Wat een super leuk idee Nickeltje. En idd hopen dat ze hier niet mee leest Naarmate je het vaker doet gaat het zeker weten beter!
Net ff 4 toetsjes gemaakt. Kun je bonus voor de toets bouwkunde mee verdienen. En bouwkunde is zoo'n saai rot vak, bah! Gemiddeld sta ik nu een 9,3 wat een bonus van 0,5 punt betekend. Dat is dus wel relax!
Ja? Klinkt het niet heel penny? Ze heeft heel veel pech gehad met haar huidige pony terwijl ik met Nick alle geluk heb enzo. Daar is ze heel pessimistisch over. hiermee willen we haar een beetje en positieve duw geven...
Het is een super idee. Het enige kleine twijfeltje wat ik zou hebben is dat ik zelf wel supergraag erbij zou zijn met inrijden, gewoon om het allemaal te zien. Dus je kunt ook proberen om alles te filmen en er dan ook een DVD + evt foto album bij te doen.
Dat dacht ik zelf ook. Maar toch vond ik het een beetje penny klinken: Ik geef mijn zusje mijn ingereden driejarige voor haar verjaardag cadeau!! Maar ik vind dat ze het verdient. En ik zie in hem ook wel een leuk cross paard over een paar jaar. Alle hekken en sloten hier zijn nu al niet veilig...
We maken idd heel veel foto's die krijgt ze in een mooi album op haar verjaardag. En we rijden hem zo ver aan dat net de knoppen draf-stap-galop en links en rechts er op zitten, dan mag ze de rest wel zelf doen...
Ik denk dat dat ook het leukst is; dat ze het verder allemaal zelf moet doen, maar dat ie een mens erop wel kent zeg maar. Succes er iig mee. Plaats je nog eenkeer wat foto's hier?
Super leuk idee Nickeltje!!! Daar is ze vast blij mee . Ik zie zo het gezicht van je zusje al voor me als ze foto's voor zich ziet van dat paardje (met jou op de rug)!
Ik ben trouwens weer terug van mijn tentamen ziekteleer. Hij was echt mega moeilijk en ik had niet echt het idee dat ik geleerd had... Maar volgens mij met ik met logisch nadenken ook al een eindje gekomen!
Nowie was redelijk braaf met zadel op, maar toen ze aan de longe aandraafde spetterde het ook wel even behoorlijk Deze week maar een paar keer longeren en nog wat laten wennen aan bijgezet longeren en dan klim ik er over een week of wat ook maar eens op. Meestal longeer ik niet zoveel, maar het is 's avonds toch nog donker als ik thuiskom en ik vind het ook niet ideaal om alleen in de weekenden aan de gang te gaan.
Ik ga maar eens iets leren, iemand nog suggesties wat?
leuk idee hoor Nickeltje ik ga zo alvast koken voor vanavond, en miss een beetje huiswerk maken (zal wel nix van komen, maar tis een goed voornemen). om kwart voor 4 moet ik bij mijn nieuwe werk (jaja, ze kunnen me gebruiken voor 2 uur in de week afwassen, daar verdien ik dus ook niets mee) papieren invullen en daarna ga ik maar naar vorstin toe. Wat doen jullie de dag na een training meestal: gewoon ontspannen rijden of losgooien?
IS: Z startgerechtigd Goed zeg! Hilde: Super gedaan op het NK! Nickeltje: Inrijden komt vast goed! Ik vind het een super leuk idee, nou hopen dat je pa zijn mond dicht kan houden
Verder heb ik nog leuke foto's en filmpjes gezien.
Ik had gister een springwedstrijd. 1e parcours (klassiek) ging niet zo goed, we waren allebei wat sloom en ik was er niet bij met mijn gedachten. Had 3 balkjes 2e parcours (twee-fasen) ging beter. Na mijn teleurstelling van het 1e parcours had ik mijn concentratie weer een beetje gevonden en had er gelijk een goed basistempo ingezet. Gelukkig hielp het, 1e fase (t/m hindernis 8) foutloos, 2e fase (9 t/m 13) een balk op 9, 2e fase was namenlijk op tijd en ik wou iets sneller en toen hadden we de fout. Ben maar in normaal tempo doorgereden en de rest foutloos. Dus ik kon met een aardig tevreden gevoel naar huis.
Ik ben vanmorgen ook even bij de zadelmaker aangeweest, dressuurzadel zat niet echt meer lekker, die lag dus ook niet helemaal goed meer. Kan em donderdag weer ophalen. Kan ik weer goed oefenen