[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 21:43

goed zow marijke..
als ik zou zeggen als ik zwanger zou zijn heb ik zo een hele kinderkleding winkel, mijn ma vind dat zo mooi om te shoppen. maarja heeft ze lekker pech.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:43

hahaha mijn mams en schoonzus gaan ook helemaal los Mendy! :D (en ik zelf natuurlijk ook een beetje!)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:57

@ mootje dietste wordt niet vergoed en heb al zoveel medische kosten doordat mijn fysio voor reuma niet meer wordt vergoed. Ik probeer het gewoon. Ik heb al vaker vd dokter gehoord dat ik te weinig eet. Ik hou avondeten van haar aan qua hoeveelheid maar een aantal dingen weiger ik te eten. Moet ook aan de drinkyoghurt maar ik heb degene zonder suiker en 0.1% vet. Ik kies zoveel mogelijk suikervrij.
@ mm leuk toch al dat geshop. Ik koop regelmatig wat voor mijn nichtje :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:24

MM geduld is inderdaad een schone zaak, zeker bij blessures. Ik heb het ook heel rustig aan gedaan met het opbouwen steeds, maar ben het nu toch wel echt zat. :o Vies begint ook weer als een plumppudding in elkaar te zakken en dat mag weer niet voor zijn rug. Hij moet toch wel echt weer aan het werk nu dus.
Ik heb net ook gereden en eigenlijk ging het heel erg goed! Ik heb alleen gelet op het voorwaartse en niet echt op de voorkant gelet. In de stap zakt hij zelf wel en in de draf grotendeels ook een beetje. Het nagevelijke komt straks wel weer, eerst moet de rem er weer af! Ik ga ook echt proberen om consequenter te zijn in mijn hulpen dan dat ik was. Braaf en rustig, oké, maar niet reageren wanneer ik me suf werk is wat minder leuk... Vandaag dus alleen opgelet dat ik zo min mogelijk doe en Vies heel wat en dat werkte goed! Lekker 20 minuten gereden en ook een lekker voorwaarts galopje erbij gepakt. Lekker lang uitgestapt en Vies weer naar buiten gegooid.
Morgen weer een rustiger dagje, dus misschien dat ik hem wel blij ga maken met wat stappen en draven buiten. Ik houd gewoon mijn opbouwschema weer aan, dus ik heb 1 intensieve dag (vandaag) dan een rustigere trainingsdag (morgen) en dan een rustdag/stapdag. Hopelijk zijn we dan over een week of 3 week echt aan het rijden en is hij weer wat minder stijf.

Sterkte Noa!

Caro vindt Sonja Bakker teveel eten :+ SB is een crash-dieet, dus ik kan me bijna niet voorstellen hoe weinig je voorheen gegeten hebt! Wel opletten trouwens, SB heeft heel veel suikers in haar dieet (appels, ontbijtkoek) het schijnt dat het dieet daarom ook ongezond was. Die tussendoortjes kun je daarom beter vervangen door een banaan of een boterham

MM kan een heel weeshuis kleden met haar kinderkleertjes lees ik. Haha! Dat lijkt me ook het enige leuke aan een kind krijgen (sorry) lekker de kinderkamer klaar maken, kleertjes kopen, van die schattige schoentjes, kaartjes uit de deur doen en alle mensen die lief tegen je doet want je bent zwanger.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:32

Blingh heeft er weer een winstpunt bij. Netjes!
TG heeft weer wedstrijd gereden *\o/* . Kan me voorstellen dat dat een bijzonder gevoel is!
Noa: weg met je poetsdrang ~~}> . Ben ik allergisch voor :evaw: .
Wat vreselijk van die vrouw die van de dijk is gereden |( .
Annetje probeert Vies weer aan het werk te krijgen :(:) .

Rest ben ik vergeten (en de babykleertjes heb ik verdrongen :D ).

Giga heeft vanavond dressuurtraining in plaats van springen gehad. Wijken, halthouden, middengalop: je moet iets voor je L-debuut :)) . Ik begin langzaamaan de zenuwen te krijgen..........

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:43

Is Sb een crashdieet???

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:45

Goedenavond allemaal!

Hopelijk ben ik niet weer de avond-afsluiter :P Ben gewoon meer een avond mens! in de ochtend ben ik alleen voor leuke dingen vooruit te branden :') studeren in de ochtend is juist voor mij een probleem..

Danielle, de giebelende meisjes waren dus gauw weer stil :P ge-wel-dig!
Annetje, is hard aan t werk met vies
Leliepaardje, komt vast goed! :D ik ga voor je duimen
MM, lekker hoor shoppen! geniet ervan
Jeroen, gefeliciteerd met het resultaat. Foto's op fb waren ook echt gaaf! Vlot het een beetje met kijkers voor Bling? volgens mij best moeilijke tijd voor verkoop van paarden.
Noa, wat een naar nieuws..
Caro, succes met het dieet. Ik heb daar altijd echt respect voor! _/-\o_
TG, heeft lekker kunnen starten!

Hoe was de Chris Bartle, dames?

Ik heb vanmiddag lekker paardgereden, met een ijsje in de hand :9 .. We kregen een heerlijk raketje aangeboden! dus ff een ijs-pauze gehouden en daarna weer verder gehobbeld. Paardjes waren wel jaloers zeg haha maar wat een heerlijk leven zo :D
Tim heeft gelukkig energie voor tien en het gat in zijn neus begint volgens mij wel aardig te helen, alhoewel er wel wat bloed was, maar na het rijden was er niks meer te zien.
Morgenvroeg weer naar school, dus weltrusten :Z Morgen heb ik beoordelingsgesprekken van tweedejaars studenten. Mag ik samen met een docent beoordelen of ze stagewaardig zijn B-) ik weet nog hoe zenuwachtig ik toen was.. dus kom maar op, studentjes heheh }>

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:52

Om Mister T even te redden van het avond afsluiten: trusten :D :z .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:53

Ahhh lekker met een raketje te paard :D
Lelie rustig blijven ademen, volgens mij heb jij meer last van stress dan laurie
Annetje hopelijk wordt vies nu weer wat sterker en kan je lekker met hem aan de gang
Caro succes met je dieet
Marijke je hebt er wel heel goed over na gedacht, ik ben blijkbaar nog niet toe aan kinderen. Ik zou daar echt niet aan denken of het zomer of winter is. Maar ik kan er altijd nog een kleine nudist van maken...
Noa wil zich graag een week misdragen en dan geld vangen!

Wiso en Frits waren vanavond wel lief, ben benieuwd of ze zondag in Markelo nog steeds lief zijn

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 07:50

Goedemorgen, ik ben gewoon de eerste, ook een unicum, en dan ben ik al meer dan twee uur wakker :Y) .

Ik lees veel over diëten, gewoon nooit aan beginnen is mijn idee. Ik probeer tegenwoordig wel gezonder te eten, niet om af te vallen maar voor mijn huid, en het lijkt te werken :) .

Wij staan al een tijdje in de file, van Rotterdam naar ede is geen pretje in de ochtendspits dus vroeg vertrokken, maar straks lekker crossen! De avond was heel interessant en leerzaam, dus kijken of we het in de praktijk kunnen brengen.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 08:07

moguh!!

@bvw: jij mij herkent?? :P was jij er dan, toen ik er was?? :P
@misterT: blingh staat nog niet echt te koop, alleen foto-tje op facebook, binnenkort wel 'echt' op de verschillende site's...
@ eef: file...., zo stom altijd, iedereen gaat dan achter elkaar staan..
@caro: gaat dieten...
@ misterT: druk met school....

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 08:30

Goedemorgen dames en heer!

Jeroen.... Iedereen heeft het over jouw site en mooie foto's enz maar waar kan deze sukkel die vinden dan??

Heel goed MM! Hahaha! En anders maar een nudistje i.d.d. hahaha!
Vies weer lekker aan het werk geweest!
Rijden met een ijsje in de hand, wat hebben we het toch slecht hahaha!! Suc6 met beoordelen!
Eef succes met crossen! Beetje jammer dat je in de file staat! Bah!

Strakkies Noa lekker slingeren en hindernissen schilderen.....
Als ik nog tijd heb ook het land maar even poep vrij maken... Hoop dat mn oppas de tijd heeft vandaag hahaha!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 08:49

Succes Evie! Ben benieuwd wat je ervan vind en hoe het gaat. Inmiddels op tijd in Ede aangekomen?
Was erg interessant gisteravond. Vond t eigenlijk wel jammer dat de computer stopte, vind et met die filmpjes leuk en interessant.

Nu bijna in Amsterdam voor laatste dag in het hospice, heb mezelf voor op de terug weg een swirl beloofd. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 08:56

Veel plezier Evie! Rotterdam - Ede is idd drama :')

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:22

Annetje: Wat balen van je her :(:) Mijn gevoel zegt alleen dat ik bij rugproblemen juist rond en laag zou rijden, dus veel zakken en afwisselen in houding. Natuurlijk wel van achter naar voor, maar het beetje zakken wat je omschrijft klinkt (vind ik) niet alsof je echt aan de rug werkt zo..
Eef: veel plezier!
MisterT: ik heb het omgekeerde, kan 's avonds echt minder doen dan 's ochtends..
Sannn: En terecht ;) Succes met je laatste dagje en fijn dat het leuk was gister!

Ik ga gauw aan mijn opdracht zitten en eind van de middag met vriendinnetje in Utrecht afgesproken om even bij te kletsen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:33

goeiemorgen!
Vief succes met je opdracht
Sannn een swirl is wel een goede motivatie :)
Noa een druk dagje
Jeroen is nu alweer vervelend... 8)7
Evie veel plezier! En gezond eten is inderdaad ook belangrijk voor de huid. Pasen is dan ook heel slecht voor de huid....

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:48

Goeiemorgen!

even vanaf mob.
evie. veel plezier met trainen.
marijke, dan hoop ik niet voor je dat je een baby krijgt alla sem. die heeft veel kleertjes niet
eens aangehad omdat hij heel snel groot werd. en dikje gevoerde broeken niet zo bij de zomer passen. hij
zat met een half jaar in maat 80. en begon met 56.
caro. succes met dieeten. sb is echt geen crashdieet. cd versta ik onder 10 kilo afvallen in een maand tijd. ik doe het nu ook ong als sonja en ben al ruim 11 kilo kwijt. gister nieuwe broeken gekocht.
nooit gedacht dat chino's mij nu ook leuk zouden zitten.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:50

Jij gaat nogsteeds zo hard, Jantine _O_
Ik ben op wintersport 7 ons aangekomen en ik moet overmorgen weer op wintersport :+
Ik heb al wel mijn skeelers uit het stof gehaald, maar eerst de marathon maar lopen voordat ik aan het skeeleren begin!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:52

Goedemorgen!
Even snel een egopost, moet nu eigenlijk weg.
Maar voor de noorderlingen: a.s. zaterdag 31 maart is er een oefencross in Winsum (gat vlakbij Groningen). Het parcours is ong. 2 km lang en telt 20 sprongen. Inclusief waterbak en greppels. Het begint om 10u en gaat door bij voldoende deelname.
Als het je wat lijkt, pb mij dan maar voor het emailadres.

Einde egopost!
Ik lees vanmiddag/vanavond weer bij

:wave:

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:56

al 11 kilo! Netjes
anthea gaan ze dat daar vaker doen? Ik kan dit weekend niet maar het klinkt wel goed

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:58

Hoeveel km ga je ook alweer lopen, Mootje? Ik heb vanavond 50 minuten, dus euhm een kilometer of 8 op het programma staan.
Sb lijkt mij ook niet bepaald een crashdieet :n , eerder een koolhydratenbom :') (in vergelijking met wat ik nu eet).

Druk op werk. :evaw:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:00

Ik hoopte op de 9, maar een collega uit mijn marathongroepje loopt nog maar de helft van wat ik nu loop.... Ik ben dus denk ik de l*l voor de 10km! Ik denk dat ik de start wil lopen, want ik ga toch niet zo snel :+
Het mooiste deel is 13km, maar dat wordt hem dan voor volgend jaar denk ik!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:01

Morguh!

Hilde mooi gedaan!
Anne, vervelend dat je geen mail terugkrijgt. Misschien maar eens bellen? En ik zou denken dat balkjes lopen/caveletties ook goed voor Vies zn rug is?
Caro, gewoon geen producten eten waar meer dan 5 gram vet per 100 gram in zet :P Dat werkt echt goed.
Marijke, wel foto’s maken he :D
Leli, het L debuut is in EL?
Jantine, goed bezig zeg!!

De magneetdeken is net gebracht, vanavond gelijk mee aan de gang. Ben benieuwd!
De instructieavond was erg leuk, ook echt lekker gegeten!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:08

Noor, SB is een crashdieet omdat je soms met haar menu's op maar 1000/1100 kcal komt. Ze heeft zelf ook in een interview gezegd dat de menus erop gemaakt zijn dat mensen zich er niet helemaal aan houden en dus zelf nog af en toe een tussendoortje eten. Tja... zo werkt dat natuurlijk niet.

MisterT fijn dat het met je paard goed gaat! Is toch nog snel overgegaan.

Eef gaat lekker crossen! Daar is het de laatste dagen ook echt weer voor! Ik wil eigenlijk naar het bos om door de plas te rijden, maar alleen al om daar te komen ben ik al een uur onderweg... dat moet dus nog even een paar weken wachten! Hopen dat het dan nog steeds mooi weer is.

Ben benieuwd naar die deken TG! Is dat echt gewoon een paardendeken? Echt geen idee hoe het eruit moet zien!

Vief, snap dat het zo klinkt. In de stap rijd ik hem wel rond en laag, in de draf grotendeels ook alleen duurt het even voor hij echt zakt, de eerste rondes loopt hij wat hoger. Hij loopt in de draf wel net iets voor de loodlijn voor mijn gevoel. In de galop zou ik hem echt rond moeten sjorren, hij heeft nog te weinig kracht voor een goede galop. Daarom vraag ik hem in de galop niet écht rond. Ik houd alleen wat druk en probeer veel met stelling te werken, veel tempowisselingen in de galop. Hopelijk gebruikt hij op die manier zijn rug toch ook een beetje. Dit is ook de manier waarop ik het van de DA moest doen. Ik geloof dat de beste man me een beetje grof vond met mijn hand in de galop :o en ik moest Vies meer op zijn eigen benen laten lopen en soepeler maken in de galop. Op die manier moet hij dan zelf aanleuning opzoeken. Toen de DA het zei (en mij erbij hielp) klonk het heel logisch, maar thuis blijkt dat toch wel lastig.
Vies is heel erg moeilijk in de aanleuning en heeft ook altijd heel erg veel moeite gehad met de galop. Echt zakken richting halsstrekken, heeft hij bijvoorbeeld zelden onder het zadel willen doen en hij kan heel erg sterk en stug zijn. Ik hoop eigenlijk dat ik door nu zo te rijden, straks een paard heb dat wat makkelijk in de aanleuning is omdat hij mijn hand opzoekt in plaats van andersom. Of dat ook gaat lukken gaan we zien.
Balkjes lijkt mij inderdaad ook goed voor zijn rug en dan eigenlijk het liefst de balkjes iets verhoogd zodat hij echt de pootjes in moet trekken. Ik weet alleen niet of dat dus al mag met de pezen. Als de DA volgende week niet terug mailt dan ga ik inderdaad even bellen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:10

Snelle levering, Karen!
Vriendje vond dat ik wel een beetje euh.. stonk :+