Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Wel spannend hoor zo wachten op de uitslag.
. Verder was alles wel mooi passend dus toch wel tevreden hoor.
) De hengst natuurlijk eerst brullen en stoer doen (hij heeft al een paar keer natuurlijk gedekt). Maar gelukkig reageerde de merrie er niet op. Toen maar een drafje en ook eens langs de merrie. Daar trok ie toen wel heel erg op af
Maar met een flinke schop tussen zn ribben, was dat ook weer opgelost. Daarna was ie superlief.
. Het parcours stond best aan de maat en was ook heel kijkerig. Mijn paard die ging met inspringen best fijn maar in het parcours wou hij echt niet meer. Hij ging gwoon vol in de ankers op hindernis 1. Daarna sprong ie em wel maar bij 2 ging ie weer 2 keer vol in de ankers. Toen het 2e parcours, was direct erna. Nou daar ging het al niet veel beter, ben bij hindernis 2 maar vrijwillig gestopt. Vond het ook geen fijn parcours, was de eerste keer op vreemd terrein en de hindernissen stonden hartstikke hoog, er waren 2 hindernissen die op 1.20m stonden (mag volgens mij niet eens) en een muur van minstens 1.10m. Mn instructeur zei ook dat hij er gewoon nog niet klaar voor was en dat hij teveel onder de indruk was van het parcours

Pim & Muis
zie nu pas dat jij m ook al had gevonden 
nee ik zou haar vandaag een rondje M hc doen, maar nu met thuis enz. leek me het geen strak plan om de dijk over te gaan voor een rondje.
Maar nu bleef ze zo fijn en ging super wijken en SB. Toen ben ik maar gauw helemaal blij afgestapt en haar lekker op het land gezet. SUPERPAARD
Eerst niet willen eten, dan 1 paard wat snel het verkeerde land inloopt en als je die eindelijk weer hebt lopen de anderen ook de verkeerde kant op! Grrrrrrr....