Minnie_muis komt vast helemaal goed, we weten dat ze het kan en die cross, die komt er zeker geloof me! Ik denk dat je inderdaad de zweep meer moet gebruiken, ze is erg braaf maar oh zo slim, dan maar bij elke hindernis de zweep erbij, en misschien tijdens de cross ook, en na enige tijd weet ze dat ze op je kan vertrouwen en dan gaat ze voor je door het vuur, dat weet ik zeker
Ik ben ook weer terug van Luttenberg. Ging wel lekker, was wel een mooi parcours, maar wel eentje met lange lijnen. Kwam bij eentje niet goed uit en begon dus heel dom gas te geven *schaam* Sam nam een wapper maar kon het niet halen dus een balk, voor de rest wel mooi rond Dus weer een winstpuntje erbij Moet echt nog veel oefenen met springen, moet echt nog wat beter de afstanden in gaan schatten en Sam moet ook nog wat meer verzameld worden zodat het allemaal nog wat soepeler gaat. Maar niet ontevredem.
Jammer dat jouw wedstrijd niet zo ging als gepland. Volgende keer goed aanpakken en dan gaat het vast stukken beter
Trouwens nog een verhaal gehoord in Luttenberg. In Heeten (moest ik vorige week nog dressuren) hebben ze een al wat oudere bak. Bak wordt binnenkort vernieuwd, maar nu moeten we het dus nog even met de oude bak doen. Waren gisteren wat mensen aan het rijden en toen hoorde ze het al een beetje raar kraken en besloten ze in de andere bak te gaan rijden. Toen ze klaar waren wilde een meisje nog even haar jas uit de andere bak halen (de bak waar het zo raar kraakte) maar haar paard durfde er toen niet meer in. Een paar uur later is de bak ingestort!! Door het gewicht van de sneeuw zijn de platen gewoon door de midden gebroken en naar beneden gestort!
Ik ga wel gewoon gezellig in mijn eentje verder Ik zou morgen eigenlijk met gym weer buiten moeten rugbyen Hoop toch echt dat ze niet zo gemeen zijn om dat gewoon door te laten gaan!
Jeetje wat een chaos nog steeds! De stal van de melkkoeien is een deel van het dak ingezakt door de sneeuw. De manege is ingestort..Brandweer politie alles erbij..Ze zijn niet zeker of ze hiervoor wel verzekerd zijn, als ze dat niet zijn is de club failliet.. En er zouden vandaag club kampioenschappen zijn, ben zo blij dat die niet zijn doorgegaan!
Ik ben er weer mensen!!!! Heb het erg leuk gehad in België Geen sneeuw gezien. Kilometer of twintig boven ons wel, onderweg veel sneeuw gezien in de bermen/weilanden. Vanaf utrecht was het weer aardig schoon.
Ben ongeveer bijgelezen, maar weet het niet allemaal precies meer
Lielle: jammer van het springen, volgende keer beter
Canter: super dat hij thuis is! Ik hoopte er al op als ik terugkwam Je zal het wel druk hebben nu
GvdT: hoe was de opening? We hebben aan jullie gedacht gisteravond hoor
Hier was het super weer, ik zei nog thuis..van mij mag het nog wel even zo blijven..haha. Maar geloof niet dat de rest van het land daarmee eens is. Vanmiddag buitenritje gemaakt met mn buurmeisje op de pony en ik fietsen..bevroren tenen etc..en mn buurmeisje maar zeggen..heb het warm..nou ik niet . Maar goed, zelf nog heerlijk gereden en nu lekker msnen..haha.
Mijn springparcours met Killea ging goed. We reden een heel fijn, simpel foutloos rondje in een mooi constant galopritme. Met 48 stijlpunten kwamen we op de 4e plaats. Ik heb er echt een heerlijk gevoel aan over gehouden. We gingen zo fijn rond samen, dat durfde ik een paar weken geleden niet te hopen. Het parcours was niet echt simpel, met lastige wendingen en twee gebroken lijnen, maar Killea pakte zo goed aan alsof we nooit een dip hebben gehad.
17 december ga ik nog een keer oefen rijden en als dat en mijn trainingen zo lekker blijven gaan, ga ik in januari weer in het B starten.
Heb Margon ook nog even gezien op 2 hindernissen, weet niet hoe ze haar parcours geeindigd is. Er werd trouwens in alle klassen bar slecht gesprongen. Maar mijn dag kan niet meer stuk.
Morgenmiddag met Djin naar de kliniek om te zien in hoeverre de blessure is genezen. Duimen jullie voor me?
Margon was geloof ik vijfde in het oefen en derde in het B Kan me iig vaag herinneren dat ik zoiets zag staan toen ik diagonaal aan het bijlezen was hier en daar....
Fijn dat Killea weer zo goed ging simmie! Ik zal morgen voor je duimen