Ik heb even een uurtje vrij op school, daarna tot half 6 door en dan snel naar huis en naar de springles!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ze heeft al eens gezegd (pagina 17 :p )
ik ben weer thuis 
Van Economie een een DS van Duits
. Ken het allebei nog niet zo heel goed. Dus moet zo echt even aan de gang. Vanovand thuis maar even rijden denk ik.
miss_jumpy schreef:haha grapjas, jij denkt dat het een niet geheel ongevaarlijke adder is maar adviseert me wel om terug te gaan![]()
Dat zou handig zijn
Tien schreef:miss_jumpy schreef:haha grapjas, jij denkt dat het een niet geheel ongevaarlijke adder is maar adviseert me wel om terug te gaan![]()
Tja voor een waarschuwingsalarm moet je het toch wel zeker weten hoor![]()
Of heb je toevallig een camera die kan inzoomen van ong 1 km afstand?Dat zou handig zijn

Met calypso nog ff onze bord met tekst gesprongen, de Sara ernaast was natuurlijk reuze eng.

!
.
) beetje verlegen kerel. Haha, ik vond het wel komisch. 
Kameel liep nog steeds stijf dus heb maar kwartiertje gereden. We hadden maandag van onze club de Rally Paper, dat is een buitenrit van zo'n 25 km en dan moet je vragen beantwoorden. Wij hadden best rustig aan gereden maar Kameel kon op het laatst bijna niet meer draven
Best zielig en nu loopt ie nog steeds niet echt lekker

), ik heb sins kort een verzorgpony billy boy (billy), en er is een toekomst plan in zicht voor mijn eigen pony!!
jamergenoeg is dat nog een toekomstplan
wat ik ermee vanplan ben? sgw natuurlijk!
ik rij het liefste met pony's maar sins vandaag heb ik de paardensmaak te paken!
hoi ik ben er weer :p
zo stil hier zeg ..! sgwrijdster schreef:hoi
ja inderdaad erg stil
welkom lana, leuk dat je les op pipo zo goed ging

Alweer (of nog steeds
)