Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:Ik ook niet Wollie, maar ik kan wel om half vier weg. Mijn muffe kantoor zit in Best.
Lielle schreef:MJ, leuke foto's trouwens, je bent wel klaar voor Chaam!
miss_jumpy schreef:ach ja, misschien is het ook beter om maar niet overal op te reageren...
Maar wat jenga ook zegt over die ezels, niet alle paarden zijn even mooi en zo'n opmerking is echt onnodig en onaardig (het zal je pony maar zijn!). Ook exterieurmatig minder mooie paarden kunnen goed lopen! Denk maar aan bonfire!
Maar ach, diegene met ezel reed mooi op het NK en vieva niet.......
SGWOllie schreef:OK, I'll shut up...
Ja, bijna vergeten MJ, leuke foto's! Ziet er heel safe uit allemaal. Vind die hoge afsprong het water in wel een beetje eng eigenlijk....Zeker zoals Nelis hem neemt.....
jenga_8 schreef:Hier vanuit een muf kantoor in Lelystad, tot 5 uur! holé! Paardje staat wel lekker zonder deken in het zonnetje
jenga_8 schreef:Hij staat ook alleen overdag zonder deken en zolang de zon overwegend schijnt. als het weer bewolkt wordt, gaat de enkele er gewoon weer op. Zon op de huid is goed voor de vitamientjes! en hij gaat weer lekker glimmen!
jenga_8 schreef:ik heb de mazzel dat ik langs stal rijdt op weg naar mijn werk. dus om 8 uur haal ik m dr af, en om 5 uur weer op. Heel handig. De stal is een km. bij mijn werk vandaan
rowo schreef:Ik wacht nog wel even met de deken eraf halen. Ze zweten nog niet onder de deken dus. Je hebt helemaal gelijk dat het goed is zonder deken, maar doe het toch nog maar niet. Laat het nog maar ff mooi weer blijven.