[SGW] [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel 5)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yolien

Re: [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 23:59

@vief, sorry beetje laat, lees het nu pas (ben al lang niet meer hier geweest) wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd! Geniet van je Sammie zolang t nog kan! Hou je taai....

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 00:54

Anne_ schreef:
Haha ja Muisjover was het Ja Zal het doorgeven hoor Gomir! Hij had ook de beste merrie onder z'n kont bij de IBOP
Er stond amazone: Hans van Kalsbeek.. dacht toch echt dat het een jongetje was Nagelbijten / Gniffelen

bij Hans weet je het nooit Knipoog
als ik ga neem ik er idd 2 mee Haha!

Gomir.... ehhh op de site van springpaarden fonds...moet je ff googlen.. Bloos weet hem niet meer uit me hoofd Bloos

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 01:03

Ik heb een oldtimer schakel brommer.
Een honda SS50 en ik ben er trots op!!! Een echte viertakt, lekker zuinig en erg gunstig voor het milieu. Een oldtimer dus goedkoop in verzekering...
Meer voordelen weten?? Mannen vinden het erg stoer als een meisje op een schakel brommer rijdt... Ben wel eens gevolgd door een moteragent. Reed te hard, toen hij zag dat er een bos blond haar onder de helm vandaan kwam was hij erg verbaasd en mocht ik lekker verder rijden...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 01:05

Hey, het is trouwens al weer donderdag!!!
Ik was eerst!!!!!
Maar nu ga ik de douche in en ook maar maffen... Tata!

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 06:53

2e Haha!

En ik heb honger & dorst.
Moet nuchter blijven Lips are sealed valt niet mee Haha!

Daag Doei! *vertrekt richting het ziekenhuis.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 08:18

Biem schreef:
Ik heb trouwens een nieuwe mp3 kocht.. maar weten jullie nog wat leuke muziekjes?¿? Cool

Cascade (van het liedje everytime we touch) heeft vrolijke muziek. Ze hebben allemaal wat oudere liedjes en daar hebben ze een wat sneller ritme onder gezet. Is denk wel leuke muziek voor op de fiets!

Ik heb een puch gehad. Heb daar vier jaar lang elke dag 15 km heen en 15 km terug mee gereden. Ik vind dat toch iets te ver om te fietsen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 08:36

Nickeltje schreef:
Ik heb een oldtimer schakel brommer.
Een honda SS50 en ik ben er trots op!!! Een echte viertakt, lekker zuinig en erg gunstig voor het milieu. Een oldtimer dus goedkoop in verzekering...
Meer voordelen weten?? Mannen vinden het erg stoer als een meisje op een schakel brommer rijdt... Ben wel eens gevolgd door een moteragent. Reed te hard, toen hij zag dat er een bos blond haar onder de helm vandaan kwam was hij erg verbaasd en mocht ik lekker verder rijden...

Wat een aardige agent Clown haha!!!

Goeiesmorgens trouwens Doei! Heb een lange dag voor de boeg.... Zo eerst was 1 paardje longeren, dan naar school t/m vier uur Boos! Vnvd andere paardjes rijden!

Nog meer mensen die de zomer weer terug wensen? Ben het nu alweer zat en de herst/winter begint nog maar net!

@ vief: las ik goed dat je een fotoshoot van Sam gaat maken? Ga je nog wat foto's hier plaatsen?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 08:52

Goeiemorgen!
Zo naar school, weet niet meer hoeveelste ik ben hoor Clown
Ja de foto's zal ik hier ook plaatsen. Wordt wss zaterdag dat ik foto's ga maken Lachen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 09:13

Goedemorgen!

Ik moest altijd 8km naar school toe fietsen, en nu nog maar 2 (naar de bus Tong uitsteken )

anne: ik gebruik ook altijd Limewire Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 09:23

rowo schreef:
kimdepim schreef:
Rowo: Er loopt een enter en die twenter. En het ging altijd gewoon goed. Dus niet nodig om elke dag heen te gaan. Als je paarden in een koppel ergens doet word er ook niet elke dag naar gekeken. Maar mijn vader gaat er wel om de dag heen, om te kijken of ze omgezet moeten worden naar ander stukje land. of dat ze bijgevoert moeten worden.

Aha... okee. Was gewoon een vraagje hoor, verder niks! Hopelijk houd je paardje er niks aan over.

Nee is goed hoor Knipoog We hebben nog niks raars kunnen ontdekken, alleen dat hij stijf was..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 09:24

Sterkte Roos Kusje

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 09:25

Heel veel sterkte vandaag ML Ach gut

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 09:34

Succes mL Clown

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 09:40

8e Haha! denk ik Tong uitsteken
Haha..

Succes ML Lachen
Vief: hoop ze nog te zien Lachen Ja
Biem: Ik fiets 10 min van mijn school heen en terug Lachen

Er is weer een heel gezeik... Pfff.. ik wordt er zo moe van Verward!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 09:42

wat voor gezeik Vieva?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 09:43

Hallo!!

ML; volgens mij lig je nu onder het mes. Ach gut

Renske; je bent zielig hoor. Is het wel normaal dat het zo lang dezelfde pijn is?

Ik heb gisteren heerlijk op Kaatje gereden. Ze begint nu van voren toch wat dieper te lopen en laat zich wat meer los. Alleen het knopje van de rechtergalop werkt niet helemaal Bloos
Vanavond weer dressuurles en dan neem ik weer Kaatje mee.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 09:49

ja met luuk.. als de buitenbak slecht is moeten we ergens anders heen, dat is normaal. Ja

Maar vanavond had ik les bij jan ( springles Lachen ) alleen de man van de eigenaresse die moest vanmiddag werken en die hebben dus vanavond zelf de traile rnodig, terwijl wij hem altijd gebruiken omdat ik les heb, maarja hun hebben wedstrijd dit weekend dus kan ik ook wel begrijpen. Ja

Dus me moeder belt naar jan op of we eventueel niet 's middags kunnen en dat kan, dus me moeder belt terug naar die vriendin en zegt dat het kan 's middags of ze luuk dan klaar wilt zetten dat hij meteen in de trailer kan. Lachen
Zegt ze ja maar als die man komt voor te rijden en die moet met de trailer weg, dan gaat hij voor, voor hem hoef ik niks te betalen en er zijn meer paarden Boos!

Dus me moeder zei kunnen we luuk dan niet bij jan op stal zetten dan kan ze gewoon altijd rijden ( want als het slecht weer zou zijn ofiets dan zou hij daar op stal mogen staan ) dus zegt ze: nee dat gaat niet want dan staat zijn maatje alleen in de wei Verward terwijl ze het eerst zelf voor stelde! Verward!

Dus me moeder zegt ja dan helaas dan houdt het op dan kan ze niet rijden.
zegt die vriendin waarom koop je niet even een trailer dan Verward!

Me moeder zegt, dan moeten er wel centjes voor zijn he Knipoog
Zegt ze oowja oowja, net of wij heel de zolder vol hebben liggen met geld ofzo ... sjongejonge

ik kan hier zo kwaad om worden he en ook verdrietig Verdrietig

Want me moeder zei anders stoppen we er wel gewoon mee, want die vrienden wilt dat ik wat kan bereiken met luuk, en dan kan ik niet een trainen of rijden... dus ben echt dat gezeur wel beu Verdrietig Huilen

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:01

Mmm dus als ik het goed begrijp, vraag je nu de eigenaars of zij hem bij Jan willen stallen.. Maar dat is toch veel duurder dan zelf houden? Ik snap ook wel dat ze niet alles voor je betalen..
Ik bedoel, het is een oud paard waar ze geen geld meer voor vangen mocht hij verkocht worden. Ze rijden er zelf niet op..
Het is al aardig dat ze hem aanhouden! Toch?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:16

Gisteren avond hebben we de CC Boots van Ienie bij Kaatje geprobeerd.
Zo'n setje (incl. springschoenen) is toch best duur en ik hoopte dus dat het bij Kaatje zou passen.

Ienie heeft maat Cob of maat S/M.
Voor zaten ze prima. Sluiten goed aan.
Achter twijfel ik. Er zit zeg maar een gat van ong. 3 cm tussen waardoor je niet zoveel klitteband overlap hebt.
De springschoenen zijn definately te klein. En die waren al maat L?! En zulke grote voeten heeft Kaatje niet.

Dus ik ben bang dat ik nieuwe achterbeschermers moet halen en ik weet zeker dat ik nieuwe springschoenen moet hebben. Toch eens goed nadenken wat voor soort het dan moet worden.
Denken jullie dat gewone springschoenen goed genoeg zijn voor in een cross? Want dan kan ik ze gewoon bij de plaatselijke ruitersportzaak gaan halen.
Ik meen namelijk dat er geen speciale cross-springschoenen zijn.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:22

Haai..

Ik zou van alles zeggen maar weet het niet meer..

Maar je kan toch wel in een natte bak rijden Vieva? Volgens mij hobbelen de meesten nu rond in een zwembak hoor en niet iedereen kan altijd even naar een binnenbak vliegen. Met een drukke pa heb ik vaak geen vervoer, nou dan ga je creatief denken..denk dat je al blij mag zijn dat je met Luuk mag starten enzo!

Mooi zal ff douchen en naar de dokter..kom er in geen jaren en nu 2x per week. Mijn knie wil niet..dus mag ie ff naar kijken.

Wat een vies smerig weer zeg!!!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:39

Wij rijden hier momenteel ook in een zwembad, maar de bodem zuigt niet dus we doen het er maar mee. Knipoog

Scum: Gewone springschoenen voldoen ook wel hoor. Wij hebben hier ook de decathlon en daar verkopen ze super fijne springschoenen die geen water opnemen voor €12,-. Alice rijdt ze ook met gewone springschoenen in de cross.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:41

Hoe zien die eruit?
Ik heb zelf al eens met die flappen gewerkt, maar die dingen maken veel kabaal. Nemen natuurlijk wel geen water op.
Rubberen springschoenen die je over de hoef moet trekken wil ik absoluut niet. Nemen natuurlijk ook geen water op.

Voor Online heb ik er van Eskadron (gewone) van neopreen.
En voor Ienie heb ik de CC boots, maar die kun je in een gewone ruitersportzaak niet krijgen.

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:46

Afbeelding
Dit zijn ze, ze blijven perfect zitten! Ze vallen alleen klein. Uniek heeft al L en die heeft kleine voetjes! Maar kripton pas wel in Xl en die heeft grote poten!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:47

Vieva, wij hebben ook in de winter periodes dat we slecht kunnen trainen. We hebben geen eigen bak en in de bak waar we in rijden mogen we soms niet komen als het erg nat is. Ook bij vorst kunnen we niet rijden.

Maar ja, dat is het leven meid, dan rij je toch volgende week weer les?

Ik kan het niet helpen, maar je komt soms wel wat verwend over...

Het is toch logisch dat de eigenaar de trailer alleen aan jullie wil meegeven als ze hem zelf niet nodig hebben? En dat ze geen dure stalling voor jullie gaan betalen?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:47

Het is mij ook niet helemaal duidelijk vieva, wat is er nu aan de hand?

Scum, ik heb altijd met gewone springschoenen gecrosst, alleen die verlies ik vrij snel. IK heb nu crossspringschoenen van NEW, duur maar wel fijn.