Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anne_ schreef:Haha ja Muisjover was hetZal het doorgeven hoor Gomir! Hij had ook de beste merrie onder z'n kont bij de IBOP
Er stond amazone: Hans van Kalsbeek.. dacht toch echt dat het een jongetje was
Biem schreef:Ik heb trouwens een nieuwe mp3 kocht.. maar weten jullie nog wat leuke muziekjes?¿?
Nickeltje schreef:Ik heb een oldtimer schakel brommer.
Een honda SS50 en ik ben er trots op!!! Een echte viertakt, lekker zuinig en erg gunstig voor het milieu. Een oldtimer dus goedkoop in verzekering...
Meer voordelen weten?? Mannen vinden het erg stoer als een meisje op een schakel brommer rijdt... Ben wel eens gevolgd door een moteragent. Reed te hard, toen hij zag dat er een bos blond haar onder de helm vandaan kwam was hij erg verbaasd en mocht ik lekker verder rijden...
rowo schreef:kimdepim schreef:Rowo: Er loopt een enter en die twenter. En het ging altijd gewoon goed. Dus niet nodig om elke dag heen te gaan. Als je paarden in een koppel ergens doet word er ook niet elke dag naar gekeken. Maar mijn vader gaat er wel om de dag heen, om te kijken of ze omgezet moeten worden naar ander stukje land. of dat ze bijgevoert moeten worden.
Aha... okee. Was gewoon een vraagje hoor, verder niks! Hopelijk houd je paardje er niks aan over.