Ik hoop het ook. Voel me nog steeds niet lekker, maar ben iig niet misselijk meer door het anti-misselijkheidspilletje. Ik hoop wel echt dat het snel weer over is, want ik heb vandaag al 2 verplichte werkgroepen gemist, en mis morgen weer nuttig college. En ik heb juist deze 2 weken zoveel leuke dingen gepland! Zou morgenavond met een dispuut meegaan naar de Popronde, zondag staat er een reunie met het SSR-groepje gepland, maandag zou ik weer met dat dispuut meegaan, dinsdag nachtpremiere van HP, woensdag EHBO cursusavond op stal en donderdag en vrijdag met Vorstin naar Ermelo! Ik vrees dat ik het niet allemaal ga trekken
Dit is ook wel een beetje een uit de hand gelopen programma hoor Normaal heb ik het niet zo druk. Als ik iig maar naar HP, de EHBO cursus en Ermelo kan! Ermelo is het belangrijkst, maar ook het meest vermoeiend helaas.
@ shanouk Beterschap @ Lautje leuk een nieuwe hond. Niet mijn soort maar ze kunnen leuk zijn. Ik ben meer van de grote honden. Ouders en ik ook een beetje hebben een kruising flatcoated tetriever en een duitse dog @ bvw Waar heb jij springwedstrijd dan? ik heb op startlijsten gekeken maar zag niks behalve Mariënheem.
Vandaag de ruin maar eens in de bak thuis gereden in het donker met de lampjes aan. Bak was eindelijk weer een beetje te doen. Op sommige plekken zakken de paarden nog wel tot over de hoeven weg maar het wordt beter! Ik heb wel het idee dat de paarden veel harder lopen met de lampen aan. Hij was iig braaaaafff haha Jammer van Bathmen maar wel een wijze beslissing!
EvelienH
Geplaatst: 10-11-10 20:31
Mo, ben mij is niets te koop, alleen voor heel veel geld. Fokkers zijn krenten dus veel geld gaat hij niet betalen. Het is wel leuk om te horen. Over het algemeen komen er bij ons alleen maar paarden bij.
TG: Palazzo is echt super leuk! Ben er begin dit jaar geweest. Jeetje, Laura gezellig hondje was dat dan.... Ik hou wel van kleine hondjes, gezellig zo'n hondje op schoot. Wat ontzettend balen van Bathmen! Laura, gefeliciteerd met je nieuwe hond! Foto, foto, foto!
Moet zo eigenlijk nog naar stal maar ben echt uitgeteld. Morgen ochtend om 08.00 vrachtwagenrijles. Vrijdag moet ik voor de tweede keer op voor mijn rijbewijs, hopelijk haal ik het nu wel. Heb echt een hekel aan die rijlessen.
Lau leuk hondje!! ken ook 2 tekkels kort en ruw zijn erg leuk Snoek jeetje balen zeg!! wel errrug druk programma TG ziet er goed uit Evelien vond het erg leuk met die mannen haha vet lache kwam ook wel door een jonge instructeur
Net gewandelt hij was/is zo gek als een deur! Hoopelijk komt dat morgen ten goede Morgen lekker vrij, springles ben benieuwd! nu lekker gooise vrouwen kijken
Lau, Fijn dat het zo goed gaat met Lotje. Deze week staat er trouwens een interview met een man die vrouw gaat worden in de Viva. Ik las het stuk meteen anders! Eef, Ik ga voor je duimen vrijdag. Hopen dat je nu wel slaagt Shanouk, Balen dat je zo ziek bent geworden. Je hebt ook wel een enorm druk schema Caro, Fijn dat je baan weer een beetje te rijden was! Sussie, Alle paarden hebben dus weer nieuwe sneakers
Paard zijn been was weer iets verder geslonken. Rijden was één drama, want meneer wilde alles doen wat niet de bedoeling was. Ik heb hem dus meer aan 't werk gezet dan ik voor ogen had. Paard staat nu met een nieuwe deken met een ingekleid pootje op stal.
@ Bvw: Netjes hoor!! Succes met springles @ Evelien: alvast heel veel succes, komt vast goed! @ Snoek: ai, dat klinkt heftig. Hopelijk knap je snel op. Ik ga de 19e naar HP! Blijf je dan een nachtje over in Ermelo?
Even niet bijgelezen. Nogal heftige dagen achter de rug.
Zaterdag gingen we voor een 3D echo ( pretecho) en belanden we uiteindelijk in het ziekenhuis. Bleek tijdens de echo dat het hartje van onze beeb nogal onregelmatig was. Dus moest acuut door naar het ziekenhuis voor een ctg. Daar viel het gelukkig allemaal mee, maar moest toch dinsdag naar de gynaecoloog voor een extra echo van het hartje. Hele weekend eigenlijk in spanning gezeten en heel verdrietig geweest. Was zo bang dat het hartje te onregelmatig zou worden en het zou stoppen. Gelukkig kregen we dinsdag wat positiever nieuws en was het nog niets om zorgen om te maken. In deze tijd van de zwangerschap kwam dat zeer regelmatig voor. Tegelijkertijd kwam de gyn erachter dat onze beeb een flinkerd is! Loopt 2 weken voor op de groei.
Vandaag dus thuis geweest. Helemaal niet lekker in orde en zit er nu ook een beetje doorheen met alles.
Ja een verassing is ook leuker lijkt mij Ja rustig aan he! geloof best dat als je veel spanning hebt het er nu uit komt, denk dat je nu ook wel een emotioneel bommetje bent
_Noor
Geplaatst: 10-11-10 21:09
Jeetje Jantine, wat ontzettend heftig. Gelukkig is alles in orde en kun je weer verder genieten van je zwangerschap!
Edit: zie dat de rust is weergekeerd in het Moordrecht topic!