achtstejaars Ik heb wel mijn zes jaar volgemaakt, dat mocht toen. Eerst nominaal afgestudeerd (dus in 4 jaar), en later nog twee jaar voor Bedrijfseconomie en eerstegraads economie (nooit gehaald) gebruikt. Toen kon dat nog
Lau, is Rim al geïnspecteerd?
Sannnn
Geplaatst: 29-08-11 20:43
Ik heb 3 jaar in Groningen gezeten, 2 jaar geneeskunde en 1 jaar psychologie en rechten. Ga nu dan 3e jaar van Thim in, als ik op stage kan ben ik er met een jaar van af als ik alles haal. Dan wil ik wel verder studeren, maar deeltijd en NIET meer op Thim. Zit te denken aan de uni, maar dat moet ik nog maar allemaal kijken. Maar ben dan nu 6e jaars, valt nog wel mee.
Ja 1 jaar fysio, 1 jaar HBO geschiedenis, 3 jaar kunstgeschiedenis (bachelor afgerond), 2jaar rechten en dan nu beginnen aan mijn master en hopelijk dit jaar afronden. Ik denk wel dat ik volgend jaar nog mijn lesbevoegdheid ga halen, maar dat is postmaster. Maar dat moet ik nog even aankijken. Ben het studeren wel echt zat aan het worden. Ook omdat ik nu altijd1 van de oudste ben en wel gewoon een baan en (vooral ) inkomen wil.
Kom maar langs hoor Lau, dan gaan we wel ff op de fiets rondtoeren En Mootje, hoezo vind je Leidse studenten dom dan? En ik voel me niet aangesproken, ben toch niet echt het prototype van een student
@ San, het lijkt allemaal goedgekomen te zijn! Ben nog niet aangemeld voor de vakken, dat kan nog niet, maar ik sta iig ingeschreven voor de opleiding zelf!
Ik voel me trouwens nog best een aardige student zo. Ga nu mijn 3e jaar in, maar ik heb zowiezo wel een half jaar uitloop omdat ik nog een hoop moet halen.
Zo vind ik het bizar dat Ehv de slimste regio ter wereld is Er zit veel high tech maar ik zou toch denken dat Boston (Harvard, MIT), of San Francisco ook aardig zou scoren. We zitten trouwens wel bovengemiddeld met het percentage stoornissen in het autistisch spectrum
Snoek het iq van de gemiddelde leidenaar is het laagst van NL niet meegekregen in t nieuws
muts_marijke
Geplaatst: 29-08-11 20:51
hoi hoi
Ik kan me voorstellen Laura dat je een keer een inkomen wil. Fijn dat Rim goed gekeurd is... en ik heb effe op je facebook gesnuffeld en hij heeft inderdaad een leuke kop!!!
Net effe een ander rondje gereden met Zeus,, had bijna vliegles.
Ik vind de relatie m.b.t. slimste regio en hoog percentage autistische stoornissen wel logisch. In Groningen zijn de studenten ook niet de slimste hoor, daar heb je echt heeeel veel eeuwige studenten. Top dat het goed gekomen is Snoek. Wanneer moet je daar nu beginnen?
Ik ben heel blij dat ik niet meer studeer en heb er ook helemaal geen behoefte aan. Heb ook echt een hekel aan die stereotype studenten. Al denk ik wel dat ik beter op mijn plek zou zijn op de uni, HBO wordt je doodgegooit met al die groeps projecten, echt vreselijk!
Ach, ik vermaak me wel en mijn ouders vinden het allemaal prima zolang ik het maar naar mijn zin heb.
ik ben ook wel blij niet meer te studeren, maar dat is ook al wel erg lang geleden. Studeerde de tweede keer af in 1996, eerste keer in 1993, een week nadat ik 22 werd. HBO zou ook niets voor mij zijn geweest, uni was mooi veel solowerk (en weinig colleges volgen )
Ik stond vorig jaar op een beurs en stond te heineken met collega-standhouder over eeuwige studenten: komt er iemand van 36 naar mij toe op hoge poten... Voelde zich aangesproken hij had 1 jaar werkervaring bij de mediamarkt! Eef, dat zou ik echt niet kunnen
Lielle
Geplaatst: 29-08-11 20:57
Sannnn schreef:
Ik vind de relatie m.b.t. slimste regio en hoog percentage autistische stoornissen wel logisch.
@ Lielle Ik moest bukken voor een paar takken en naar voren zitten betekend op dit moment galop bij Zeus. Dan komt er zo'n gilletje vrij en dan zit meneer met zn hoofd in de wolken. Bokje gilletje schrikken stil staan enz.
Vind het ook heel lastig want of hij is heel mat of stuiterfris.
Mootje, ik ook niet. Paarden en een beetje freewheelen is leuk, maar ik haal toch een heel groot deel van mijn voldoening en mijn mentale uitdaging uit mijn werk, dat zou ik niet willen missen. En dat staat helemaal los van het geld.
Lijkt het wel op. Been ziet er ook goed uit en blijft mooi dun nu. Maar ik wil eerst zon want de bak is ietwat modderig op sommige plekken en wil niet dat hij aan het glijden komt (hoewel hij dat ook wel in de wei doet)