[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:30

ach ja, misschien is het ook beter om maar niet overal op te reageren...

Maar wat jenga ook zegt over die ezels, niet alle paarden zijn even mooi en zo'n opmerking is echt onnodig en onaardig (het zal je pony maar zijn!). Ook exterieurmatig minder mooie paarden kunnen goed lopen! Denk maar aan bonfire!

Maar ach, diegene met ezel reed mooi op het NK en vieva niet.......

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:32

MJ, leuke foto's trouwens, je bent wel klaar voor Chaam!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:32

Lielle schreef:
Ik ook niet Wollie, maar ik kan wel om half vier weg. Mijn muffe kantoor zit in Best.

Da's iets beter dan. Maar jij bent waarschijnlijk zo verstandig geweest om iets vroeger te beginnen dan ik (9.15 Bloos ). Ik wist van tevoren dat ik in ieder geval tot 16.00 in een meeting zou zitten en dat die meestal met minimaal een uur uitlopen. Vroeger beginnen betekent dan alleen maar langer werken en daar had ik even geen zin in..... slecht he? Extreme duivel

edit:typo

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:33

Ik was al om kwart over zeven binnen Haha! en dan ben ik ook echt tegen vieren weg *LOL*

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:34

Lielle schreef:
MJ, leuke foto's trouwens, je bent wel klaar voor Chaam!

thanx, heb er echt zin in! Maar ik zag wel dat het tot vrijdag heel mooi weer blijft er daarna.... Verdrietig

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:35

miss_jumpy schreef:
ach ja, misschien is het ook beter om maar niet overal op te reageren...

Maar wat jenga ook zegt over die ezels, niet alle paarden zijn even mooi en zo'n opmerking is echt onnodig en onaardig (het zal je pony maar zijn!). Ook exterieurmatig minder mooie paarden kunnen goed lopen! Denk maar aan bonfire!

Maar ach, diegene met ezel reed mooi op het NK en vieva niet.......

OK, I'll shut up...

Ja, bijna vergeten MJ, leuke foto's! Ziet er heel safe uit allemaal. Vind die hoge afsprong het water in wel een beetje eng eigenlijk.... Nagelbijten / Gniffelen Zeker zoals Nelis hem neemt.....

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:35

helemaal niet slecht wollie, eerder herkenbaar Clown

Ik ben vandaag ook maar vroeg begonnen, 7.30, ben ook mooi om 16.00 uur weg!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:36

Wollie, no need to shut up IMO.

Ik ben net zo slecht hoor Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:39

SGWOllie schreef:
OK, I'll shut up...

Ja, bijna vergeten MJ, leuke foto's! Ziet er heel safe uit allemaal. Vind die hoge afsprong het water in wel een beetje eng eigenlijk.... Nagelbijten / Gniffelen Zeker zoals Nelis hem neemt.....

Van mij mag je gerust commentaar blijven geven hoor, ik ben het er zeker mee eens. aar waarschijnlijk is het toch verspilde energie Knipoog

Ja die van Nelis maakte een flinke sprong! Os liet zich meer zakken, dan is het toch minder eng. Ik baal alleen dat ik dan zelf zo voorover klap! Komt omdat je dan eerst omhoog springt, dan nog even goed been geven om die diepe sprong te maken en dan heb ik geen tijd over om mijn lichaam naar achteren te brengen... Gelukkig dat Os geen heftige sprongen maakt dus het komt dan wel goed, maar toch...

GvdT had daar een mooie sprong maar ik wil niet zomaar haar foto plaatsen!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:40

Hier vanuit een muf kantoor in Lelystad, tot 5 uur! holé! Paardje staat wel lekker zonder deken in het zonnetje Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:46

GvdT, mogen we je foto zien??? Ik heb hem erg nodig om over het truama heen te komen dat ik heb opgelopen door de reuzesprong van Nelis.... Schijnheilig Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:47

jenga_8 schreef:
Hier vanuit een muf kantoor in Lelystad, tot 5 uur! holé! Paardje staat wel lekker zonder deken in het zonnetje Haha!

Ik heb gisteren de dikke deken vervangen door een ongevoerde deken! Zou ook wel zonder deken willen maar dat vond ik voor de nacht nog te koud!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:48

Ik heb ook ff gewerkt. Het waren geen 2uurtje, maar nog niet eens 1. Ach met een uurloon van 25 euro is dat niet zo erg Knipoog

Ik ben wel blij met mijn dagje vrij. Ga zo ff wat testje maken voor school en dan heerlijk met de paardjes bezig.

@ M_J: leuke fotos zeg, ziet er goed uit!!

Hier hebben de paarden nog wel gewoon een deken op. Ik zie het zo voor me dat ik ze er nu af haal en volgende week kan k ze er weer opleggne. Plus ik vind het zo in het windje nog niet zo warm.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:56

Doei!

Het 2e tussenuur van vandaag...

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:05

Hij staat ook alleen overdag zonder deken en zolang de zon overwegend schijnt. als het weer bewolkt wordt, gaat de enkele er gewoon weer op. Zon op de huid is goed voor de vitamientjes! en hij gaat weer lekker glimmen!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:07

jenga_8 schreef:
Hij staat ook alleen overdag zonder deken en zolang de zon overwegend schijnt. als het weer bewolkt wordt, gaat de enkele er gewoon weer op. Zon op de huid is goed voor de vitamientjes! en hij gaat weer lekker glimmen!

Ja dat zou ik ook willen hoor maar dat zou ik dan zelf moeten gaan doen 's ochtends en dat zie ik ook niet zitten, moet ik wel erg vroeg op pad....

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:15

ik heb de mazzel dat ik langs stal rijdt op weg naar mijn werk. dus om 8 uur haal ik m dr af, en om 5 uur weer op. Heel handig. De stal is een km. bij mijn werk vandaan

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:17

Ik wacht nog wel even met de deken eraf halen. Ze zweten nog niet onder de deken dus. Je hebt helemaal gelijk dat het goed is zonder deken, maar doe het toch nog maar niet. Laat het nog maar ff mooi weer blijven.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:17

jenga_8 schreef:
ik heb de mazzel dat ik langs stal rijdt op weg naar mijn werk. dus om 8 uur haal ik m dr af, en om 5 uur weer op. Heel handig. De stal is een km. bij mijn werk vandaan

oh, dat is zeker handig!!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:52

rowo schreef:
Ik wacht nog wel even met de deken eraf halen. Ze zweten nog niet onder de deken dus. Je hebt helemaal gelijk dat het goed is zonder deken, maar doe het toch nog maar niet. Laat het nog maar ff mooi weer blijven.

Bij ons hebben ze al het voorjaar in de bol, merries staan weer van zich af te piesen, en die van mij probeert zijn merries dus bij elkaar te houden, dus die heeft het er aardig druk mee. Hij was pas ook al klam onder de deken. Dus vandaar!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:57

Kort versag van de eerste keer werken met Zephyr:
Shabrakje op zijn rug leggen gaf wat korte onrust maar werd sel geaccepteerd. Zadel daar op gaf een mega explosie waar ik eigenlijk best wel van schrok...
Mn moeder (ja, een echte Natural!!!) heeft me een Join-Up met hem laten doen. Duurde een half uur, maar toen volgde hij me als een hondje de hele bak door!!
Toen nog even zadel opgelegd en singel losjes vastgemaakt en paar meter mee gestapt. Allemaal ineens de normaalste zaak van de wereld. Ik vond dat ie genoeg gedaan had (explosie nog in mn achterhoofd) dus we gaan morgen weer rustig verder. Misschien kom ik er dan toe op hem te stappen...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:58

Oeps Haha! Wel leuk dat je moeder zo betrokken is Ja

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:59

Ja, die is er heel druk mee.
Probleem is dat we in het geheim hem in moeten rijden.
Mijn zusje is in juli jarig en ons streven is om hem ingereden aan haar cadeau te doen.
We hebben haar ondertussen wijsgemaakt dat we hem nog te jong vinden en nog een jaar wachten...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:03

dan maar hopen dat je zusje hier niet meeleest Knipoog

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:05

Dat doet ze niet... Weet ik heel zeker.
Maar mn vader wil zich in zijn enthousiasme nog wel eens verspreken. Dat kan wel een probleem worden...