[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:09

Avond :)

Ik heb wel bijgelezen en had een heel mooi verslag, maar ben alles kwijt omdat het touchpad van mijn laptop een eigen leven kreeg en toen is mijn hele internet afgesloten :(

Caro, wat een verhaal over die pony!
Sultan, heel veel sterkte voor jou en je vriendin!
Mo, je bent een bikkel!

Ik heb een rotdag gehad, hele dag school, pas na half 3 vrij en moest om 3 uur werken, auto startte eerst niet door de kou, was allemaal net op tijd op werk. Tot 6 gewerkt, toen boodschappies gedaan alleen ik mis nog wat omdat de vracht van 3 uur om half 7 nog niet binnen gekomen was... Zo Millionaire's shortbread maken, hebben morgen een soort High tea in de klas het laatste uur! Heb heel erg hoofdpijn (komt nog van die hersenschudding) en mijn neus doet onwijs pijn want ik moest 2x achter elkaar niezen, en 1x niezen met een gebroken neus is al niet fijn :+ .

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:19

mistid schreef:
Avond :)

Ik heb wel bijgelezen en had een heel mooi verslag, maar ben alles kwijt omdat het touchpad van mijn laptop een eigen leven kreeg en toen is mijn hele internet afgesloten :(

Caro, wat een verhaal over die pony!
Sultan, heel veel sterkte voor jou en je vriendin!
Mo, je bent een bikkel!

Ik heb een rotdag gehad, hele dag school, pas na half 3 vrij en moest om 3 uur werken, auto startte eerst niet door de kou, was allemaal net op tijd op werk. Tot 6 gewerkt, toen boodschappies gedaan alleen ik mis nog wat omdat de vracht van 3 uur om half 7 nog niet binnen gekomen was... Zo Millionaire's shortbread maken, hebben morgen een soort High tea in de klas het laatste uur! Heb heel erg hoofdpijn (komt nog van die hersenschudding) en mijn neus doet onwijs pijn want ik moest 2x achter elkaar niezen, en 1x niezen met een gebroken neus is al niet fijn :+ .

hoe kom je daaraan dan :o

caro, idd heel verhaal met die pony zeg :(:)

mootje, respect!!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:20

@ Mootje respect! Ik ga echt niet voor mijn lol naar buiten momenteel.
@ Mistid lekker op tijd je bedje in en deze dag vergeten..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:22

Al die jongens hadden dikke truien, broeken, mutsen en handschoenen aan.... Ik alleen mijn hardloopkleding met een katoenen trui := Dit weer is echt ideaal voor mij!
Mistid, inderdaad lekker je bed in kruipen :) Morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:33

TG @ wat fijn !!! echt zo blij voor je.
Chris @ leuk autootje !!!!
Mootje @ jij was er vroeg bij... :D Ik was pas 17,5 voor mijn eerste echte vriendjes tijd begon. Mijn tijd op de 6,5km is een half uur... :o

Ik had vandaag weer hetzelfde met rijden.. :? zulke koude handen dat ik er gewoon weer af moest...toen kreeg ik ook al koude poten en heb ik dus maar driekwartier met mijn handen in de zakken met Bull gewandeld en toen er weer op..... :+ (die zal wel gedacht hebben wat is dit nou weer ?? :D )toen ging het wel ff een half uur, maar ga zo maar lekker in mijn bad liggen...tis alsof je de kou nog voelt. We zijn niet meer gewend aan doe kou.... -:(- en ik ben het dus NU al spuugzat....

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:34

dit weer mis wel lekker om hard te lopen, je wordt goed warm. Ik moet een keer goede schoenen hebben.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:37

Goed nieuws Karen! Super!
Had je auto op FB al gespot Kris. Gave bak!
Ik dacht al Lau, Trakkie rijden? Die had je toch verkocht? Maar je geeft haar nog les natuurlijk!
Bianca, kijk eens op www.warmevoetjes.tk zijn van die warmtestickers voor je handen, voeten en er bestaan ook bodystickers. Ik heb ze ook en ik heb echt geen koude handen/voeten/bovenbenen meer! Vrouwtje van die site zit hier ook op bokt als Paysbas.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:41

Zie de ruitersport winkels ook vol liggen met heat packs voor in je handschoenen.
Maar weet niet of dat werkt..

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 20:43

ik had met rijden alleen mijn rechterhand heel koud. zat eigenlijk in de vorm om mijn teugels vast te houden dus dat is het probleem nier zo. eerst leek net of het gevoel weg ging en toen begin het te tintelen en werd het heel warm. en dat nog terwijl ik te paard zat. maar heb het daarna niet echt koud meer gehad.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:43

Bianca: dat is wel heel heftig zeg! En dat zelfs met heel veel kleren aan? Of heb je wel gewoon je leren rijlaarzen aan?
Mootje: respect hoor!
Mistid: ik zou zeggen, kruip je bed in, morgen weer een nieuwe dag!

Ik begon op mijn 15e ook al aan de vriendjes, naja, je kunt beter zeggen scharrels :P. Toen ik in Utrecht kwam studeren was al dat stappen en flirten dus ook niet meer zo spannend: been there, done that ;). Maar ook ik heb inmiddels al meer dan 2 jaar een vriend! 8-)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:49

Leliaardje dank je wel voor de foto. Die van Giga is ook stoer. Pb beantwoord ik zo
Caro hopelijk vindt je snel wat nieuws
Kris mooi cadeautje
TG super van T
Mo respect

Ferrose was gisteren echt super te rijden. Hopelijk waren de genezende deels-afgebroken kiezen (die zijn nu korter gevijld zodat er geen druk op staat en ze beter kunnen uitgroeien) de oorzaak van al onze problemen de afgelopen tijd

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:49

_Sim_ schreef:
Bianca, kijk eens op http://www.warmevoetjes.tk zijn van die warmtestickers voor je handen, voeten en er bestaan ook bodystickers. Ik heb ze ook en ik heb echt geen koude handen/voeten/bovenbenen meer!

Gelijk besteld !!!!!!! thanks voor de tip ;) nog nooit eerder van gehoord, maar geloof gelijk dat het werkt, moet dan alleen even voor een zakje kijken waarmee je dan weer zuurtsof dicht afsluit ?? of is een tupper ware bakje ook goed .....

Bij mij worden dus mijn handen koud echt steenkoud ipv dat het dan gaat tintelen gaat het zo'n pijn doen dat ik er als het ware buikkrampen van krijg en dan word je niet goed.....mijn voeten volgen daarna, maar dat kan ik nog wel redelijk volhouden...?? ben denk ik gewoon een watje aan het worden.. :+ ?? ik heb wel hele dikke kleding aan mijn jas etc, mijn laarzen laat ik al binnen in huis liggen zodat die altijd op warme kamertemperatuur zijn en blijven en heb ook thermo bovenkleding aan. Mijn vingertoppen zijn NU nog gevoelig terwijl ik om 14 uur klaar was bij Bull.........dus vandaar dat ik na GTST maar ff in bad ga hangen..... :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:51

Die zakjes krijg je er bij hoor!
Volgende keer zou je ook in Nijkerk kunnen afspreken om ze op te halen. Marlies staat op de Driesprong met haar paard. 3 minuten bij jouw stal vandaan!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:55

Ik was in m'n pubertijd wel altijd verliefd, maar het is niet echt uitgelopen op vriendjes :+ .
Mootje: fijn dat er in ieder geval iemand blij is met die koude weer :brr: . Mooie loopactie!!
Vief: wat een eind fietsen _/-\o_ .

Ik ben helemaal Canon-fan (al voordat we digitaal gingen), voor mij echt niets anders.
De lens is wel veel belangrijker dan de camera Vief. Ik heb ook een 350D, wilde toen persé een 40D, maar kan niet zeggen dat daardoor de foto's beter werden. Met die lens zag ik wel een enorm verschil in kwaliteit van de foto's. De 40D gaat wel een stap verder in ISO en dat is voor het binnen fotograferen wel weer fijn en hij is iets makkelijker te bedienen (qua over/onderbelichten en zo).
Mootje: ik heb de 2.8 nodig om de sluitertijd kort genoeg te kunnen zetten, dat is echt een must als je binnen paarden wilt fotograferen.
De twee camera's heb ik nieuw gekocht, maar de lensen via Marktplaats. Heb er echt vreselijk mazzel mee gehad: de 70-200 was pas paar maanden oud.

Zo, genoeg cameragezwets :D . Verder zijn Giga en ik in winterslaap: hoef lekker even paar avonden niet op pad.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:01

Ik ben ff potje chagrijnig. :( Had op stage gezegd dat ik op tijd weg moest, uiterlijk 7 uur zodat ik vanavond eindelijk weer eens naar springles kon. Ik haasten opschieten en alles, omkleden en spullen in wagen etc etc. Ben ik 1 minuut onderweg belt een vriendin dat de lessen helemaal niet doorgaan omdat de bak bevroren is....
Hebben we verdorie een nieuwe goede bodem er in. Stellen ze die niet goed af zodat de hele boel bevroren is. -:(- Hoop maar dat al die leidingen er tegen kunnen, denk niet dat het goed is voor je eb en vloed bodem. Baal wel goed, want morgen met die sneeuw kan ik waarschijnlijk ook niet rijden en heb zaterdag springwedstrijd.

Zal nu even bijlezen..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:04

Pff Sannn :(:)
Bij Nick op stal is de binnenbak altijd erg vochtig.... Deze wordt elke dag gesproeid, zelfs nu! Maar dat is duingrond.
Lelie, duidelijk verhaal!
Bianca, Jij sport volgens mij al jaren :P Ik sinds 3 weken fanatiek!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:06

Balen hoor Sannn!
Mo, respect met deze kou! Goed bezig geweest!
Bianca had koude handen en zo wel meer hier.

Ik ben vanmiddag met Uk even naar de bak van de rijvereniging geweest. Even lekker dressuurmatig kunnen rijden! Heerlijk! Waarschijnlijk ben ik zaterdag vrij van het werk, zit nu nog te twijfelen of ik nog springwedstrijd op zal geven. Gewoon een oefenrondje B. Anders zou ik ook naar de binnenbak gaan rijden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:08

Gewoon een oefenrondje rijden, Jantine!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:14

Super nieuws van TG Karen!!
Iedereen in Den Bosch veel plezier. :)
Respect Mootje! Ik heb vandaag ook hardgelopen! op de loopband
Mooie auto Kris, zag hem al op FB!
Zou inderdaad gewoon oefenrondje rijden Jantine. Sneeuw is ook alleen morgen, dus zaterdag zullen de wegen wel goed te doen zijn.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:29

Snoek, hoe is het wegbrengen van Vorstin gegaan? Stond ze daar meteen mooi rustig?
Vief! Je bent niet goed wijs om nu op de fiets te stappen! Hier was volgens het KNMI de gevoelstemp. -15 echt niet dat ik dan op de fiets stap!
Moo is ook al zo raar bezig om te gaan sporten in die vrieskou...
Sannn is ook goed bezig geweest. Veel gezonder ook dan rennen in de kou hoor. Die kou is echt niet goed voor je longen en je spieren.

Mootje schreef:
68 is echt niet superlicht ofzo :n Dat is het bovengewicht van 1.69 tijdens de militaire keuring.... Ja, ik denk nogsteeds in defensiematen O:)
Nouja zeg! Ik zou me bijna beledigd voelen! Ik heb een normaal gewicht en weeg denk ik iets onder de 70 kg. Scheelt dat ik ook wel iets groter ben dan 1.69m natuurlijk :+ maar het stond in je bericht net of het enkel om de gewichten ging.

Viesje had vandaag zijn laatste verplichte longeer/lange lijnen dag en omdat ik er morgen op mag, dacht ik hem aan de lange lijnen vooral te laten stappen. Stom stom van mij, want als het koud is moet je rennen! Viesje was echt niet te stappen/stoppen, dus ik heb er heel wat achteraan kunnen huppelen en op zijn donder kunnen geven wanneer hij aan wilde bokken

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:40

Had het al gehoord van jullie bevroren bak Sannnn. Volgende week Gelderse bij jullie, hopelijk is ie dan weer ontdooid.
Lekker gaan springen Jantine!
Hopelijk valt het morgen mee met de sneeuw. Wil nog wel even rijden nl want ik heb ook wedstrijd zaterdag.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 22:05

ja dat zou wel fijn zijn ja voor de gelderse.
Hopelijk mag ik ook nog gaan want sta 1e reserve met baytje

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:07

Oei, dat zou wat zijn in het kader van de Gelderse............
Vooralsnog zag ik geen dooi-plannen op de weersverwachting.

Ik ga nu de kou in: beestjes voeren. Heb zo geen zin :brr: :brr: .

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:08

Ookal mis ik het rijden nu wel even toch ben ik blij dat ik de kou niet in hoef. Mijn handen en voeten bevriezen net als die van Bianca en ik word er echt beroerd van. Ik stap wel op als het minder erg is de kou..

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:11

Mootje schreef:
Bianca, Jij sport volgens mij al jaren :P Ik sinds 3 weken fanatiek!

:j , maar je bent goed bezig, petje af....ik heb wel een broertje dood aan hardlopen hoor, anders zou ik eigenlijk mijn tijd en afstand veel meer moeten kunnen vergroten, maar vind het zo nog acceptabel om te doen.... :D

Sann @ bij Lozeman ff een keertje rijden dan ?? en bij Luxool kon ik vandaag ook prima rijden.
Sim @ das mooi om te weten.. ;) , heb de bestelling gedaan, neem aan dat ik eerst een mailtje krijg van hoe of wat of sturen ze rekening erbij in ?? (heb maar gelijk 5 om 5 besteld... :P )