Ehm, minnie, ik ben blij dat killea nu zelf weer springt ipv in de ankers te gaan. Maar ik kan wel even vragen of ze wil zeggen dat springen best leuk is!
Mijn dressuur zaterdag ging slecht. Donderdag en vrijdag niet kunnen rijden en de proef helemaal niet kunnen oefenen. Z1 proef van deze maand is best lastig en ik reed dus 3 keer verkeerd en dat leverde 167 punten op
Bovendien was Rex best kijkerig en slecht aan mijn been. Drafonderdelen op zich gaan niet slecht, maar alles is voor geen meter afgewerkt en daardoor zet je de meeste dingen te laat of slecht in en komt het allemaal nog niet zo uit de verf. Ik moet nu echt proefgericht gaan trainen, want anders wordt het nooit wat
Simmie: lekker hoor, dat Killea weer de smaak te pakken heeft!
Anja: wat rot van dat dak zeg! Nu maar hopen dat de verzekering dekking geeft!
Jammer Marieke! 3 * verkeerd rijden is iig nog net genoeg, geen uitsluiting. /edit nav missmuts ik dacht dat dat pas bij 4 keer was, of is dat veranderd?
Gomir, ik had die foto ook gezien, link ben ik ook kwijt. Raimaer sprong op het voorterrein eigenlijk niet fijn, weer veeeeeel te heet, en in het parcours viel het niet tegen. We hadden twee balken, maar na de laatste keren L (voorjaar) met vooral uitsluiting was ik eigenlijk al lang blij.
Op de foto staat trouwens mijn nieuwe dekje
MM, jammer joh. Idd terug zitten op de sprong scheelt wel.
Sim, super zeg! Jullie zijn weer helemaal terug.
Vief, jammer van de balk.
HP op IMAX was geweldig! Het was wel een heel gedoe, de film deed het in 1e instantie niet, en pas om half tien (was 20.15) konden ze beginnen Ik was om half twee thuis
Jammer Marieke! 3 * verkeerd rijden is iig nog net genoeg, geen uitsluiting. /edit nav missmuts ik dacht dat dat pas bij 4 keer was, of is dat veranderd?
Dat klopt ja, met 3x foutrijden is het uitsluiting.
Canter, hoe bevalt het met Mas thuis?
Sim, gefeliciteerd met je prijs. Dat zijn nette stijlpunten. Was dat nou de klasse B wat je gesprongen hebt?
Ik ben gisteren wezen skieen. Geen les genomen, maar zelf wat aangeprutst. 2 jaar geledne heb ik een introductieles gehad.
Eerst op de oefenbaan. In gedachtne wist ik nog hoe ik het 2 jaar geleden gedaan heb, maar mijn lichaam werkte niet mee. De bochten gingen prut. Tweede keer van de oefenbaan kon ik niet van de treklift afstappen en lag ik eerst op mijn gat . De afdaling met de bochten ging al iets beter.
De derde keer ben ik gewoon tot bovenaan de oefenbaan gegaan. Daar ging het uitstappen ook beter. En de derde afdaling wist ik weer hoe het moest.
Na enkele afdalingen besloot ik dat ik het eens wilde proberen om met de stoeltjeslift tot helemaal bovenaan te gaan. Mijn zwager (die had ook net zijn eerste skiles gehad) durfde ook al meteen mee. Lef!
Dus we stonden klaar, de hekjes gingen open en ik snel naar voren want de bankjes kwamen er al aan. Maar mijn zwager schoot terug naar achteren en toen zat ik alleen in de bankjes. Hij weer naar voren gewurmd en op de volgende rij bankjes gaan zitten. Komen we bovenaan, ik liet me uit de bankjes duwen en ging snel aan de kant. Mijn zwager kwam eraan, en hij viel meteen op de grond toen hij van het bankje afging. Bukken, en toen ging die rij bankjes Zoefff over zijn hoofd
Uiteindelijk vond ik die hoge afdaling niet zo eng. Eigenlijk gemakkelijker dan de oefenbaan, want na 3 bochten moet je weer met de lift terug omhoog en nou kon je lekker doorgaan. Mijn zus en Bitwise waren onder gebleven. Die waren in de veronderstelling dat wij zouden gaan verongelukken. Ik ben maar 1x gevallen omdat ik te hard de bocht in ging en niet goed kon remmen (eigenlijk weet ik helemaal niet hoe ik een bocht moet maken en ik doe ook maar wat).
Mijn zus was ook lachen. Die viel op haar achterste, maar ze kwam met haar kont op de ski's terecht. En dus ging ze zittend op de ski's helemaal naar beneden .
Lielle; leuke foto! Simmie; super zeg dat Killea weer zo fijn sprong! anja; balen van dat dak zeg! hopelijk is het verzekerd! vief; jammer van de balk, maar wel goed!
ik ben btw weer illegaal aan het msnen en bokken op school
Dan heeft de jury de 3de keer verkeerd rijden denk ik gewoon met een 2 bestraft, want echt een verkeerde lijn rijden deed ik niet (ik ging aangalopperen ivp achterwaarts )
idd klein verschil, jammer marieke, maar volgende keer beter
vief: jammer van dat balkje
lielle: leuke foto en leuk dat het leuk was bij HP (wat een leuk-en)
anja: balen van het dak...
simmie: fijn dat het springen weer goed gaat
BL: oehhhhhhhhh dat mag niet haha
Heb al 2x op de ruin gereden. t ging best wel goed (ben er nie afgevallen ) hij snapt eigenlijk nog niets maar het ging de 2e X al beter dan de 1e keer.
Scum, had je wel je bodyprotector aan en je helm op?
Simmie, top dat het weer goed gaat, vasthouden dit gevoel!
Tis al weer een paar dagen geleden, maar wel geweldig al die foto's in de sneeuw. Zeker daar we hier alleen wat natte sneeuw hebben gehad, je kunt je bijna niet voorstellen dat het in het zelfde land is.
Eerste weekendje Mas thuis gaat prima! Moet zeggen dat ik een erg braaf kind heb geproduceerd. Door al het gedoe in het ziekenhuis is hij aardig gewend aan geluiden, dus hij slaapt heerlijk door. Hij wordt alleen keurig wakker rond zijn etenstijden. Verder vind ik het eigenlijk nu een stuk rustiger dan de afgelopen weken, ik hoefde gisteren voor het eerst gewoon de deur niet uit, lekker thuis kunnen keuvelen. Lekker in bed voor de tv met een slapend kind op je buik, ben helemaal verliefd!