Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Daar zou ik niet eens over dromen om daarin te lopen
.
. Maar nu staan ze lekker droog. Giga liep goed. Ik dacht dat hij gewoon super fit was, maar hoorde later van Laurie dat ze zo gek als een deur was van de regen op het dak
. Voortaan dus alleen nog op wedstrijd met regen op het dak
.
).
, maar op de een of andere manier bouwde ik toch ontzettend veel spanning op, raakte echt compleet in de stress en alles ging fout, had ik mezelf eindelijk weer een beetje bij elkaar geraapt werd ik lelijk afgesneden door een andere auto en zat ik weer in de stress, beetje dressuurproef x 10 in het kwadraat.
. En het was nog maar een oefenexamen
.Van mijn moeder moet ik er wat aan doen, en denk dat ze wel gelijk heeft, nu was het wel heel extreem maar hetzelfde heb ik in mindere mate bij dresuurproefjes, compleet over de zeik omdat er iemand me zit te beoordelen en ik niet alles perfect (lees: nog lang niet perfect) kan doen. 

.
_lautje_ schreef:Mirthe: Wanneer neem je hem mee op concours? Balkjes heb ik ook altijd veel met Chal gedaan. Hoog en breed is het probleem niet bij hem, maar tussen de hindernissen in is lastiger.
wij zeggen altijd kuilbult. Toen ik wat verder las was het al snel duidelijk
). Vind dressuurproefjes echt verschrikkelijk omdat het dan moet. Verder eigenlijk nooit echt last van zenuwen. Ojawel, dit weekend voor de veterinair. Ben nu al zenuwachtig om het feit dat Beau misschien wel weer wordt afgekeurd omdat ze zogenaamd 'kreupel' loopt, terwijl er verder niemand wat aan ziet.