[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 00:11

Evie, ik heb ook zitten janken hoor met mijn TTT... ging rechtdoor ipv links en toen was die man verbaasd en ik moest janken van de spanningen. Wel gehaald uiteindelijk, mocht ff auto aan de kant zetten en tot rust komen, erg prettige man was dat!

Bij ons is niet zo heel veel gevallen gelukkig.

Mirthe: lekker bezig geweest hoor haha :+ Ik kan ook niet tegen een 'vieze' koelkast!

maximiliano

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 06:01

Morgen!!

Gelukkig een drukke nacht gehad! Moet je vandaag Evie?? Succes dan!!!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 06:42

Goedemorgen :)

Evie: dt klinkt heel bekend, idd faalangst. Ik heb er zelf ook ontiegelijke laat van! Sluit me dus ook aan voor de groepskorting :+

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 08:15

Goedemorgen! Nog maar 5 uurtjes en dan is het weekend!
Snel een varken witwassen en vanavond weer een springwedstrijdje!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 08:31

Goedemorgen
Hier eigenlijk geen noodweer gehad, alleen veel regen.
Iedereen die concours heeft, succes!
Evie en de anderen, faalangst lijkt mij echtvervelend.

Hier nog 1 dagje werken en dan eindelijk weekend!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 08:36

Allemaal aan de faalangstraining lees ik! Ik had er nooit last van, tot ik in het eerste jaar van de uni bleef zitten en daarna twee herkansingen in de zomervakantie had waar vanaf hing of ik door mocht met de studie of niet. Nu heb ik heel soms dat ik ineens in de stres schiet, snachts voor tentamens niet kan slapen enz... maar als ik er zelf mee bezig ga, dan krijg ik mezelf weer rustig. Met dressuurwedstrijden heb ik er geen last van. Met springen dan weer wel een beetje.
Mistid, ben wel benieuwd hoe het rijden met Chal er nu uitziet. Kun je niet een keer nieuw beeldmateriaal van jullie rijden maken?

Hier gisteravond de computer maar uitgezet omdat het zo zwart zag buiten en het bleef weerlichten. Maar na een half uur was het over en meer 'noodweer' hebben we niet gehad :D Paarden hadden dus eigenlijk gewoon makkelijk naar buiten gekund.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 09:14

Mogge,

Het noodweer is hier niet geweest alleen een tijdje harde regen. Ga zo maar eens kijken in wat voor een zwembad mijn rijbak is omgetoverd en vanmiddag mijn nieuwe contract tekeken :D

@ Beli Mevrouw blijft gewoon staan en slaat dan met voorbeen uit nijd. Laatste keer is man van instructrice achter haar geslopen en heeft zij een opdonder met de longeerzweep gehad. Toen was zij heel boos maar ging zij uiteindelijk wel. Dit gebeurt meestal rond het einde van de les en dan bij de uitgang. Mevrouw beslist dan dat de les over is. Lekker portret :+
@ Evie volgens mij zijn er ook speciale rijexamens voor mensen met faalangst. Hopelijk kom je er snel doorheen.
@ Texelse jouw black beauty is echt <3

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 09:21

moguh

poging 2.. poging 1 ging verloren..

Ik heb niet zoveel last van stress, auto/scooter/aanhanger ging allemaal in 1 keer, examens was ik altijd als eerste weg en praten voor een groep ook weinig moeite mee, net als bijvoorbeeld aandrijven in de kooi in Den Bosch, voor 3000 mensen, no problems...

hier beetje regen, beetje boem boem, 13 mm, dus groeizaam weer :P In de rijbak is het stof nog haast te zien....

vanmiddag Dienke en Winola d'r Z1 debuut in Almelo, ben benieuwd!!
Daarnaast is het 1ste veulen ook verkocht, de Florencio.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 09:31

@Caro: helemaal vergeten....... :o , maar gefeliciteerd met je nieuwe job!! *\o/* . Heb je daar al meer nieuws over, wat, hoe en waar bijv. of heb ik daar (ook) overheen gelezen...

Goedemorgen allen trouwens. Hier waait het lekker. Net even wat ramen buitenom gedaan bij de appartementen die weer bezet komen, maar ik denk dat ik de andere maar laat zitten, het heeft
niet zo heeeel veel zin... met ook die buien tussendoor.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 09:43

@ Texelse nee daar heb je niet overheen gelezen maar stuur je even een pb.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 09:48

Evie & Dienke succes vandaag!

Zometeen weer mijn slipjas doorpassen, de vorige keer moest er nogal het een en ander aan ingenomen worden. Hopelijk is ie nou goed, dan kan hij is de kast voor volgend seizoen. :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 09:54

Goeiemorgen!!

San, wat een naar bericht van je studiegenoot. Wij hoorden gister dat de begraafnisondernemer die alles voor Rem zn broer had verzorgd ook zelfmoord heeft gepleegd. Hoe kan je dat doen he...

Eef, ga je dit jaar niet meer starten???

Evie, he wat balen zeg. Succes vanmiddag!! Tis maar een dressuurproefje :D

Lau, wat dapper in dat noodweer! Ging het wel goed!

Margiet, onze bak en weiland gaat ook zo! Ik heb er heel erg aan moeten wennen!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 09:56

Jawel hoor Karen maar niet met slipjas, moet de dressuur eerst nog beter vind ik en vind het ook niet zo nodig in de 1*.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 10:08

Wat een mensen met faalangst zitten hier :oo Ik ben eigenlijk nooit onder de indruk en ben eerder te laks, maar wel streberig :o
Ik heb helemaal geen TTT gehad, vond dat zo onzinnig!
Evie :(:) Ik zou idd maar naar je moeder luisteren, maar mi hoef je daar niet voor naar een sportpsycholoog, omdat je het dus 'normaal' ook hebt.
Bij ons scheen trouwens om negen uur weer een zonnetje. Het heeft maar een uurtje geregend en drie klappen, als het er niet minder waren!
TG, de begrafenisondernemer? Terwijl die man juist ziet wat zelfmoord voor ellende meebrengt bij de nabestaanden.
Weule, Succes met Dienke in Winola. Komt vast goed!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 10:12

Caro wat super dat je maandag kan beginnen met een nieuwe baan!
Sannn wat klote nieuws, sterkte meid :(:)
Mirthe ik ben niet wezen helpen, voelde met best beroerd dus heb ik bad gelegen. Springvorm ligt nog steeds in de auto...
Ilse ik kan me voorstellen dat je een traantje heb moeten laten, zoiets is nooit leuk
Lau paard wel verkocht in de regen?
Margriet toch wel leuk dat je twee keer eerste was! En ook leuk dat je W op het spoor bent :D
Leli knappe Roos <3 denk je dat ze ook schimmel wordt? Ik twijfel een beetje met deze moeder en haar huidige kleur
Evie heel veel succes vanmiddag! Niet te veel nadenken en gewoon lekker gaan rijden
Texelse wat een mooi zwart ding! Loopt lekker zo!
Jeroen wens je Dienke heel veel succes met haar Z1 debuut met Wino? En gefeliciteerd met de verkoop van het veulen

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 10:21

ik sluit me aan bij de bijlees actie van bvw :D

hier heeft het wel flink geregend, maar weet niet precies hoeveel....
had een leuke 3 jarige gezien op mp want ik wil er opzich wel een baby naast rijden, beest kan niks vragen die mensen 8500,- vind ik veel geld voor een 3 jarig kan niks, kan wel leuk vrij springen... of ben ik nou z'n krent :?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 10:29

Ligt aan de kwaliteiten van het paard en ook de gezondheid. Een echte goede kost ook nu nog geld. En als ik eerlijk ben voor 8500,- kan je een heel fijn paard kopen, maar een topper is dan al lastig via marktplaats voor dat geld.
Vaak kan je beter rondbellen naar wat handelaren en zeggen wat je zoekt en zo 1 uit de wei plukken.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 10:38

_lautje_ schreef:
Ligt aan de kwaliteiten van het paard en ook de gezondheid. Een echte goede kost ook nu nog geld. En als ik eerlijk ben voor 8500,- kan je een heel fijn paard kopen, maar een topper is dan al lastig via marktplaats voor dat geld.
Vaak kan je beter rondbellen naar wat handelaren en zeggen wat je zoekt en zo 1 uit de wei plukken.

jaa dat denk ik ook,via via en uit het land zijn ze meestal idd goedkoper... maar volgensmij hebben veel mensen het gevoel dat ze een topper hebben :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 10:42

Watapatja schreef:
ik sluit me aan bij de bijlees actie van bvw :D

hier heeft het wel flink geregend, maar weet niet precies hoeveel....
had een leuke 3 jarige gezien op mp want ik wil er opzich wel een baby naast rijden, beest kan niks vragen die mensen 8500,- vind ik veel geld voor een 3 jarig kan niks, kan wel leuk vrij springen... of ben ik nou z'n krent :?

Merrie/ruin of hengst?
Ik heb die van mij als ruin gekocht, 3 jaar, niets kunnen en meer dan 3x zo weinig. 8500 vind ik echt wel veel geld. (Bij die van mij zit toch aardig leuk papier zoals sommige vinden, heb er zelf geen verstand van :+ ).
Ik zou het zelf nooit voor een 3 jarige over hebben en al helemaal niet in deze tijd.

Eef succes! Zet hem op!

Ga zo gezellig met mamsie boodschapjes doen, dan even kijken, wil Dakar rijden maar ook nog spullen schoonmaken. Vanavond gaat de pony mee naar dressuurles heb ik wel nodig met hem :o

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 10:46

een ruin

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 10:48

Dan maakt mi de merrielijn ed ook niets uit... Ik zou het er sowieso niet voor over hebben :o Maar dat is een heel ander verhaal!

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 10:50

Mootje schreef:
Dan maakt mi de merrielijn ed ook niets uit... Ik zou het er sowieso niet voor over hebben :o Maar dat is een heel ander verhaal!

hahah nee ik heb er ook niet zoveel voor over, moet wel leuk avondtuurtje blijven, en mocht hij niet aan mijn verwachtingen voldoen dat hij ook weer voor een schappelijk bedrag weg kan zodat je erzelf niet teveel bij ingaat...

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 10:52

prijs van een paard is gruwelijk lastig....
8500,- voor een aparte 3-jarige is wel aardig leuk geld, maar dan moet ie ook wel apart zijn.

voor onze veulens vroeg ik ook 5000 op marktplaats. en nu dan ook 1 verkocht.

@ mootje: bij een ruin zou ik ook wel naar de merrielijn kijken, naar de prestaties althans..., want uit een goed lijntje heb je meer kans dat ie beter is, als uit een minder goed lijntje (gemiddeld genomen)
Laatst bijgewerkt door weule op 22-06-12 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 10:52

Zou ik ook niet doen, dus maar weer verder kijken op mp/sh watap

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 10:57

Caro gefeliciteerd!
Mootje, ik had het gezien :P thnx!
Eefbam, heel herkenbaar hoor! was laatst ook in tranen van frustratie omdat het niet zo lekker ging tijdens de crosstraining. stom is dat he! Heel veel succes in MB!!!!!!!!! je kan het!
Dienke ook heel veel succeS!

Gisteren voor het eerst in mijn leven naar de sportschool geweest (afbouwen van fysio en daar dus verder trainen) beviel eigenlijk wel prima! :D straks lekker naar stal en vanavond naar een kunstexpositie van een vriendin. Morgen kijken en misschien wel groomen voor Charlotte Kleinsmann in MB ;)