Nou ik ben ook nog steeds niet helemaal fit. Ik gisteren met veel goede moed Jipje opgezadeld, was die totaal gestoord. Ik kreeg het spaans benauwd en ben toen dus maar weer gestopt. Toen heb ik hem maar gelongeerd, zodat hij toch ff zijn energie kwijt kon
In de hoop dat hij vanavond wat normaler is met dressuurles.Gisteren ook mijn tentamencijfers terug gekregen en eigenlijk mag ik niet klagen. 1 zeven, 3 x een 6 en 2 x een 5. En nog 1 cijfer moet ik krijgen. Als ik voor diegene die ik moet krijgen een 5 heb dan heb ik ook mijn propedeuse gehaald, dus dat zou wel lekker zijn.

De manege ook al gebeld maar daar wisten ze ook van niks en verder hebben ze geen gegevens.. Ben bang dat dat hem niet meer gaat worden. Voor de rest beetje lastig. Zijn niet veel wedstrijden of net in het weekend dat ik niet kan... December sowieso nog een keer springen. Maar dat wordt dan eerst een rondje L. Heb echt al zo lang niet meer gesprongen en om Lips dan gelijk binnen voor een M parcours te parkeren vind ik ook niet helemaal eerlijk.. 

.
. Even geen zin meer