Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Ik ga morgenvroeg dus maar eens lief bellen of ik een andere keer mag komen! 
Ze gaat wel iedere keer beter lopen als ik haar weer door zo'n moeilijk punt heen heb. 

Maar t gaat dan om bezorgen, of het sorteren ivm kerstkaarten etc?
Voorlopig gaat ze dus weer ff terug in voer, want dit is ook niet wat. Avi nog gelongeerd en die ging relax gelukkig. Morgen zal het rijden wel niet wat worden met die fantastische weersvoorspellingen.
Fijn dat het goed gaat met de beebie. Naar dat je het hele weekend in de stress hebt moeten zitten
. tientjeh schreef:Overigens heb ik dan ook nog wel een leuk bericht, wat eigenlijk nu door dit gedoe al bijna naar de achtergrond verdwijnt.
Maar wij gaan trouwen!
We hadden het er al over gehad, puur omdat het ook makkelijk is met de kleine. Maar afgelopen
maandag ging Jeroen dan toch echt voor mij op de knieen met een ring. Word overigens wel een heel bescheiden
feestje met alleen de naaste familie. Echt feest geven doen we nu niet, dat doen we dan evt volgend jaar. Datum moeten we nog prikken, maar dat word wel op korte termijn.
GEFELICITEERD
Fijn dat het uiteindelijk allemaal goed was, wat zullen jullie geschrokken zijn!