Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
omdat hij alles weer probeert goed te zetten doet het nu nog zeer
ga het risico niet nemen
! Het grijze jasje is gewoon voor de verkoop 

!
Succes met werken!
Was leuk om der weer even te zien. Ze gedraagt zich echt als een supertante van de veulens. Kwamen we aan komt ze aangedraafd met aan beide kanten een veulen strak naast der
Ze past er echt goed op (kroelen, ernaast gaan liggen slapen), leuk om te zien
Beentjes zijn ook super strak! Dus helemaal top
, leuk stukje!!
. Ik zou mijn paard niet als proefkonijn door laten gaan met haar moeilijke voeten
...
. Maargoed, het is nu wel bijna af
.
. Ze was lekker baldadig en vrolijk, en in een echte speelbui. Dus in het land even lekker gek gedaan met haar
..springen, met vier benen tegelijk, schudden met de kop, steigeren, bok, bok bok, en plotseling om 180 graden om en heel hard weg galopperen
. 
leuk!
.
Lotte, wat ben je weer goed voor de medemens 

maar wel fijn dat het met Kino zo goed ging!
Het was wel heel erg slecht weer. Toen we vanmorgen vroeg de kraampjes op gingen zetten, waren we helemaal doorweekt, niet grappig. De rest van de dag zat ik gelukkig binnen en met de kraampjes weer opruimen was het wel mooi weer. Ben nu alleen wel erg moe.
Doe de MER (management, economie en recht). Bevalt tot nu toe nog wel, alleen heb ik veel al wel gehad.
hahahah
.. Wel maatje 3. Linkervoet paste niet meer een maatje 3, dus daar moest een maatje 4 onder!!!
(en dat te bedenken dat ze twee jaar terug op maat 1 heeft gestaan!!!!!)Volgende keer moet rechts ook op maatje 4, nu kon hij het er niet onder krijgen.
... We moeten dus morgen de takken en de randen gaan intapen
, ik ben benieuwd, vanaf maandag schijnt het wel weer goed droog weer te worden.
. Helemaal happy!!
, ik heb bij mijn eerste cross in Wieringerwerf wel mijn eerste winstpunt gereden
) , had ik een mailtje gestuurd naar de knhs, vandaag kreeg ik een antwoord:
, maar heb hem niet op eervolle wijze gehad
)
) Citaat:Leuk voor jou Evie, maar ik vind het echt belachelijk! Dat een 5,5 voor stijl onvoldoende is, is al een hele poos. Echt enorm slappe hap van de KNHS dat zij zeggen dat zij dat niet wisten. Geloof er ook niets van.
Evie_Bandido schreef:Citaat:Leuk voor jou Evie, maar ik vind het echt belachelijk! Dat een 5,5 voor stijl onvoldoende is, is al een hele poos. Echt enorm slappe hap van de KNHS dat zij zeggen dat zij dat niet wisten. Geloof er ook niets van.
ze zeggen dat ze dat wel wisten, maar geen stijpunten van WW hebben gehad![]()
En ach, ik was jarig, dus laten we het maar een verjaardagscadeautje noemen