Maar hoe lang doe je erover voor je dat hebt dan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!! Weet niet hoe het komt, heb die dingen waar ik op loop al een hele tijd. Loop dus een beetje raar op het moment
.
:Vanmorgen met rijden lag er een hele grote tak op het pad en ik dacht; nou daar draaft ze gewoon overheen. Maar ze was al wat fris en ik zag haar al kijken, dus ze maakt wat tempo en een galopsprong en *hups*, zo over dat takkie. Helemaal leuk!
Zij helemaal gek, was een leuk sprongetje.
.
MelanieB schreef:Mel is begonnen aan een site
Alvast beginnetje
http://www.tinkerbonny.tk
Ik moet nog wel wat netter afwerken enzo.
Maar vooor 1e keer vin'k niet zo slecht toch
En nou gaat mel gauw slapen!want had eigenlijk de link gelegt, door de weeks max 0:30 slapen
ach, moet toch iets later beginnen

Succes vanavond met Loempia!

. Grrr
. Dus als ik de andere zou nemen zou ik veel te laat komen
. Maar toen stelde mn lieve papa voor dat hij me wel wou brengen
!!
.
.
Gelukkig komt dat zadelmaker dinsdag.
.

En ben ook maar een uurtje langer in bed blijven liggen.. 

Gaan mooi met de auto want het hele weekend rijden er geen treinen naar Enschede
Zondag wedstrijd en dan is het al weer maandag
Je hebt het er maar druk mee!!
.

tis bijna weer weekend !!!!
wij hebben vrijdag avond een schriktraining clinic van het Balingehof bij ons op stal daar heb ik echt wel zin, ik ga zekers kijken.

Bij ons doen ze gelukkig niet zo kinderachtig..
Woll was lief.
Nu is het been weer aardig dun geworden, maar omdat het zo dik is geweest is de huid in de kootholte geknapt. Nu krijgt hij nog 10 dagen medicijnen om het daarmee rustig te houden en hoop ik hem weer er bovenop te krijgen. Het been blijft helaas nog wel steeds wat dik omdat hij zijn koot dus nog open heeft. Dus moet maar even zien. Ze kunnen hem bij de DA in ieder geval niet meer spuiten, de medicijnen die hij heeft gehad geven een te grote kans op bevangenheid na 5 dagen. Dus hopelijk gaat het zo lukken.
Hoe is het met jou jonge hengst?? Laat je hem hengst of niet?
.

) maar vind het wel een leukje