Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar daarna ook nog even op Emiel gekropen, jeetje wat is die verbeterd ten opzichte van vorig jaar 

Maar Venetie is erg mooi 

)

) en het is echt heel raar... ik heb ook is zoiets meegemaakt..
)
wel wat voor mij natuurlijk!
heb alles op video(oeps ben het vergeten te vragen!
maja hij vond het allemaal prima!)
ik zou dit paard alleen kopen als het een goede springer is en daarna als ik het einde heb bereikt(haha wat dat ook mag zijn, ga ff van het Z uit!
) dat ze weer wordt verkocht!
het is niet zo dat ik er wat aan moet verdienen hoor,
tja...
degene die mee was(da) was wel redelijk positief.. maar dan hoor ik me pa weer(was niet mee, heeft video gezien en geen evrstand van paarden
)
Er zijn altijd mensen die een doorgereden paard zoeken.
Ben benieuwd of je er onder het zadel wat van merkt!
van me. GvdT schreef:Scum, ik denk dat ik ook had doorgereden, zeker als ik geen mobiel bij me heb.
Misschien denk ik wel weer het slechtste van een mens maar je weet tegenwoordig maar nooit.
Ukkie, heb het verhaal op teletekst van rtv-nh gelezen. Gebeurde het nou op de weg van Castricum naar Uitgeest of in de Schermer.
Stonden nl. meer ongelukken op.
RT naar wat voor paardje ga je kijken? en denk er om geen foto's hier neerzetten als ie nog niet van jou is![]()
Chantal prettige vakantie.
Vief echt bizar wat sommige mensen van je weten zonder dat ze je hebben zien rijden of kennen.
Lielle, geniet maar van het mooie weer. Hier kwam het gister met bakken uit de lucht.
Heel anders dan met dressuur, waar we het tempo juist zo laag mogelijk moeten houden.
Maar madam sprong er zo over.
De instructeur is er van overtuigd dat zij echt wel een B parcours zal kunnen lopen (nu nog niet natuurlijk). Hij zei ook dat het een paard is waar je niet teveel mee mag mutsen. Alles zelf laten uitzoeken en in haar waarde laten, nergens dwingen (en dat klopt ook).