Geef je groot gelijk hoor, vind het ook een lekker opvallende kleur Momenteel komt de kleur helemaal in, dus nu is er steeds meer groen te vinden Ik moest destijds echt op Ebay zoeken voor een dekje en beschermers, half jaar later kreeg Lamicell ze binnen. Oornetje van Eskadron zou perfect passen bij, in ieder geval, mijn set.
De polo's van XC zijn echt aan te raden. Had een maat te groot gekocht, met het idee, mocht ie dan krimpen, past ie wat beter. Zul je zien: hij krimpt dus niet Ik heb overigens een maat 40 nu, normaal heb ik 36, dus hij is best aan de ruime kant. Misschien wel handig voor de maatvoering.
Ik denk dat ik het dekje en oornetje van eskadron neem. En dan de peesbeschermers gwn cross beschermers en dan alleen nog sprinschoenen vinden!
__Rianne
Geplaatst: 23-04-13 12:58
Ik meld me ook. Paard is herstellende van een peesblessure dus voorlopig zit het er nog niet in (hopelijk het najaar). Maar wil toch langzaam wel op zoek gaan naar spullen voor m'n setje. Ga in het navy/beige en heb eigenlijk alleen nog maar een dekje, bij Custom XC hebben ze helaas geen beige dus moet zelf wat bij elkaar gaan zoeken. Als iemand nog ideeën heeft?
http://tinypic.com/r/mvlnw6/4 dit dekje had ik gekocht. Jammer van dat logo met geel etc. maarja daar kan ik me persoonlijk niet echt aan storen.
Marijke: ik had volgens mij een maat 12 (staat gelijk aan maat 40 voor Europa). Mijn moeder heeft een trui in maat 14 (maat 42), maar die viel wat aan de grote kant uit. Digo: ik had de ladies fitted short sleeve inderdaad hij is dus wel getailleerd. Dat maakt wel degelijk verschil, ondanks dat ie wat ruim zit, is het niet model hobbezak zit ondanks dat ie ruim is, wel erg mooi en hij is ook mooi lang
Nou, Marijke, jij hebt mijn moeder gezien, die pastte er ook in die heeft ook een polo in maat 14, die zit haar enigszins ruim, maar doordat deze toch een taille heeft, zit het zo goed en zie je bijvoorbeeld geen ribbels of teugels ( ). Mijn moeder zou normaal een maat 12 nemen (en ik een 10), dus ze zitten niet meer strak aangesloten.
Ik kan je dus de tip geven om ze 1 maat groter te bestellen dan je eigen maat is. Zit je normaal aan een 42 (dus een 12), dan bestel je een 44 wil je alles erin krijgen ( ). Polo's zijn lang van zichzelf, zelfs met mijn 1.85 hou ik genoeg over.
Marijke, als je zeker wilt dat alles erin past, kun je misschien beter een Unisex bestellen. Maar denk dat jij wel met een 14 (mocht je twijfelen, neem een 16) Ladies Fitted overweg kan
muts_marijke
Geplaatst: 23-04-13 14:23
woehoe you make my day !!!! Een maat 14!!!!! Dat is niet eens de laatste maat in een tabelletje! WOEHOE!!!!
Er zit wel redelijk wat verschil tussen de maten (mijn 12 zit ruim, mijn moeders 14 zit bij mij echt duidelijk te groot), dus als je denkt dat de 14 echt nèt gaat passen, pak dan toch de 16 (een erg strak shirt onder een BP is echt niet fijn, believe me, I know).
Ik wil daar waarschijnlijk shirtje met korte mouwen bestellen, normaal maat 34/36 dus de kleinste maat doen? Lengte hoeft ook niet achterlijk lang want ben maar een iniemini.
Denk dat de shirts zowiezo wat groter en langer uitvallen aangezien ze bij XC wel weten dat ruiters iets langere shirts wensen. Shirt bij mijn moeder moest juist ook wat langer vallen, die krijgt echt de kriebels als ze te kort zijn. Daar heeft ze gelukkig dus geen last van.
SM: denk idd dat kleinste maatje wel gaat passen. Heb vorig jaar de kleinste damesmaat voor iemand anders besteld, die had mij wel gepast, maar had dan als een maat S shirt van Only gezeten (die ik onder mijn polo draag).