Morgen ga ik na school gelijk door naar het verre oosten

en met een flitser zijn de schapen niet zo blij denk ik haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Simmie schreef:Vief, die beugels en die sporen met die bling bling toestand zijn echt iets voor een vriendin van mij! Van welke website heb je die gehaald??

, die andere paarden hadden er heel wat meer moeite mee, vooral in de eerste les
miss_jumpy schreef:Simmie schreef:Vief, die beugels en die sporen met die bling bling toestand zijn echt iets voor een vriendin van mij! Van welke website heb je die gehaald??
Je mag het best zeggen als je ze zelf wilt bestellen hoor Sim, we komen er toch vanzelf wel een keer achter
miss_jumpy schreef:Simmie schreef:Vief, die beugels en die sporen met die bling bling toestand zijn echt iets voor een vriendin van mij! Van welke website heb je die gehaald??
Je mag het best zeggen als je ze zelf wilt bestellen hoor Sim, we komen er toch vanzelf wel een keer achter

Beest knalde telkens heel hard tegen de lichtkoepel aan wat dus erg eng was volgens Sam. Omdraaien, wegrennen
Maarja dat was dus niet gelukt dus vloog er heel gezellig een duif in de les 
Hij kan dan ook nog eens heeeel sterk worden. En trekt net op het moment dat jij dan iets wilt ontspannen de teugels uit je handen. Ik was echt boos aan het worden, Sam ging nog eens extra vervelend doen en toen besloot ik maar allemaal rondjes in middendraf te gaan rijden 

uit ene boom gevallen en zelf dus groot gebracht
zon ontzettend lief dier en eigenwijs...en ze houden idd van glimmende dingen, maar we hebben hem vrij gelaten, maar als je hem riep, dan kwam die aanvliegen en landde die op je hoofd of arm...echt zo gaaf!!! hij heeft zelfs een keer op het hoofd van mijn pony gezeten 

(die andere kijk ik zo moeilijk
) CarpeDiem schreef:Beetje moeilijk maar he Jitske?

Scum schreef:Jaja.... je alter ego dus
Sorry..........