[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TheHorseInn

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 08:08

sucses corien

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 09:07

Goeiemorgen!
@Corien: Veel succes en plezier!
@Evie: Echt weer een KNHS actie ;) Maar jij kunt er niks aan doen, maar ben het wel met Simmie eens.
@WL: Fijn dat Wo weer op de ijzers staat! Hopelijk gaat ze ze er ook onder houden ;)
@Anthea: Fijn dat je studie tot nu toe nog bevalt! Kun je geen vrijstelling aanvragen voor vakken die je al gehad hebt?
@Vief: Leuk om te zien dat Woll zo'n goede oppas tante is voor de veulentjes! Gelukkig dat het met haar beentje ook beter gaat!

Ik ben gisteren nog op dressuurwedstrijd geweest, maar Jipje was niet fijn te rijden. Hij is altijd erg gevoelig voor de wind en hij was dus met vanalles bezig behalve mij :o Gewoon niet fijn kunnen rijden en Jipje die zijn eigen feestje af en toe ging bouwen :o Dus volgende keer maar weer beter.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 13:04

Evie, niet zo slim van de KNHS, maar daar kan jij niets aan doen :)
Succes Corien!
Jammer Benthe!

Bij mij ging het vandaag ook niet zo fijn. Achja, volgende keer weer beter.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 13:23

Middag! :wave:

Gisteren m'n verjaardag gevierd met vrienden, was erg gezellig! :D Heb alles alweer opgeruimd, zo alleen nog even stofzuigen en dweilen :+

Heb trouwens een regendeken gekocht met fleecevoering, deze kan je aardig lang gebruiken en daarna er een staldeken onder doen bijvoorbeeld. Maar heb besloten om aankomende week nog maar even af te wachten, aangezien het nog behoorlijk warm gaat worden. 's Nachts gaat ze gewoon op stal.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:59

andrea@nog gefeliciteerd
Mirthe@jammer
jipje@ook jammer

heb net gereden en het ging wel goed
heb eindelijk mijn eigen cross setje bij elkaar
ik heb rood met wit
vanwege scapa ik heb de kleur red dus

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:19

@Vief: Fijn dat het beter gaat met Woll haar been :)
@Corien: Succes!!
@Andrea: Ik wacht ook nog met dekens, volgende week wordt het weer warmer, zelfs tot 27 graden, dus die dekens gaan nog mooi niet op.
Ik moet ook wel weer een paar nieuwe gaan aanschaffen, neem ook met fleecevoering :j .

Vanmorgen Wolin buitengezet, maar eerst haar takken ingetaped, misschien dat het helpt := , springschoenen er overheen..
Zometeen ga ik even een stukje naar buiten, kijken hoe ze dit weer oppakt, of ze weer graag wil lopen, gewoon een rustig ritje. Mijn moeder gaat mee op de fiets, lijkt me toch wel zo verstandig :o .. Ik ben benieuwd, ik heb er wel weer zin in! Ze is wel veel conditie en spier kwijt in mijn ogen, dus ik wil echt heel rustig aan beginnen :) .

Na het buitenzetten maar weer doorgefietst naar mijn vriendin, alle puntjes op de 'i' gezet van haar hele literatuurstudie en dan is nu alles helemaal af. Wel fijn voor haar :j . Haar baan is nu gered 8-) .
Nu mag ik straks nog even het een en ander doen en dan ben ik ook helemaal klaar met alles van deze afdeling, over een week ga ik alweer naar mijn laatste jaar!! Wel heel jammer, vind de kinders toch wel heel leuk..

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:21

sucses lotte

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:46

@ jipje : jammer, maarja het blijven dieren hé :)

heb niet echt veel kunnen bijlezen ik ben net terug van eventing deurle :)

het was ferro z'n crossdebuut, en aangezien hij nog maar 4 jaar is zijn we in de 60cm gestart.
Dressuur was fijn, 4de plaats , jumping foutloos, cross foutloos maar wel buiten tijd
goed voor een 8ste plaats :P (van de 35)

met hero ben ik in de 80cm gestart, dressuur was 'normaal' , 12de plaats , springen ging niet zo lekker, ik had 1 weigering en hij was moeilijk te overtuigen. Cross foutloos maar ietsje buiten tijd (ik was mijn chrono vergeten inschakelen) :+
goed voor een 6de plaats! (van de 28)

best een geslaagd dagje dus *D

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:49

Wat raar weer van de KNHS zeg ..
Goede resultaten Florence! Gefeliciteerd
Jammer Benthe
Leuk Lotte, hopelijk heeft Wo zich netjes gedragen :))

Mijn wedstrijd ging goed. 1ste parcour was 2 fasen, helaas op de een na laatste hindernis van de eerste fase een balkje. 2e parcour was klassiek. Daar foutloos en dus onze eerste wps in het L :D In de barage 1 balkje, omdat hij een beetje uitgleed in de wending ernaartoe kwam hij niet goed uit.

Met het 2e parcour was ik nog 1ste geworden .. (ja werkelijk iedereen had strafpunten in dat parcour, Niemand heeft de 2e fase gehaald in de L := )

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:10

jetske@Feli
Florence@Feli
allebei goed gedaan

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:41

Goede avond :)

Heb ook gereden net als jet :)

1ste parcour 2 stops en 1 balk :( (weet niet echt wat het was denk de concentratie tussen beide aangezien me ex kwam waar ik dus niet opzat te wachten)

2de parcour 2-fase ging goed tot hindernis 8 toen had ik ook een stop en toen volte en sprong hij wel, maar helaas geen winst.. Dus volgende week weer op wedstrijd ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 20:01

Goedenavond ;)

Ik heb heeeeeeerlijk gereden met Wolin!! Ze had er heel veel zin in, toen ik haar had opgezadelt, stond ze echt te popelen op stal. Opzadelen ging goed, met aansingelen gaf ze ook echt geen kik.
Lekker lopen. Ze hield in het begin even de rug strak, denk dat ze het toch wel weer spannend vond een 'gewoon' zadel op de rug, maar wat later, zocht ze zelf helemaal mijn hand op en liep ze heerlijk over de rug te draven in de berm. Heb maar kleine stukjes gedraafd en heel veel gestapt.
Terug op stal, zag je de aderen over haar buik lopen van het aanspannen van de buikspieren, dus ze heeft zichzelf wel weer aan het werk gezet. Ze wilde weer echt graag, dus dat is wel heel erg leuk! Ze vind het ook gezelliger als mijn moeder mee is op de fiets, dan met een ander paard naar buiten :+ . Na de rit stond haar kop ook weer helemaal goed :+: .
Ze kwam ook in galop het land uit, touwtjes open en komt u maarrrrr... 8-)

Nu dus weer heel langzaam en beetje bij beetje aan de slag samen, ik hoop echt dat het ons nu voor de wind mag gaan :) .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 20:03

Florence en Jetske: Gefeliciteerd!!
Corien: Volgende keer beter :(:)

Ik ga even bankhangen en dan nog even aan mijn klinische les van dinsdag.. en dan lekker vroeg mijn bed in! :z

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 20:09

Lekker toch lotte!! fijn dat je weer aan de slag kunt :D

Ja idd heb me net ingeschreven voor ah ;)

Ga nu leker naar bed :D

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 20:16

jammer corien
lotte sucses en heel erg leuk dat ie graag wou

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 21:35

Goeieavond!!
Vandaag moest ik naar Rotterdam en we hadden besloten met de trein te gaan. Dat leek ons handiger dan met de auto. Nou mooi niet dus. Wat een gedoe was dat zeg. We waren om 7u vanmorgen bij huis vertrokken en waren na 12u pas in Rotterdam :( Echt waardeloos, alles ging mis. Eerst al de trein in Groningen gemist :+ We waren ruim op tijd, 20 min. van te voren. Maar die stomme parkeergarage moest persé met chipknip of visa. Nou heb ik dus geen visa en niks op mn chipknip. Dus ik dat hele station afgezocht en nergens een chipknip oplaadpunt. Uiteindelijk maar naar de ABN gerend (die dus niet op het station zelf was maar een stukje verderop) Helemaal buiten adem weer terug en toen op 1 minuut na de trein gemist. Toen maar de stoptrein van 5 over 8 genomen. In Utrecht aangekomen zouden we 10 minuutjes stilstaan en dan verder richting Rotterdam. Dat werd helaas 3 kwartier. Toen moesten we naar een andere trein (aan de andere kant van het station) en die was natuurlijk overvol. Gelukkig wel in Rotterdam aangekomen. De terugreis ging gelukkig wel goed en toen deden we er dus maar 3u11 over. Volgende keer toch maar gewoon met de auto

Florence en Jetske: Gefeliciteerd!!!
JN: Ja dat ga ik nog wel even vragen, zou wel weer wat schelen. Jammer dat je wedstrijd niet zo lekker ging :(:)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:29

Florence gefelicititeerd :D
Corien: Jammer van je balkje :(:)
Lotte: Wat fijn dat je zo lekker gereden hebt!!
Anthea: Haha ik kan met je meepraten :(:) Was zaterdag dus ook met de trein naar Rotterdam en deed er vanaf Deventer dus 3 uur over om in Gouda te komen waar ik uiteindelijk maar werd opgehaald. Alle treinen hadden vertraging en er was geen treinverkeer tussen Amersfoort en Utrecht mogelijk.. Dus bij mij schoot het ook helemaal niet op :n Was geen supermarkt meer open toen, dus ipv een romantisch dineetje werd het een sandwich van de BP :+

Vandaag lekker een dagje Breda gehad. Was leuk even zo tussen de crossende paardjes :D Waren op de motor dus lekker nog een stukje getoerd en in een durppie wat gaan eten. Gezellig dagje gehad. Morgen alleen weer heel vroeg op omdat ik in Enschede college heb :=

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:30

Goeienavond!
@Florence en Jetske: Gefeliciteerd met jullie goede wedstrijden!
@Corien: Balen dat het niet helemaal wou lukken, maar volgende keer weer beter!
@Anthea: Zo dat was inderdaad flink balen van de trein!
@WL: Fijn dat Wolin zo braaf was! Hopelijk hebben jullie nu eindelijk eens geluk en kunnen jullie nu lekker doorpakken met alles!
@Mistid: Balen dat het niet zo fijn ging vandaag!

Ik heb vanmorgen eerst Nika gereden, die was in het begin wel erg druk, daarna werdt ze gelukkig wat fijner te rijden. Daarna al mijn moed bijeen verzameld om met Jipje alleen naar het bos te gaan. Heb dit een tijd niet gedaan, want hij was echt heel gemeen steeds onderweg (steigeren, omdraaien en dan naar huis rennen) Dus pessoabitje erin, slofje erom en al mijn moed en hij is op weg naar het bos geen 1 keer omgedraaid of gek gedaan. Wel een keer geprobeerd, maar was hem net voor. Wel erg veel spanning en het eerste stuk in het bos ook, maar daarna was hij super braaf. Ik was dus weer helemaal blij en Jipje uiteindelijk ook, hopelijk gaat hij het toch nog ooit leren om normaal te doen buiten :o
Verder is hebben mijn ouders vandaag de hele kamer en keuken leeggehaald, de komende 1.5 maand wordt de kamer en keuken helemaal verbouwd. Dat betekent voor nu dus een heel kaal huis helaas, hopelijk zijn ze over 1.5 maand ook echt klaar!

En nu ga ik gauw mijn bedje opzoeken, want moet morgen weer vroeg op stage zijn ;)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:32

Heb ook gereden op dezelfde wedstrijd als Jetske en Corienn,

1 parcours B, lekker gesprongen helaas een balkje in de eerste fase op nummer 2 vanwege een stuurfoutje van mij

2 parcour L debuut, Super gesprongen, foutloos in de eerste fase en zelfs nog een dubbel en oxer met 1 beugel gesprongen := zonder er iets af te gooien (superbraaf paard 8-) ), tweede fase helaas 2 balkjes, maar toch hebben ik en Bandido het hartstikke naar onze zin gehad :D !

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:48

super gedaan evie
hoor net dat ik geselecteerd ben voor htc crossen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 07:44

Goede morgen :)

Evie, zete jij nou ja paard stil voor hindernis 7?
Vief lekker dagje dus :)

Niet de alleer mooiste foto maar goed dat kwam door ons zelf :o
Heb nog wat fot's hier 1

Afbeelding

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 08:01

Veel meer meekomen en meegeven Corrien :).
zijn oortjes vallen er wel bijna af :)) leuk.

Ik zal zo even broodjes smeren en naar Leeuwarden. Vanavond weer fysio. Ben benieuwd :=.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 08:16

Ben het eens met Kim corien.

Zo goedenmorgen. Alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest :P
Erg druk gehad afgelopen weekend en week. Zo maar weer even naar college. Heb een lang dagje voor de boeg van 10.00 tot 19.00 uur.....

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 08:31

Goeiemorgen!
@Corien: Ik ben het ook eens met Kim wat betreft commentaar.
@Kim: Veel succes vanavond bij de fysio
@Maritboogie: Wat leuk dat je geselcteerd bent voor het HTC crossen
@PB: Zo dat is nog eens een lang dagje, veel succes ermee!

Ik ben ook weer op stage aangeland. Ga het laatste stukje altijd op de fiets naar stage, deed vanmorgen dus de ontdekking dat mijn fietsband eigenlijk meer leeg als vol was :+ Toch maar verder gegaan, lopen duurt helemaal zo lang :o Was dus wat aan de late kant, was gelukkig geen probleem.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 08:49

Ik kon het vanmorgen wel merken dat de vakanties vandaag afgelopen zijn. Ga je om 6 uur de weg op. En dan denk je... wat doen jullie hier.... (waarschijnlijk hetzelfde als mij, de files proberen te ontwijken).