Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(en ik zelf natuurlijk ook een beetje!)
Vies begint ook weer als een plumppudding in elkaar te zakken en dat mag weer niet voor zijn rug. Hij moet toch wel echt weer aan het werk nu dus.
SB is een crash-dieet, dus ik kan me bijna niet voorstellen hoe weinig je voorheen gegeten hebt! Wel opletten trouwens, SB heeft heel veel suikers in haar dieet (appels, ontbijtkoek) het schijnt dat het dieet daarom ook ongezond was. Die tussendoortjes kun je daarom beter vervangen door een banaan of een boterham
. Kan me voorstellen dat dat een bijzonder gevoel is!
. Ben ik allergisch voor
.
.
.
).
. Ik begin langzaamaan de zenuwen te krijgen..........
Ben gewoon meer een avond mens! in de ochtend ben ik alleen voor leuke dingen vooruit te branden
studeren in de ochtend is juist voor mij een probleem..
ge-wel-dig!
ik ga voor je duimen
.. We kregen een heerlijk raketje aangeboden! dus ff een ijs-pauze gehouden en daarna weer verder gehobbeld. Paardjes waren wel jaloers zeg haha maar wat een heerlijk leven zo
Morgen heb ik beoordelingsgesprekken van tweedejaars studenten. Mag ik samen met een docent beoordelen of ze stagewaardig zijn
ik weet nog hoe zenuwachtig ik toen was.. dus kom maar op, studentjes heheh

.
.
was jij er dan, toen ik er was??
Mijn gevoel zegt alleen dat ik bij rugproblemen juist rond en laag zou rijden, dus veel zakken en afwisselen in houding. Natuurlijk wel van achter naar voor, maar het beetje zakken wat je omschrijft klinkt (vind ik) niet alsof je echt aan de rug werkt zo..
Succes met je laatste dagje en fijn dat het leuk was gister!

, eerder een koolhydratenbom
(in vergelijking met wat ik nu eet).

Dat werkt echt goed.
en ik moest Vies meer op zijn eigen benen laten lopen en soepeler maken in de galop. Op die manier moet hij dan zelf aanleuning opzoeken. Toen de DA het zei (en mij erbij hielp) klonk het heel logisch, maar thuis blijkt dat toch wel lastig.