Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar jij kunt er niks aan doen, maar ben het wel met Simmie eens.
Gewoon niet fijn kunnen rijden en Jipje die zijn eigen feestje af en toe ging bouwen
Dus volgende keer maar weer beter.

Heb alles alweer opgeruimd, zo alleen nog even stofzuigen en dweilen
.
, springschoenen er overheen..
.. Ik ben benieuwd, ik heb er wel weer zin in! Ze is wel veel conditie en spier kwijt in mijn ogen, dus ik wil echt heel rustig aan beginnen
.
. Haar baan is nu gered
.

In de barage 1 balkje, omdat hij een beetje uitgleed in de wending ernaartoe kwam hij niet goed uit.
)
(weet niet echt wat het was denk de concentratie tussen beide aangezien me ex kwam waar ik dus niet opzat te wachten)
. Na de rit stond haar kop ook weer helemaal goed
.
.
Echt waardeloos, alles ging mis. Eerst al de trein in Groningen gemist
We waren ruim op tijd, 20 min. van te voren. Maar die stomme parkeergarage moest persé met chipknip of visa. Nou heb ik dus geen visa en niks op mn chipknip. Dus ik dat hele station afgezocht en nergens een chipknip oplaadpunt. Uiteindelijk maar naar de ABN gerend (die dus niet op het station zelf was maar een stukje verderop) Helemaal buiten adem weer terug en toen op 1 minuut na de trein gemist. Toen maar de stoptrein van 5 over 8 genomen. In Utrecht aangekomen zouden we 10 minuutjes stilstaan en dan verder richting Rotterdam. Dat werd helaas 3 kwartier. Toen moesten we naar een andere trein (aan de andere kant van het station) en die was natuurlijk overvol. Gelukkig wel in Rotterdam aangekomen. De terugreis ging gelukkig wel goed en toen deden we er dus maar 3u11 over. Volgende keer toch maar gewoon met de auto

Was zaterdag dus ook met de trein naar Rotterdam en deed er vanaf Deventer dus 3 uur over om in Gouda te komen waar ik uiteindelijk maar werd opgehaald. Alle treinen hadden vertraging en er was geen treinverkeer tussen Amersfoort en Utrecht mogelijk.. Dus bij mij schoot het ook helemaal niet op
Was geen supermarkt meer open toen, dus ipv een romantisch dineetje werd het een sandwich van de BP 
Waren op de motor dus lekker nog een stukje getoerd en in een durppie wat gaan eten. Gezellig dagje gehad. Morgen alleen weer heel vroeg op omdat ik in Enschede college heb
zonder er iets af te gooien (superbraaf paard
), tweede fase helaas 2 balkjes, maar toch hebben ik en Bandido het hartstikke naar onze zin gehad
!
.
leuk.
. 
Toch maar verder gegaan, lopen duurt helemaal zo lang
Was dus wat aan de late kant, was gelukkig geen probleem.