[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:13

Jeetje Jantine dan staat echt de wereld ineens op zijn kop!!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:15

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:20

Snoekiej: beterschap! En druk zijn is niet erg, gewoon van alles genieten nu het nog kan. Een bestuursgenootje van mij zij altijd: dood gaan kan je altijd nog ;).
Tientje: jee zeg dat is schrikken, hopelijk kun je nu weer wat rustiger door het leven..
Evelien: succes!
Bvw: proficiat!

Ik ga nog maar eens wat verslagen doorlezen voor de presentaties morgen. Ik had vorige week trouwens gesolliciteerd voor een decemberbaan bij de post, kwam ik er net achter dat ik daarvoor morgenmiddag naar een sollicitatieprocedure moet. Komt alleen slecht uit met mijn plannen :+. Ik ga morgenvroeg dus maar eens lief bellen of ik een andere keer mag komen!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:31

@ Tientjuh heftig zeg! maar gelukkig is alles goed.
@ BVW ben benieuwd wat je van vlagtwedde vind. Ben er een paar keer buiten geweest maar met ruinlief ga ik niet meer heen. Vorig jaar hing die mafkees in de touwen en vindt het inschrijfgeld (normaal 10 euro) erg hoog.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:33

Succes met je les morgen Evelien!
Gefeliciteerd Bvw!
Fijn dat Corion's been weer iets dunner is Mootje
Noor, ik blijf idd een nachtje slapen met Vorstin in Ermelo. De dag erna ga ik een lekker buitenritje maken ;)
Jeetje Tientjeh, dat is wel gigantisch schrikken zeg! Gelukkig blijkt alles toch goed te zijn!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:50

Overigens heb ik dan ook nog wel een leuk bericht, wat eigenlijk nu door dit gedoe al bijna naar de achtergrond verdwijnt.

Maar wij gaan trouwen!

We hadden het er al over gehad, puur omdat het ook makkelijk is met de kleine. Maar afgelopen
maandag ging Jeroen dan toch echt voor mij op de knieen met een ring. Word overigens wel een heel bescheiden
feestje met alleen de naaste familie. Echt feest geven doen we nu niet, dat doen we dan evt volgend jaar. Datum moeten we nog prikken, maar dat word wel op korte termijn.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:52

Gefeliciteerd Jantine *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Wat een leuk nieuws zeg!!! Mooie ring :D?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:54

haha nou dat is het lachwekkende van het hele verhaal. Tussen mijn tranen door kwam ik niet meer bij van het lachen. De ring die hij mooi vond, was er niet meer in mijn maat ( lees: worstevingers!) Dus die moest besteld worden. Maar Jeroen had alle moed al verzameld en wilde niet langer wachten. Dus heeft hij zolang een andere ring meegenomen, die ik dus nog moet ruilen voor de goede. haha.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:54

Proficiat Jantine!! :+: *\o/*

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:05

Gefeliciteerd Tientjeh!!!!!! En dat ring verhaal is wel heel erg grappig :D
Evelien: Heel veel succes met je rijles!

Mijn les weer overleefd. We zitten momenteel op een heel moeiijk punt en madam heeft nogal de neiging om dan maar meteen niets meer te doen, gelukkig heb ik haar daar nu al vrij goed doorheen dus ze is flink aan het werk gezet ~~}> Ze gaat wel iedere keer beter lopen als ik haar weer door zo'n moeilijk punt heen heb.
Onze buitenbak is trouwens echt perfect momenteel. Waarschijnlijk niet lang meer, want volgens mij wordt er morgen heel slecht weer verwacht.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:07

Gefeliciteerd Jantine :D !

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:09

Dus ik kom volgend jaar met een andere naam weer terug in de sgw´s! haha

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:09

Jantine, gefeliciteerd en hopelijk blijft alles nu goed gaan met jou en de baby.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:17

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!! Wat leuk zeg.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:18

Gefeliciteerd! *\o/*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:23

Een lach en een traan voor Jantine! Meid, gefeliciteerd!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:29

Super mooi jantien gaaf gefeliciteerd!!! hoe ga je dan heeten?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:39

Nogmaals gefeliciteerd Jantine, echt super leuk! :D
Maar ik kan me voorstellen dat je onwijs geschrokken bent. Fijn dat alles er toch goed uit ziet.

@ floor: als je het lief vraagt, mag je vast wel een andere keer komen :P Maar t gaat dan om bezorgen, of het sorteren ivm kerstkaarten etc?

@ Anthea: Ze is een beetje aan het puberen dus als ze aan het werk moet? Aan het werk zullen ze :D

De bak was zowaar redelijk te doen en niet eens zo nat als ik dacht. Dus toch wat gedaan. Zetje was vandaag weer eerst 20 minuten stront vervelend. 1x ging ze zelfs ineens aan de kletter. Heb dus de eerste 20 minuten haar alleen maar laten draven en galopperen tot haar energie eruit was. Daarna ging het gelukkig stukken beter. Heb er meer dan een uur opgezeten en nog was ze niet moe :+ Voorlopig gaat ze dus weer ff terug in voer, want dit is ook niet wat. Avi nog gelongeerd en die ging relax gelukkig. Morgen zal het rijden wel niet wat worden met die fantastische weersvoorspellingen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:42

Gefeliciteerd Tientjeh! Wat ontzettend leuk. :D
Zal idd schrikken geweest zijn, gelukkig ziet het er toch wel goed uit.

Verder wel alles bijgelezen, maar het is niet echt blijven hangen. Ben een beetje met andere dingen bezig. Las al wel dat Bathmen afgelast is, wat ontzettend balen zeg, vooral voor de organisatie. :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 22:52

Jantine, Gefeliciteerd *\o/* Fijn dat het goed gaat met de beebie. Naar dat je het hele weekend in de stress hebt moeten zitten :(:)

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:55

Rowo: handmatig sorteren, wel enigszins hersenloos werk dus, maar ach als het verdient..

Ik zag trouwens net een oproep voor studenten om 4 weken in Davis (USA) stage te lopen, denk dat ik daar ook maar op ga reageren en kijken wanneer ik daar tijd voor heb :D.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 23:54

tientjeh schreef:
Overigens heb ik dan ook nog wel een leuk bericht, wat eigenlijk nu door dit gedoe al bijna naar de achtergrond verdwijnt.

Maar wij gaan trouwen!

We hadden het er al over gehad, puur omdat het ook makkelijk is met de kleine. Maar afgelopen
maandag ging Jeroen dan toch echt voor mij op de knieen met een ring. Word overigens wel een heel bescheiden
feestje met alleen de naaste familie. Echt feest geven doen we nu niet, dat doen we dan evt volgend jaar. Datum moeten we nog prikken, maar dat word wel op korte termijn.

Dat is super leuk nieuws *\o/* *\o/* GEFELICITEERD *\o/* *\o/*
Met dikke buik in een jurk heeft ook wel wat ;)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 23:58

klinkt als een uitdaging floor!

Jantine dat is wel weer super nieuws! Gefeliciteerd *\o/*

Frits deed het wel goed op les, het is wel heel vervelend dat hij balken gooit als ik hem er te netjes bij rijd. Als ik hem te dicht rijd komt hij wél heel fijn van de grond! Gek paard }:0

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 00:17

Jantine: Wat leuk!! Gefeliciteerd :D Fijn dat het uiteindelijk allemaal goed was, wat zullen jullie geschrokken zijn!
Shanouk: He wat rot... Beterschap :(:)
Floor: Fijn dat je schouder beter gaat :)
Evelien: Veel succes!

Wolles ging er vandaag weer vandoor toen ik in de bak haar hoeven aan het uitkrabbelen was voordat we eruit konden. Doet ze wel vaker, pak ik een achterbeen op, zet ze hem vlug neer en draaft ze zo de bak uit, het erf op en richting haar stal. Nog aan haar staart gegrepen, maar daarvan was ze niet onder de indruk. Kon ik er weer achteraan..... :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 00:28

Aaahhhh Jantine, gefeliciteerd!!!!!