Altos:
Vief: ziet er stoer uit!!!!!! 
Ik heb helaas wat minder goed nieuws.... Zoals ik jullie al heb verteld had Hercules van de week achter een gevoelig kogelgewricht. Dat is gedurende de week niet echt verbeterd. Dierenarts erbij, hij vond hem niet gigantisch kreupel lopen maar wel erg gevoelig in het gewricht (na buigproef). Zijn luchtwegen waren ook weer drastisch achteruitgegaan....
De dierenarts vond het niet echt de moeite tov Hercules om hem nog te behandelen voor die 3 crossen wat nog op de planning staan met hem....
In overleg hebben we dus besloten om hem met vervroegd pensioen te laten gaan en hij mag nu alleen nog maar buitenritjes rijden.
Het is allemaal best wel als een schok aangekomen. Ik keek al het hele jaar tegen de tijd op dat hij echt met pensioen moest gaan.. Maar nu is het allemaal zo snel gekomen en ik heb er niet echt naartoe kunnen werken. Hij is de afgelopen jaren zo'n ontzetend goede leermeester voor me geweest. Ik kon amper een paard aan de teugel rijden en had nog nooit gesprongen voor ik hem ging rijden. Ik heb heel wat keren ernaast gelegen en hem ook wel vaak achter het behang kunnen plakken, maar hij was (en is) een ontzettend geweldig paard om te rijden!!!