_lautje_ schreef:Mirthe: Wanneer neem je hem mee op concours? Balkjes heb ik ook altijd veel met Chal gedaan. Hoog en breed is het probleem niet bij hem, maar tussen de hindernissen in is lastiger.
Ik weet het nog niet. Ik ben nu bezig met rust. Hard, snel en hoog kan hij wel. Tussenin begint hij nu ook echt braaf te worden, wil na het weekend weer een parcourtje neerzetten in de bak. Aan de andere kant, wil hem stiekem wel de BB cross in Norg laten lopen, dat is in september, dus dan mag hij onderhand al wel eens mee op concours. Mam 'durft' alleen niet
Jeroen, ik snapte je graskuil echt niet
wij zeggen altijd kuilbult. Toen ik wat verder las was het al snel duidelijk
Margriet, wat fijn van W! En nog gefeliciteerd met je prijzen!
Eef, verschrikkelijk vind ik dat eruit zien. Gewoon sneu.
Evie, ik heb altijd van die Nervicula pillen voor de dressuurproefjes (
). Vind dressuurproefjes echt verschrikkelijk omdat het dan moet. Verder eigenlijk nooit echt last van zenuwen. Ojawel, dit weekend voor de veterinair. Ben nu al zenuwachtig om het feit dat Beau misschien wel weer wordt afgekeurd omdat ze zogenaamd 'kreupel' loopt, terwijl er verder niemand wat aan ziet.
Vanavond geholpen concours klaarmaken. Na 4 hindernissen slepen waren ik en mijn rug er zat van en ben ik op het secretariaat gaan helpen. Toen ik net thuis was brak het noodweer los. Heb nog even lief in de keuken opgeruimd. Vaatwasser ingepakt, afval opgeruimd en toen mijn grootste ergernis een beetje opgelost. Ik kan niet tegen een 'puinzooi'koelkast. Kan best in de troep leven maar de koelkast moet prima zijn. Dus die ziet er ook weer een stuk netter uit en ik heb alles waar ik geen houdbaarheidsdatum op kon vinden, op de kaas na, weggesmeten