Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) En je hebt een verlate nieuwjaarsduik gedaan vandaag?
Ben blij dat het weekend is en dat ik geen wedstrijden heb gepland dit weekend. Morgen wil ik nog wel even bij de gelderse kijken van de paarden in het springen, maar voor de rest eigenlijk niks gepland gelukkig.
Kop gaat erop en we gaan even heel hard in contra. Ik kan wel galop-1 pas draf-andere galop, maar beter dan dat lukt me nog niet en ook dat is nog niet helemaal mooi. Komt vanzelf wel, sowieso ontbreken er nog wel wat knopjes bij mij en mijn paard.
Half uurtje te laat, maar gefeliciteerd nog!
Neusriem en frontriem is misschien iets té, maar alleen frontriem kan wel mooi zijn.
We hebben daardoor wel lekker veel aan de galop kunnen werken en ik heb wat meer door gezeten. Blijft lastig dat doorzitten, maar het wordt al beter.
Je had wel droge kleren mee hoop ik? Was het Corions eerste keer op het strand?
Ik was gister het contragalop knopje ook even helemaal weer kwijt 
Hoop dat het vanmiddag nog even droog wordt, ga ik snel rijden! 

dus ga zo een dvd kijken
ik weet het maar heb vanavond ook een feestje
.
Ga voorlopig vooral met de merrie aan de gang want ik weet het nu ook even niet meer
Ik heb er echt genoeg van, wil zomer!!!!!
Behoorlijk dubbel gevoel. Moet dus nu echt haast gaan maken met paarden verkopen en het zoeken van andere woonruimte....En dat terwijl ik van half maart tot half april ook nog een maand naar Nieuw Zeeland ga.....