Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paard wilde het water (achteraan) niet in. Het lukte echt niet. Ik ben er ook nog even op geweest, maar ik kreeg het ook niet voor elkaar. Ik weet precies waar het mis ging, maar oplossen lukte niet. Slim paard, en geen opgever
Vorstin stond wel weer heerlijk op haar gemakkie in het water gelukkig. Die geeft er niets meer om.bianca1980 schreef:Mootje schreef:Deze heb ik gekocht: http://www.gpgstirrups.com/prospec-blue-p-132.html Je zet ze tussen je beugelriem en beugel in (ik heb de bow balance)
hey die zijn dus ook helemaal niet duur, die tussenstukjes,...??
Al wil ik ze wel gaan kopen bij mijn springzadel.

) dus ik was dik tevreden (jammer dat ik die 2 punten liet liggen op me uitgalop vallen bij de c-x-c grote volte net in de hoek bij M 

volgens mij is dat ook het meest voorkomende struikelblok/probleem als het op springen aankomt bij heeeeel veel ruiters!
....
Ik heb geen ervaring met KNHS kampen, leuke foto's trouwens!
Veel plezier!
, dus even op de bank ploffen en dan richting Wolin
...
.. Helaas.. Diploma gaat even voor
. 
. Als ik ernaar wees kromp zij al in elkaar dus weer weggezet. Daarna de ruin maar gepakt en hij was weer braaf. Met springzadel kan ik rijden maar zit nog niet kaarsrecht maar we kunnen weer
)
), steenrood, zeegroen, turqoise en antiek-groen.
Proefje 1 163 (vond ik wel wat laag). Proefje 2 ging naar mijn idee slechter en daar had ik 188. Ik had allebei net onder de wp verwacht, in ieder geval geen verschil van 25 pnt.
Ze was alleen wel wat sloom en omdat ze donderdag zo vervelend was, heb ik besloten haar niet teveel achter de broek aan te zitten. Hierdoor 176 en 181. Volgende keer maar iets meer eraan rijden en dan worden de punten wel hoger hoop ik