Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

klinkt toch goed? gaan wij gewoon met spiegels op het terrein staan, en dan kunnen we bij een glinstering meteen zien dat jij het bent!!

Als je de foto's zo zag kon het al bijna niet anders, zag er pijnlijk uit!
)
Niets ten nadele van jouw Marpie (in tegendeel) maar zo is het wel erg paard afhankelijk.
En ik heb ook meegemaakt dat ze mensen lieten zakken omdat ze niet de kracht hadden om 10 minuten in verlichte zit rondjes door de bak te rijden maar die verder keurig op hun paard zaten, en ook lieten zien dat ze "problemen" konden oplossen
(ik wil OOOOOOK!)
) Scum schreef:Maar in de bieb werken lijkt me toch niet zo erg hoor. Lijkt me heel gaaf met allemaal die boeken. Vooral als het even iets minder druk is gewoon zelf een goed boek pakken...
De examinator heeft mijn hele buitenrit niet gezien (en die was heftig, we moesten langs allerlei enge graafmachines terwijl er ook nog een waterleiding gebroken was en de straat dus blank stond; fijn met ons neurootje) maar ik had alleen maar Goeds ervoor
Onze hele groep was geslaagd voor de praktijk, terwijl bv op de terugweg twee ponyruiters met wat haast in gestrekte draf vertrokken, de rest van de groep achterlatend met natuurlijk pony's en paarden die er ook achteraan wilden. Dat heeft de examinator niet gezien, maar zou voor mij reden geweest zijn om ze te laten zakken. Bitwise schreef:Scum schreef:Maar in de bieb werken lijkt me toch niet zo erg hoor. Lijkt me heel gaaf met allemaal die boeken. Vooral als het even iets minder druk is gewoon zelf een goed boek pakken...
.... of snel iets op bokt zetten ......
) Het paard waar ik op reed hadden we net 2 weken op stal. Ze reageerde niet goed op de galophulpen, en toen gaf iemand mij een zweepje aan: paard op hol
Ik heb het paard toen maar op een volte gezet, en kreeg later een compliment van de examinator dat ik dit zo goed op had gelost
Ofwel: toen stelde het helemaal niets voor, maar dat papiertje heb ik op zak (mocht het ooit verplicht worden) 

Biertabje schreef:ik vind het een en al onzin
PUNT!!!