[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

malloesje

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:30

Mogguh! Even een snel vraagje, ik ga straks naar Renswoude moet ik daar punten draaien?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:31

Goede morgen :)

Kim dat komt nog ;) omdat hij alles weer probeert goed te zetten doet het nu nog zeer ;)

Heleen wel mooi! heb het er met mijn hoefsmid ook wel eens over gehad, paarden met en lastige voet ( die van mij niet) maar tis toch wel makelijk :)

Marloes ik draai altijd zand, gras of modder :j ga het risico niet nemen :n

Ik ga naar stal rijden, Tis vandaag feest week bij ons dus word vet feesten van de weeK :D

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:36

corien @ik wou ook wel feestweek

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 10:26

Heleen: Klinkt goed van dat nieuwe beslag :)! Het grijze jasje is gewoon voor de verkoop ;)
Corien: Feest-ze :D
Mistid: Fijn dat het goed ging en vervelend dat Ul je een beetje in de maling neemt :(:)
Benthe: Succes alvast!
Caroline: Klinkt goed :)!
Anthea: Vervelend van je laptop zeg ;( Succes met werken!

Gister weer bij Woll geweest. Waren er nog net op tijd want het begon al donker te worden. Gelukkig valt zo'n grijs paard nog wel een beetje op :+ Was leuk om der weer even te zien. Ze gedraagt zich echt als een supertante van de veulens. Kwamen we aan komt ze aangedraafd met aan beide kanten een veulen strak naast der :D Ze past er echt goed op (kroelen, ernaast gaan liggen slapen), leuk om te zien :j Beentjes zijn ook super strak! Dus helemaal top :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 16:13

Goeiemiddag!! ;)

Ik zag Amber en Fjordy in de nieuwe Paard en Sport staan :D , leuk stukje!!

@Vief: Die Wolles :P
@Heleen: Hopelijk is het een succes met zijn voeten :j . Ik zou mijn paard niet als proefkonijn door laten gaan met haar moeilijke voeten :o ...
@Kim: Sterkte!! :(:)
@Corien: Feestze!! *\o/*

Vanmorgen ben ik een vriendin gaan helpen met haar studie, voor zondagavond moet ze alles ingeleverd hebben en... ze moet nog alles maken!! Dus ik heb alweer een paar uur aan de studie gezeten, van iemand anders :+ . Maargoed, het is nu wel bijna af :) .

Straks wordt Wolin beslagen, ik vind het echt super spannend, want het mag gewoon niet meer fout gaan!! Maar het is wel hard nodig, ben benieuwd hoe ze straks loopt met een paar nieuwe ijzers eronder. Ze gaat verbrede takken krijgen. (Echt heel gek hoe je bezig kan zijn met het beslag van je paard, ben nog nooit ergens zo druk mee bezig geweest)

Gister zo leuk met Wolin gespeeld :)) . Ze was lekker baldadig en vrolijk, en in een echte speelbui. Dus in het land even lekker gek gedaan met haar _O- ..springen, met vier benen tegelijk, schudden met de kop, steigeren, bok, bok bok, en plotseling om 180 graden om en heel hard weg galopperen :') .

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 17:02

:wave:

Ik zag Amber en Fjordy er ook in staan :D leuk!
Feestze Corien!
Balen Kim dat je er nog weinig verbetering in voelt, ik heb zelf geen ervaring met de visio dus weet helemaal niet hoe dat allemaal gaat.
Slijt dat niet snel Heleen? Ziet er wel kleurig uit :P .
:') Lotte, wat ben je weer goed voor de medemens :))

Edit, ik had net wedstrijd in Balkbrug, vind het daar echt toppie! Kino en ik komen weer uit ons dipje, we hadden beide parcoursen 2 balkjes maar weer een goed gevoel. Gingen trouwens bij iedereen veel balken af.

Morgen wedstrijd met de vos, moeten al om 7 uur weg... Lekker vroeg opstaan dus :O :+
Maar zijn ijzers zitten niet zo vast, en de hoefsmid komt pas maandag. Moet hem zo nog eventjes rijden, en ik weet niet of ze dat wel houden. Als ze het niet houden of ik denk dat ze er morgen afspringen meld ik af denk ik.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 18:40

jammer mirthe,
moet je hopen dat je mee kan doen

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 20:53

Ik hoop dat ze vast genoeg zitten :j maar wel fijn dat het met Kino zo goed ging!
Ik had hetzelfde gevoel Kim toen ik de eerste keer naar de Ostheopaat(kraker) ging, maar na een paar dagen zijn je spieren er (enigzins) aan gewend, maar in elk geval sterkte :(:)
lekker feesten Corien!
Ik zag Fjordy ook al staan moest ff denken maar toen kwam ik er op dat zij het moesten zijn :+

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 21:07

Heb het werken weer overleefd. We waren gelukkig om kwart voor 6 vrij. Vorig jaar zijn ze tot 9u bezig geweest, daar had ik nu dus echt geen zin in :n Het was wel heel erg slecht weer. Toen we vanmorgen vroeg de kraampjes op gingen zetten, waren we helemaal doorweekt, niet grappig. De rest van de dag zat ik gelukkig binnen en met de kraampjes weer opruimen was het wel mooi weer. Ben nu alleen wel erg moe.

JN: Ja, ik heb net mijn eerste week erop zitten :D Doe de MER (management, economie en recht). Bevalt tot nu toe nog wel, alleen heb ik veel al wel gehad.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 21:09

@Mistid: Achja... als ik zo mijn goeie buien heb ;) hahahah

Nou, Wo staat weer op de ijzers!!
Rechts is de hoefwand zo kort dat er nog maar net een ijzer onder kan, buitenkant zit met 3 nagels en aan de binnenkant 1 nagel!! :oo .. Wel maatje 3. Linkervoet paste niet meer een maatje 3, dus daar moest een maatje 4 onder!!! :oo (en dat te bedenken dat ze twee jaar terug op maat 1 heeft gestaan!!!!!)Volgende keer moet rechts ook op maatje 4, nu kon hij het er niet onder krijgen.
Verzenen zijn weer netjes. Ze staat er lekker ruim op, ben ik ontzettend blij mee!!.. maar best k*t met zo'n nat land :o ... We moeten dus morgen de takken en de randen gaan intapen := , ik ben benieuwd, vanaf maandag schijnt het wel weer goed droog weer te worden.
Wo draafde wel weer als een echte jonge hond in de rondte 8-) . Helemaal happy!! :+:
En nu duimen voor Wo dat nu allemaal normaal mag verlopen voor haar +:)+ .

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 21:13

Ik duim mee!
1 nagel :oo

Meno zijn ijzer bleef zitten, we gaan morgen gewoon heen. Hij liep heel goed net in de training :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:13

Zal ik jullie eens wat grappigs vertellen := , ik heb bij mijn eerste cross in Wieringerwerf wel mijn eerste winstpunt gereden ;)

Ik had een 5,5 gemiddeld (6en bij de ene jury, 5en bij de jury waar ik een volte inreed omdat mijn paard te hard ging )

Omdat ik niet wist of een 5,5 een voldoende was (wat het dus niet is :+ ) , had ik een mailtje gestuurd naar de knhs, vandaag kreeg ik een antwoord:
"Een 6 of hoger voor de stijl is voldoende, een 5,5 is daarom onvoldoende (zie bijlage 5 van het disciplinereglement Eventing, op pagina 26). Omdat bij ons de stijlbeoordelingen voor de wedstrijd te Wieringerwerf niet bekend waren, zijn deze in het voordeel van de ruiters allemaal op 6 ingevoerd. Daarom hebben wij wel een winstpunt staan bij deze wedstrijd. Mocht je dit aangepast willen hebben geef dit dan aan, dan maken we het winstpunt ongedaan.""

Ik heb dus maar gezegd dat ik het niet erg vond als ze mijn winstpunt bij die wedstrijd laten staan :Y)

Ik ben dus wel blij met mijn puntje :D , maar heb hem niet op eervolle wijze gehad :o
(Niet dat het veel uitmaakt ik ga morgen voor het eerst L springen, dus winstpunten heb ik niet nodig om over te stappen naar de L sgw :Y) )

Wel slordig trouwens van de knhs/wieringerwerf (zo haald iedere randdebiel een winstpunt 8)7 )

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:16

Hahahahahahaha.. :))
"Goh mevrouw.. nu hier toch bent voor een pakje roomboter, maar gelijk een rijbewijs erbij doen? Vandaag krijgt u die voor de halve prijs!" Hahaha sorry, flauw _O- , maar ik vind het wel erg komisch!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:27

Leuk voor jou Evie, maar ik vind het echt belachelijk! Dat een 5,5 voor stijl onvoldoende is, is al een hele poos. Echt enorm slappe hap van de KNHS dat zij zeggen dat zij dat niet wisten. Geloof er ook niets van.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:28

KNHS... :roll:

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:28

Citaat:
Leuk voor jou Evie, maar ik vind het echt belachelijk! Dat een 5,5 voor stijl onvoldoende is, is al een hele poos. Echt enorm slappe hap van de KNHS dat zij zeggen dat zij dat niet wisten. Geloof er ook niets van.

ze zeggen dat ze dat wel wisten, maar geen stijlpunten van WW hebben gehad, dus de fout van WW ;)

En ach, ik was jarig, dus laten we het maar een verjaardagscadeautje noemen :Y)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:31

Evie_Bandido schreef:
Citaat:

ze zeggen dat ze dat wel wisten, maar geen stijpunten van WW hebben gehad ;)

En ach, ik was jarig, dus laten we het maar een verjaardagscadeautje noemen :Y)

Dat begrijp ik wel, maar dan nog vind ik het belachelijk dat ze iedereen maar een 6 gaan geven. Je kunt toch om die stijlpunten vragen? Of desnoods van startlijsten halen, want daar staan ze wel op.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:32

Vandaar ook de ;) , ik vindt het ook erg raar dat ze gewoon iedereen een 6 hebben geven :n , beetje onverantwoordelijk

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:34

Ja, zeker nu ze zo met veiligheid ed bezig zijn. Dan is deze actie wel heel erg tegenstrijdig.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:40

Ja ik denk/hoop dat dit maar een eenmalige actie was (en dat ik dalijk niet heel bokt over me heen krijg :+ )

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:42

Jij kunt er niets aan doen Evie en mijn reactie is ook niet aanvallend naar jou bedoeld!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:49

Dat snap ik hoor, ik voelde me ook niet aangevallen ,
maar ik zat er nog even naar te kijken en bedacht me hoe :wow: absurd het was dat ze iedereen een 6 hebben gegeven, en werd een beetje bang voor hoe de rest van bokt hierop gaat reageren :o

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 23:31

Dat slaat inderdaad nergens op. Ze hoeven maar op www.startlijsten.nl te kijken en dan zien ze de stijlpunten zo in xls vorm Hoe moeilijk kan het zijn.

De rest van bokt hoeft daarop niet boos op jou te zijn Evie, want jij bent niet degene die deze fout heeft gemaakt ;)

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 07:49

goeiemorgen
net paardjes gevoerd,
lig nu alweer op de bank met de laptop

Evie@feli met je winstpunt
Scum@je hebt gelijk

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 07:51

Goede morgen :)

Vief goede "mamma" is woll :D
Lotte fijn dat ze weer ijzers heeft :)

Evie gefeliciteerd met je puntje maar kan me wel in denken, bij simmie haar verhaal :j

Ik ga naar stal, paard vlechten :) en op wedstrijd :)