[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 23:42

Hee Marjolein, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. *\o/*

Snoekiej

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 23:46

Ik heb nu blauw:
- Dekje
- Tape
- Springschoenen
- T-shirt
http://i285.photobucket.com/albums/ll58 ... older2.jpg
Ik had ook blauwe teugels, maar die gebruik ik niet meer. Die vind ik wel too much, vooral in combinatie met het borsttuig. Maar de frontriem die ik nu gebruik staat er niet bij, dus ik dacht aan een blauw onderlegde frontriem of neusriem. Allebei is denk ik wel too much, maar 1 van de 2 gaat denk ik nog wel.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 23:50

Goedenavond,

Mooi dat de strandrit geslaagd was, volgende keer wil ik ook heel graag mee, maar ligt er heel erg aan wanneer het is enzo.
Mootje had een nat pak, hoe heet je eigenlijk in het echt dan kan ik je opzoeken op faceboek,
want ik heb ook feestboek :P

Balen dat bobo weg moet Kim, maar wel zo eerlijk voor het paardje, helaas ben ik niet op zoek naar een paard, leuk beest om te zien :o

@Shanouk: Ik vind wel mooi, en denk dat beide wel kan. Leuk dat je zoiets kan vinden !!!

Urban ziet er weer toppie uit voor morgen. Maar ik ga dus ook slapen.
Morgen er weer vroeg er uit en dan op naar de Utrechtse :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 00:01

Ik vind hem wel heel leuk Shanouk, maar misschien wordt het idd te. Maar opzich denk ik dat 1 van de 2 idd wel moet kunnen... Het is wel d'r hoofd, het is niet allemaal dicht op elkaar.

Slaap lekker iedereen!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 00:22

@Kim: Balen dat jullie Bobo gaan verkopen, maar wel een verstandige beslissing zo te lezen.... :(:)
@Mootje: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! (ben nog net op tijd :o ) En je hebt een verlate nieuwjaarsduik gedaan vandaag? :P
@Caro: Dat is inderdaad wel raar van Ooteman...
@Snoekiej: Het hoofdstel op deze manier vind ik persoonlijk ook wel een beetje te veel, alleen een onderlegde frontriem zou ik dan eerder voor kiezen :o
@Sanurie: Succes op de kampioenschappen morgen!
@MM: Wat fijn dat het nieuws toch positief was gisteren bij de DA. Hopelijk doet het medicijn zijn werk en kunnen jullie toch weer lekker aan de gang samen! Ben je er al over uit of je hem toch wat langer 'vakantie' geeft of hem toch weer rustig gaat opbouwen gelijk?

Verder hebben de strandgangers het zo te lezen ook erg naar hun zin gehad :D

Ik heb een drukke dag (week) achter de rug :o Ben blij dat het weekend is en dat ik geen wedstrijden heb gepland dit weekend. Morgen wil ik nog wel even bij de gelderse kijken van de paarden in het springen, maar voor de rest eigenlijk niks gepland gelukkig.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 01:43

Sann: Knap wissels! In het parcours lukken die mij op de een of andere manier per ongeluk wel, of hij land toevallig zelf goed, maar wil ik hem op de hulpen om laten springen, dan zet hij het op een lopen :+ Kop gaat erop en we gaan even heel hard in contra. Ik kan wel galop-1 pas draf-andere galop, maar beter dan dat lukt me nog niet en ook dat is nog niet helemaal mooi. Komt vanzelf wel, sowieso ontbreken er nog wel wat knopjes bij mij en mijn paard.

Mootje is gaan zwemmen las ik. Daar zijn toch wel foto's van he? :P Half uurtje te laat, maar gefeliciteerd nog!

Snoek, ik denk dat ik die blauwe teugels wel mooi had gevonden :j Neusriem en frontriem is misschien iets té, maar alleen frontriem kan wel mooi zijn.

Ik wilde vanmiddag Vies hard aan het werk zetten, maar kon eerst zijn billen weer door de wasstraat halen. Ik snap er echt niets van, het spoot er van achter echt uit en werkelijk alles zat aan de achterkant onder de stront. Mest was gewoon mooi, ietsjes natter dan anders, maar zodra je de staart optilde moest je dekking zoeken. Hij was ook veel aan het scheten/spetteren. Nadat de billen schoon waren zag het er al wat minder ernstig uit gelukkig en heb ik toch nog gereden.
Ik had gedacht dat hij wel wat ziekig zou zijn met zo'n fontein van achteren, maar echt niet hoor! Hij was heet op zijn eigen irritante manier. Lekker tegen het been, maar niet willen stappen (dribbelen dus), lekker opgekropt willen lopen en bij elk geluid of een beweging op stal, meteen de kop erop zetten en die oren als antennes gebruiken. :Y) We hebben daardoor wel lekker veel aan de galop kunnen werken en ik heb wat meer door gezeten. Blijft lastig dat doorzitten, maar het wordt al beter.
Morgen maar eens kijken hoe het met de spetterpoep gaat. Hij heeft er vaker last van, maar dan is het na een stressituatie (bv spannende wedstrijd of andere paarden naar de wei en hij nog niet) en dat is nu gewoon niet het geval geweest. Even goed in de gaten houden dus, zeker omdat hij vorige week ook niet fit voelde.

Zo en nu ga ik toch maar eens naar bed. Slaap lekker allemaal!

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 08:21

Mootje heeft een lekkere frisse duik genomen las ik.Verder was de strandrit wel geslaagd.
Snoek, is vind het hoofdstel super gaaf!!
Annetje heeft een paard aan de spetterpoep :(

Ik heb me gisteravond een vrije avond genomen. Lekker thuis op de bank voorr de tv met een glaasje rose, heerlijk.
Vanmiddag ga ik naar een vriendin van mij toe in Nijmegen, eerst lekker shoppen, dan lekker eten en dan lekker de beest uithangen!! Vind dat ik maar even lekker los moet gaan, vanaf woensdag zal ik wel zielig zijn, haha.
Wilde eigenlijk van te voren gaan rijden maar het valt hier met bakken uit de hemel. De binnenbak is zaterdags altijd tot 5 uur bezet vanwege de manege lessen...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 10:20

Morning!
@ Mootje: ooooooooh, dat ik dat nou weer gemist heb gisteren!! ;) Je had wel droge kleren mee hoop ik? Was het Corions eerste keer op het strand?
@ Sannn: fijn dat de wissels lukken :) Ik was gister het contragalop knopje ook even helemaal weer kwijt ;)
@ Marjan: gelijk heb je! Veel plezier alvast!
@ Snoek: ik vind het wel wat hebben dat hoofdstel!

Dames, plaats eens wat foto's van gisteren??

Gister nog even geborreld, was wel gezellig. Had vandaag weer een hele planning, maaaaaaaaarrrr: het regent! Wordt nu administratie, opruimen en leren vrees ik -O- Hoop dat het vanmiddag nog even droog wordt, ga ik snel rijden!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 10:40

goedemorgen :D

Snoek: Ik zou alleen de frontriem doen persoonlijk! Vind hem wel tof overigens :D

zucht mensen, wij moeten ons op de site van school inschrijven in coachgroepen dus wij hadden al een groep samen gesteld via de mail en alleen ik had me gisteravond al ingeschreven, schrijft een ander meisje zich zonder pardon gewoon bij onze groep in?
Word er zoo moe van af en toe :7

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 10:43

Mogge,

Volgens buienradar moet het hier regenen. Nou hier is het plaatselijk droog! Ga nu maar naar de stal en hopelijk is het 20km ook droog...
CC gangers succes!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 10:44

Goeiemoggel! Veel plezier Marjan!
JN, je zult idd wel even "af" zijn na je eerste week.
Annetje, zou het toch in de gaten houden met Vies. Klinkt niet helemaal jofel.

Ik heb nog geen idee wat ik ga doen vandaag, behalve Sim dan natuurlijk.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 10:49

het sneeuwt hier ^)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 10:51

Had Piet toch gelijk met z'n sneeuw.....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 10:53

_Sim_ schreef:
Had Piet toch gelijk met z'n sneeuw.....

:+

Het is echt smerig weer. BAH!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 11:11

Morgen.

Evony vervelend, maar die kans heb je natuurlijk wel als de rest zich niet ook gewoon mooi op tijd inschrijft :P

Sim ik vind het ook niet jofel, dus houd het ook goed in de gaten. Heb hem nu voor het geval dat ook weer op een zandwegkuur staan en ik ga een vitaminespuit bij de ruitershop halen na het weekend.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 13:26

Rustig hier!

Wat een deprimerend weer zeg.
Ben bijna klaar met de grote opruimactie. Lag nog een hele berg administratie :o

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 13:30

yoooooooooo, ik kom de boel wel ff verstoren noor...

hier wordt het nu beetje droog, vanmorgen lekker op concours geweest met Blingh, liet zich al heel wat beter rijden, gaan hard vooruit! 190 punten, ging eigenlijk hele proef lekker, viel alleen iets te vroeg uit galop terug, en met afgroeten liepen er mensen van de trap en dat was veel leuker als mooi rond blijven staan.... (logisch ook...)

hier alles bijgelezen ook, alleen weinig blijven hangen... (blond...)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 13:30

Goede middag!

Zo lag er om 4 uur in en me wekker ging om 8 uur := dus ga zo een dvd kijken :z

heb met paard aan de hand gewandelt en gerend aan de hand niet stijf staart er op en gaan haha.

JN druk weekje dus gehad!
Piet (en sim) hadden dus gelijk met de sneeuw :(
Hier heeft het ook flink geregend!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 13:39

oh, heb trouwens ook maar een paar facebookers toegevoegd....

@ corienn: lui ding.... ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 13:46

welke klasse staat je met Blingh jeroen? Nette punten trouwens!

Zouden er kijkers komen voor Sabine, regent het ^)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 13:47

Jeroen :') ik weet het maar heb vanavond ook een feestje :=

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 13:50

@ Evony: nog B, geloof nog 3/4 proeven B en dan ga ik naar't L1 (of hij moet verkocht zijn) hij moet eerst meters maken en in de B kan ik hem meer leren als in de L1 (qua ontspanning en weinig doorzitten...)

ik ga stront scheppen...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 13:53

Oke, doe ik ook met Beat idd!

veel plezier met stront scheppen :+ Heb ik al gedaan

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:12

@ weule mooie punten.

Hier heeft het eerst gesneeuwd en nu regent het. Een lekkere glijbaan op de weg. Was fijn longeren in de kou en sneeuw :o .
Merrie gelongeerd en ruin 5 minuten gereden. Doet het weer niet :o Ga voorlopig vooral met de merrie aan de gang want ik weet het nu ook even niet meer ;(
Op terugweg naar huis een beste botsing gezien. Auto's echt compleet in elkaar...

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:13

Zo was ik ook weer!!
Sorry maar alleen de laatste drie pagina's bijgelezen...
Mootje nog gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*
En verder heeft iedereen sh*t weer, gelukkig maar want dan ben ik niet de enige ;) Ik heb er echt genoeg van, wil zomer!!!!!

Gisteren was voor mij een beetje een vreemde dag. Gistermorgen weer kijkers gehad voor het huis en gistermiddag hebben we het al verkocht......Als alles normaal verloopt moet ik hier half mei weg zijn ;( Behoorlijk dubbel gevoel. Moet dus nu echt haast gaan maken met paarden verkopen en het zoeken van andere woonruimte....En dat terwijl ik van half maart tot half april ook nog een maand naar Nieuw Zeeland ga.....