[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-09 08:32

Goeiemorgen :Z
Ik heb nog aardig wat te doen vandaag. Om half 3 moet ik op het station staan voor het eerstejaarsweekend van de studievereniging, maar ik moet eerst Vorstin nog rijden, spullen inpakken, pakketje wegbrengen en een piratenoutfit scoren :=

Gefeliciteerd Rosalie *\o/* *\o/*

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 08:49

Goeiemorgen!
@Snoekiej: Gefeliciteerd met je winstpunt en je prijs! Wel jammer dat je net 3 punten te kort kwam voor de deken.
@Rosalie: Gefeliciteerd met je verjaardag! Wel balen dat je paard weer niet helemaal fijn wil lopen, hopelijk wil hij snel weer lekker aanpakken!

Wij hebben gisteravond echt dikke regen/onweer gehad. Had ook nog houding/zitles uiteindelijk zijn we toch maar naar binnen gegaan, want toen ging het toch wel erg hard buiten :o Maar nu wel weer spierpijn van zo'n avondje :P
Nu weer op stage, moest met de bus vanmorgen en dat werkte allemaal niet erg mee. Eerst reed hij me al voorbij, dus moest wachten op de volgende bus. Toen die kwam had die chauffeur nog nooit de route gereden, dus moest hem maar uitleggen waar hij heen moest. En uiteindelijk miste ik mijn aansluiting ook nog, dus wat later als verwacht op stage. Vanmiddag trouwens lekker vrij :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 09:07

Morgen :wave:

Lees vanavond wel even bij.. Wilde Lotte nog heel hartelijk feliciteren!! En Rosalie jij ook gefeliciteerd met je verjaardag :D

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 09:54

Gefeliciteerd met je 1e prijs Shanouk!!

Wat een gedoe Benthe, fijn dat je dan vanmiddag vrij bent :)

Hier was het gisteravond eerst wel droog, had hockeytraining dus daar was ik wel erg blij mee! Daarna net op tijd Twizz binnen gezet want toen barstte het weer los :=

Rosalie123

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 10:13

Dankjulliewel allemaal :D

Shanouk, jammer dat je dan net niet de deken hebt gewonnen, maar wel gefeliciteerd met je prijs!
Benthe, de dag begint lekker met die bussen zo. Maar wel lekker, vrijdagmiddag vrij!

Ik ben vandaag helemaal vrij, heerlijk zo op je verjaardag :P Ben net al even taart wezen halen want 's ochtends komt de moeder van mijn vriend even op de koffie.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 10:17

Gefeliciteerd Rosalie!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 10:31

Gefeliciteerd met je verjaardag Rosalie!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:21

Gefeliciteerd Rosalie :)

Ik hoop dat ik vandaag weer op het paard kan stappen. Ben er dinsdag in de les snoeihard van af gevallen. Ging heel stom. Ze liep zo super fijn, en toen maakte ik een foutje op de eerste van de dubbel. En mevrouw gaat gewoon door en nam een mega sprong op de tweede, waardoor ik m'n evenwicht verloor. En op mn rug terecht kwam. Heb even een tijdje naar adem moeten happen := Was best even eng. Maar daarna nog weer opgestapt en nog een paar keer het parcoursje gereden en ging weer super :+: . Al had ik wel pijn O:) Toen ik van Sofie afkwam was het helemaal mis :=. M'n moeder moest me 's avonds in bed leggen. Kon er niet eens inkomen. Kan mezelf ook amper aankleden :=. Ga vanmiddag even naar de fysio. Kijken wat die zegt. Ik hoop daarna weer even op Sofie te kunnen stappen. Kan nu iig nog niks :=. Heb zondag Sonnega. Maar eerst maar even zien hoe het straks gaat en wat de fysio zegt. Heb namelijk ook steeds steken en hartkloppingen zins ik eraf gevallen ben :?

Nu eerst een taartje eten. Paps ia jarig :Y)

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:12

He gatsie Kim, sterkte bij de fysio :(:)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:16

@Lotte nog gefeliciteerd
@Rosalie gefeliciteerd
@Kim hopelijk kan de fysio er snel weer wat aan doen.

Gisteravond dressuurwedstrijd gehad met mijn ruin. 2e wedstrijd sinds februari. Dit keer liep hij niet gespannen in de ring. Losrijden ging lange tijd prut. Meneer was erg stijf en wilde niet ontspannen en loslaten. Op het laatst ging het beter. 1e proef hield hij zich wat strak en werd steeds wat rennerig naar de uitgang. 179 pnt. 2e proef stukken beter 187. liet zich een stuk losser. Had zelfs een 8 :D op zijn moeilijke kant wijken en een 7 voor de andere kant. Daarnaast 2x een 7 voor middendraf. Ben trots op mijn springpaard. normaal houdt hij niet van de harde wind maar hij was erg braaf en ik erg blij. Nog 2 punten en dan het M1 in :D .
Vandaag verder lekkr vrij. Zometeen gaan we naar een 2 jarige kijken en vanavond springles met de merrie.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:59

Rosalie: Wat vervelend dat je paardje niet helemaal fijn was na de cross :(:) Al veel taart gegeten :D?
Shanouk: Gefeliciteerd :D En veel plezier, hoop dat het allemaal gelukt is!
Kim: Jeetje wat schrikken zeg :oo Ben je er vanavond ook? :D
Caroline: Fijn dat je tweede proef zo goed ging! Wat voor 2jarige ga je kijken?

Vanochtend mooi optijd weer uit Rotterdam vertrokken. Was wel even uitgetreind vanochtend. Enschede-Rotterdam Alexander is 2 uur en een kwartier :z Vanochtend dus weer naar Diepenveen en vanavond nog naar Wolles & Kim in Friesland én morgen weer naar Rotterdam. Blijf mezelf lekker bezig houden zo hahaha :')

Afbeelding
:9

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:18

Goedemiddag!
hier heeft het gisteren wel veel geregend, maar niet heel erg hard ofzo gelukkig. Vandaag nog geen regen gezien, wel harde wind.

Rosalie: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heb je al veel cadeau's gekregen?? :D
Kim: Wat balen zeg! Hopelijk gaat het snel beter met je!
Snoekiej: Gefeliciteerd :D
Caroline: Mooi dat je tweede proefje wel goed ging :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:36

@viefdepief. een 2 jarige odermus van 1.70 plus denk ik dat ze wel is. Was niet verkeerd. groot paard. Liep in de wei dus erg goed beweging beoordelen kon niet. Ga van de week terug dan gaat zij elders vrijbewegen en springen als dat er op lijkt dan doen we het denk ik wel. Wordt zeg maar een projectje

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 18:58

Vief lekker aan het reizen!! Mooi jasje :~
Kim jeetje das niet niks! jij en er af vallen ;) Sterkte met je rug en hartje :) En gefeliciteerd met je pap's
Rosali jij ook gefeliciteerd.

Ik ga lekker pizza eten en dan langs vrienden :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:26

Rosalie: gefeliciteerd!
Vief: onwijs mooi jasje! Die heb je vast zo verkocht.
Kim: altijd erg vervelend om op je rug te vallen. Alle lucht val je dan uit je longen. Hopelijk zijn het alleen de spieren in je rug en kan de fysio je goed helpen.
Corien: eet smakelijk!
Caroline: gefeliciteerd met je punten.

Aan het einde van de middag is de fysio bij Pino geweest. Vooral zijn rugspieren zijn erg strak. Komende 3 weken voornamelijk longeren, mag 1-2 keer per week rijden.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:31

heb eindelijk een laptop

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:42

Mijn laptop is denk ik aan het eind van z'n leven ;( Hij heeft sowieso de laatste tijd veel vage acties en nu heb ik een mooie witte streep onder door m'n beeld heen zitten. Maar ik heb hem ook al 4/5 jaar en dan zijn ze ook wel zo'n beetje af :(:)

Ik ga zo douchen en naar bed, moet morgen al om half 8 op het werk zijn en het wordt waarschijnlijk ook laat voor ik vrij ben. We hebben de dag van het platteland ( :+ ) dus dan is het nogal druk

Trusten :wave:

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:48

Gefeliciteerd Lotte nog, Rosalie en Kim.

Ik ben een paar dagen niet langsgeweest, had gister de selectie voor het HTC (www.pavoallstars.nl) in Ermelo en dat ging wel goed :) Yoer pakte opzich lekker aan. Daarna Ul nog snel meegehad naar springles (was nog geen 20 minuten thuisgeweest := ). Maar dat ging minder, hij neemt me een beetje in de maling af en toe, ik ga even een ander bitje proberen

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:57

sucses mirthe

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:20

@Kim: Balen dat je zo hard van Sofie bent geklapt! Hopelijk heeft de fysio je een beetje van de pijn af kunnen helpen!
@Vief: Wat een mooi jasje weer! En jij bent wel erg druk met het door Nederland heen crossen ;)
@Mistid: Fijn dat Yoeri lekker wou aanpakken tijdens de HTC selectie. Wel balen dat Ul niet helemaal wou meewerken in de les.
@Sussie: Hopelijk knapt je nieuwe crack snel op na zijn behandeling door de fysio!
@Caroline: Gefeliciteerd met je winstpunt!
@Anthea: Ben je ook al begonnen met je nieuwe opleiding? En wat ging je nu ook alweer doen?

Ik heb morgen nog concours in Ommen met Jipje. Hoop alleen wel dat het een beetje droog is als ik moet rijden, het gaat hier nu weer flink te keer :o

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 00:23

Succes allemaal vandaag ;)

Ik moet morgen : D

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 00:46

Zo, daar ben ik ook eindelijk weer eens :+

Succes morgen Corien!
Sterkte met je rug Kim!
Mooi jasje Vief! Is dat een nieuwe aanwinst van je?
Sussie, welke fysio is er bij Pino geweest?
Alle jarigen gefeliciteerd!

Bij Olivier zijn deze week kunststof "ijzers"" onder zijn hoeven gegaan. Probeersel, zijn hoeven zijn weer rampzalig, de laatste tijd. Hij loopt echt slecht op een iets hardere ondergrond, scheuren...
Het is een nieuw soort kunststof, komt uit Duitslad vandaan. Volgens mij is Olivier het eerste paard buiten de endurance die erop loopt nu. Proefkonijn dus :D
Hij loopt goed, dus tot nu toe ben ik tevreden.
Voor de nieuwsgierigen, dit zit er onder:
Afbeelding

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 00:48

Ben bij de kraker/fysio geweest. Niks gebroken (Goh :+ ). Maar mn een rib is opzij gesprongen ofzo. 1 naar mn ruggenwervel toe (die komen nu tegen elkaar aan en daarom blokkeert alles in mijn rug) en 1 er juist van af. Deed iig gloeiende pijn toen hij tekeer ging. Gister ging ik in de auto naar school en dat was niet fijn met schakelen :=. Maargoed, de bus was ook niet echt een optie aangezien ik daar amper uit kon komen. Trok ik op school niet snel aan de handrem.. Aiiitss dat deed super zeer := ..
Toen nog 15 min onder warmte lamp geweest. Dat was wel lekker voor de spieren :)).
Toen vroeg die wanneer ik volgende week weer kon komen. En toen zij ik dat ik vrijdags vrij ben. Neee ik wil je maandag terug zien (Juist :+ , vraag dan niet wanneer ik kan). Dus nou moet ik maandag avond. Want dat vond hij toch wel echt noodzakelijk. Ik wil morgen even kijken hoe het gaat met rijden.. Eerst even zien of ik erop kom.
Heb alleen nog niet het idee dat de fysio geholpen heeft :\

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 00:50

Nee, al je spieren gaan nu eerst reageren. Dat duurt wel even voor je pijnvrij bent.
Sterkte ermee in ieder geval!

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:27

ja,pijnlijk