Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe is het nu met je arm?
). En dan is het zo'n les waarbij je elkaar steeds in de weg rijdt... ben een paar keer flink af gesneden, en een keer bijna plat gedrukt tegen de barriere... toch bleef ze heel fijn lopen. Liefff paard

De dierenarts vond het niet echt de moeite tov Hercules om hem nog te behandelen voor die 3 crossen wat nog op de planning staan met hem....
klinkt pijnlijk.. dat is echt niks voor mij!
Dat heb je mooi gedaan, echt een stoere foto!
Fijne plek als je een rijbroek aan hebt

)
wat een hoogtes BT! Super leuk stukje trouwens!
Heel veel sterkte, maar dat gaat volgens mij helemaal goed komen met een sterke meid als jij!

Nog 6 weken en 2 dagen en dan is dit co-schap gelukkig weer voorbij 
Wel netjes aan de maat trouwens 
En hij sprong ook fijn. Voor het eerst wat hindernissen naar B-hoogte getrokken en toen ging hij eigenlijk alleen nog maar beter springen
Heb ook nog maar twee keer stilgestaan nu
Die zit me de hele dag op mijn huid en ik doe werkelijk niets goed. Geen idee waarom hij mij steeds moet hebben, maar ik ben het behoorlijk beu 

ik kom even zwaaien. Het is hier prachtig, wel matig weer en heeeeel veeeeel muggen.
voor jou! En veel succes in genk!
Wat vreselijk nieuws maar het is het beste voor de schimmel. Als je hem niet tegen zichzelf beschermt, gaat het echt fout.
Het is jammer maar ik wil zelf in Ysselsteyn het Limburgs Kamp. rijden en 2 crossen op 2 dgn lukt zelfs Plato niet maar je trainingen kan je wel met hem proberen als je wilt. Dit geldt trouwens ook voor 5/8. Laat maar wat weten.
Lielle. Geniet er maar van, vakantie is zo om