Iedereen die de proef gezien heeft, kan er niet bij met hun pet. Van iedereen (ook onbekenden) kreeg ik superleuke complimenten... iets wat ik niet gewend ben op een dressuurwedstrijd!
Anthea, Ban erop en ff knallen
Snoekiej
Geplaatst: 13-06-10 18:44
Goeiemiddag! Vorstin heeft goed haar best gedaan in de Vlietlanden! Ze vond het in het begin een beetje spannend, maar liep wel door. Lekker veel gegaloppeerd. Op een gegeven moment kreeg ze er wel heel veel zin in! En ik heb er nog naast gelegen Dat is me al een paar jaar niet meer gebeurd! We stapten heel relaxt aan een lang teugeltje. Voor Vorstin lag een paardenhoop met veel vliegen erop. Die vlogen weg voor Vorstin. Die schrok, gaf een megabok, en ik hing/stond er ineens naast. Gelukkig kon ik haar vasthouden. Iedereen die langsliep/fietste zei niet eens wat of hielp. Lekker sociaal! Ben net nog ff in Voorhout bij de oefencross geweest. Leuk terreintje en ze hadden er wat leuks van gemaakt!
Succes met strafkamp Benthe Balen dat je ruin gestoken is Caro Leuk dat je gejureerd hebt Tientjeh! Rare punten Mootje! Had ik ook laatst op Oudkarspel! Een hoop 5en en maar een 7! Succes met je opdracht Anthea!
Middag! Nog niet bijgelezen, heb ik even geen energie voor
Met een tevreden gevoel teruggekomen van CC. Had mij bijna teruggetrokken, werd me opeens toch een partijtje bang na het parcours lopen.. Echt belachelijk! Dus afgesproken met moeders, eerst losrijden en kijken hoe hij voelt. Gelukkig heb ik een superlief paard. Jer gedroeg zich voorbeeldig en kon meteen lekker het ritme pakken. Veel gesprongen op het losrijterrein. Eerste parcours 2 balkjes. Tweede parcours 1 balk en floepte hij tussen de dubbel uit, toch een klein draakje. Maar dus goed ritme gereden en lekker controle tussen de hindernissen
Super Noor. Vaak is het gewoon even een knop omzetten en veel doen. Gewoon ook thuis 2x in de week springen. En niet eens zozeer hoog, maar gewoon wat gehuppel. Mo: Balen van je punten zeg!
Zal eens gaan kijken naar de tijden van Vlietland. Hopelijk mag ik lekker vroeg met Hetje op zaterdag.
Vond deze foto net nog van Minderhout.
Sim
Geplaatst: 13-06-10 19:35
Toch goed dat je hebt doorgezet Noor!
Lekker fanatiek koppie van Het, Laura!
_Noor
Geplaatst: 13-06-10 20:37
@ Mootje: nou zeg, dat is wel echt heel tegenstrijdig met je gevoel (en dat van de omstanders) dan! Soms heb je van die juries.. @ PB: ja, moet gewoon zelf meer ritme en ervaring op doen. Dit is voor mij ook allemaal voor het eerst (als dressuurprikker zijnde ) dus ga echt meer springen, lessen en op concours! Supermooie foto trouwens Niet alleen Hetje kijkt fanatiek @ Corien: gefeliciteerd met je WP! Of was het een oefenrondje? @ Snoek: mooi dat Vorstin er weer zin in had en gelukkig kon je haar vasthouden. Ik ging laatst voor het eerst alleen met Jer naar WW. Nooit gebeurt er wat, maar toen lag ik er ook bijna naast toen hij opeens op de rem ging voor een zonnestraal (levensgevaarlijk). Je zult het net zien @ Caro: kan ik je niet echt mee helpen, sorry.
Voor de liefhebbers hier het filmpje van het tweede parcours van vanmiddag. Je kunt goed zien dat na een noodsprong op 7 het ritme (en controle) weg is en wat een balk teweeg kan brengen! Zitten ook mooie lijntjes tussen gelukkig en weer even met de neus op de feiten gedrukt: teugels vasthouden en niet steeds verpakken!!
Edit: voor het deskundig commentaar van mijn moeder, zet je geluid aan
_Noor
Geplaatst: 13-06-10 20:42
Zag trouwens dat ik nog een balk had, die had ik niet meegekregen. 2 verliespunten dus, ach.. voorlopig hebben we in het M niks te zoeken
Thanks Mo, vond ik ook wel! Succes met wassen! Ik ga zo lekker op bed tv kijken, gister nogal uit de band gesprongen en deze week een drukke week op het werk. Volgende wk een dag minder aangezien we vrijdag naar Milaan vertrekken!! Dus deze week moeten er nog wat dingen afgerond worden.
Snoekiej
Geplaatst: 13-06-10 20:47
Lekker dat je zo fijn gesprongen hebt Corien! Fijn dat je toch fijn gereden hebt Noor! Ondanks alle stress! Jer is wel vliegensvlug zeg! Gaaave foto PB! Stoer met al dat opspattende water!
jipje_niekje
Geplaatst: 13-06-10 21:03
@Noor: Ik vind het er netjes uitzien hoor tot hindernis 7, daarna zie je dat jullie beiden een beetje van slag zijn Maar gewoon vaak oefenen, dan komt ook dat weer goed! @Snoekiej: Gelukkig dat je Vorstin nog kon vasthouden en fijn dat ze wel wou lopen nu! @Mootje: Wat raar van je punten, krijg je dan toch een dubbel gevoel van.... Maar volgende keer weer beter! @PB: Wat een leuke foto van jou en Hetje! @Corien: Lekker kunnen springen dus Altijd goed voor het vertrouwen zulke rondjes! @Anthea: Nog gelukt met je opdracht??? Ik heb een beetje hetzelfde probleem @Caro: Ik heb vorig jaar op de equitana een soort transportbeschermers voor op stal gekocht. Het zijn eigenlijk stalbandages, maar zien eruit als transportbeschermers en daar heb ik ze ook voor in het gebruik. Waren 45 euro voor 4 stuks Dat zou dan nog kunnen helpen.... Voor de rest weet ik het ook niet. @Tientjeh: Fijn dat je nog een beetje punten kon uitdelen! @Bianca: Ik wou wel de 25e naar Lelystad, maar ik heb geen auto voor de trailer helaas. Dus dat wordt niet wat...
Nou Jipje ging uiteindelijk wel weer fijn, maar wat een kop zit daar af en toe op zeg Dan is hij met zijn 1.80m wel heel erg groot, sterk en stoer en ben ik met mijn 1.64m wel een heel klein druppie Maar ik heb er weer en links/rechts en rem opgebouwd, hopelijk onthoud hij dat weer. Daarna de merrie nog even gereden, die heeft wat moeite met rechtsom, maar uiteindelijk ging ook dat wel weer fijner. Daarna nog wat voor school gedaan, wil het deze week toch wel grotendeels af hebben eigenlijk Hopelijk gaat dat wat worden, moet nog 2 interviews en daar ben ik toch wel erg afhankelijk van, gelukkig staat 1 al gepland.
hmm je kan dus nu wel zien dat ik het filmpje niet heb bekeken... gaat helaas niet op deze computer. Ga snel even naar buiten paarden binnen zetten en voeren.
AntheaV
Geplaatst: 13-06-10 21:38
Benthe: Ja het is redelijk gelukt! Bij jou dan? Alleen deze laptop doet vreemd, hij wil ineens niets meer openen Noor: Jammer van de verliespunten. Maar voor het vertrouwen heb je wel een mooi rondje gesprongen. Wp-en krijg je vanzelf wel weer PB: Wat een leuke foto!
Ik ga de paardjes ook maar binnenzetten en voeren. Daarna op bed en film kijken, morgen maar weer flink aan de slag voor school.
Oei, durf ik je niet te zeggen TG! Zou maar zo op gras kunnen zijn. Wil het wel navragen voor je?
TeeGee
Geplaatst: 13-06-10 22:19
Oh ik stuur wel even een mailtje. Bari heeft voorijzers gekregen maar zonder gaten dus vandaar
jipje_niekje
Geplaatst: 13-06-10 22:23
@TG: Springen in Putten is losspringen op zand en de ringen zijn op het gras Zo is het tenminste elk jaar nog geweest, is wel een erg leuk concours trouwens hoor!
Benthe dan is idd 180 erg groot Noor ziet er goed uit toch? op die blauwe kwam hij ook al wat uit zijn ritme! voor de rest balen van je dubbel, ach komt vanzelf vind je tempo ook wel mooi
Ben net naar scheveningen geweest naar de flimp killer wat een flim zeg!
Noor: Kan je filmpje niet bekijken hier, helaas. Maar volgens mij weet je zelf wat er 'fout' ging, dus dan kun je daarmee aan de slag .
Ik zal even druk aan de studie. Moet dat chinees nu toch wel een beetje in mijn hoofd krijgen.. bleeeegh moeilijk. Hopelijk krijg ik het vandaag wat in mijn hoofd, dan kan ik morgen nog even zwemmen .
Ik zit weer op mijn werk Vakantie is toch een stuk leuker! Voetbal doe ik niet aan Hier op 't werk staat een groot scherm en er is een BBQ. Ik vind het allemaal een beetje overtrokken.