Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!Anthea, Groot verschil tussen de twee proeven met het vosje. Volgende keer beter, alhoewel je nu ook 2 puntjes had!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik heb ook maar 10 staanders. Daar komt nog wel wat bij, maar ik heb ook altijd erg veel grondbalken liggen (om te oefenen op rijden verschillende hoeveelheid galopsprongen en een aantal gebruik ik voor cavalletti's en wil nog wat staanders erbij.
Dressuur was echt zwaar prut, eigenlijk wou ik afgroeten voor het 1 na laatste onderdeel, want hij naaide me flink een oor aan in beide proeven. Voorlezer zij dat het niet nodig was dus toch maar de proeven afgemaakt, maar schaamde me diep
Ik dacht dat ik toch wel erg dicht tegen een verliespunt zou zitten, krijg ik 175 en 167 punten.... Ik snap echt niks meer van die dressuur af en toe...
maar ik ben zo blij met haar
Nu lekker slapen, want ik ben behoorlijk kapot
Eerder liet ik de balken gewoon in de bak liggen en kon ik wanneer ik zin had even lekker spelen met de hindernissen. Nu heb ik helaas een wat kleinere bak waar overdag ook nog eens de paarden in lopen, is niet zo goed voor de balken.....

Benthe. Fijn dat het springen lekker ging!
En even lekker met de merrie knooien. Gisteren ook nog haar manen gekortwiekt, arme dier loopt dus een beetje voor aap op het moment
ik ben daar niet zo goed in op zijn zachts gezegd

)
Ga het helaas niet redden moet zelf springen in lisse!
kom je bij mij ook ff schilderen....
Ik had voor de slordigheden allemaal 2-en. Het hoogste was een 6, waar ik zelfs toch wel een acht verwacht had. Ik had een 3 en een 4 voor de hulpen en het punt met het rechtgerichte...