Lekker weer springen.
Jammer dat het paardje niks was Corien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
maar tis weer hete merrie hahaha 

Het ging echt heel slecht toen. Ik zou voor een nieuwe les bellen, omdat ik toen mijn rooster nog niet had. Dit heb ik dus 12 weken uitgesteld, echt dom
jipje_niekje schreef:Hoe is het met jou jonge hengst?? Laat je hem hengst of niet?
dan moet ik geen ander paard tegen komen......

dus hij bokte hij sprong naar links en toen naar rechts en toen naar links en toen omhoog dus
:dat zat ik niet uit
staan er meer op deze aardkloot
CoriienRN schreef:paard was niks omdat hij niet eens over een balk kon dravendus hij bokte hij sprong naar links en toen naar rechts en toen naar links en toen omhoog dus
:dat zat ik niet uit
schijnt net zo'n super beweger te zijn met alleen maar allround bloed met de nadruk op springen, maar weet dus niet hoe oud zij is, de mijne is 2,5 dus verwacht dat zijn zus ouder is...die staat nog bij de fokker. heleenxx schreef:Oei, dat is niet zo'n goed begin met een paard. Lekker laten staan dus.
Ik kreeg net een officiele waarschuwing per brief van de KNHS, omdat ik in Princenhage ben doorgereden na 3 weigeringen in de cross op 1 hindernis.
Dat was dus de waterbak, waar we na veel aarzeling wél door zijn gegaan.
Niemand die me vertelde dat ik niet meer door mocht rijden toen.
Vreemd
pff