland.

flim zeg!
goeiemorgen
.
.
Vakantie is toch een stuk leuker! Voetbal doe ik niet aan
Hier op 't werk staat een groot scherm en er is een BBQ. Ik vind het allemaal een beetje overtrokken.