Jammer Laurie van de rit met Twenty, maar zo gaat het helaas soms met jonge beesten zeker?
Ik had voor het eerst springles van j.ordy, heel tevreden van, ben echt blij. Hele rustige vriendelijke gast, vol uur lesgegeven, veel praktische tips, rustig opbouwen, en zeker veel aandacht voor feit dat het een jong paard is. Hij vindt ze ook heel voorzichtig en al goed geschoold voor die leeftijd, helemaal happy
Afspreken zal niet evident worden, die gast rijdt veel internationaal, maar eens om de 2 weken moet wel lukken.
Gaat ge lager omdat hem
. Nuja. Tgoeie gevoel blijft! Volgende week hopelijk weer ! Kreeg toch veel complimentjes dat het netjes gereden was
) en de volledige omheining opknappen/vernieuwen.
Hij is 1 april naar huis gegaan, was nu de 2e keer dat ik er terug mee reed, maar hij blijft soepel aanvoelen en los in de mond, dus ben blij dat ze hem nu toch goed kunnen blijven rijden. Komende zaterdag train ik hem eens in T.ielt, ik zal hem nog wel eens nationaal starten dit jaar, beetje kijken waar we dit kunnen doen. Genk vind ik wel een mooie voor een onervaren paard, maar meteen wel duur door de stal, dus moet het eens voorleggen wat de eigenaar wil.
Foto's zullen ter plekke aangekocht kunnen worden.
Hopelijk kun je nu echt goed vooruit zonder al te veel problemen.