468 euro was het volgens mij, Eef. En dat dan inclusief swarovski steentjes en verkleinde jachtkap.
Lielle
Geplaatst: 26-10-11 14:40
helemaal niets roods zelfs. Ik zoek een mooie bruine laars voor bij mijn nieuwe KEP ( ) en jasje Graag met rits en veter, geen laklaars (hooguit een subtiel accent).
Laatst bijgewerkt door Lielle op 26-10-11 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Kep is geweldig! Lastig, de Niro is mooi en Cavallo heeft ook altijd mooi laarzen. De Niro is ook nog wel redelijk betaalbaar als je het standaard model neemt.
Oke Jets, mooi kerstcadeau. Ik hoef geen steentjes dus dat scheelt, heb Derby net een mail gestuurd of ze paars hebben en zo ja welke kleur paars het is.
KEP is ook wel erg gaaf maar die loopt met wat opties ook wel aardig in de papieren? Samshiel blijf ik ook erg mooi vinden. En ik wil nog wel graag een nieuwe set veredus beschermers voor het springen.....zucht....
Ik vind KEP niet echt heel mooi. Zou nog wel een Samshield willen of een Antares, maar aangezien ik al 6 caps heb liggen doen we dat maar even niet
Eef: Nee dat vind ik echt te ver gaan
Laarzen heb ik ook nog voldoende liggen, alhoewel mijn cherry rode Cavallo's nu echt aan hun einde komen na 7 jaar. Maar zodra die echt af zijn wil wel weer exact dezelfde.
ze zijn niet blij met me in het lipica topic geloof ik
mistid
Geplaatst: 26-10-11 15:28
Ik moet ook nog een nieuwe cap, omdat mijn CO al in de zomervakantie is opgegeten door de honden en mijn CSO niet meer zo best is (en op een kilometer afstand te ruiken is). Maar dan is het zo lastig welke cap ik wil. Wilde eerst die CO special edition met paars, maar die kleurt niet goed. Een gewone CO ayr 8 of de gr8, wellington proffesional/classic of toch de hampton... Als ik weer loon heb ga ik denk ik eens langs Gerlinda. KEP's vind ik voor mij niet echt een succes, en uvex vind ik ook niet mooi. Samshield of Antares wel, maar dat gaat ook weer aardig in de kosten lopen en dan weet ik weer niet wat ik moet kiezen uit de vele opties.
En als ik dan een cap heb, wil ik ook nieuwe laarzen. Geen Lipica's want die vind ik niet echt mooi. Lastige sport hebben we .
EvelienH
Geplaatst: 26-10-11 15:40
Lielle schreef:
ze zijn niet blij met me in het lipica topic geloof ik
Ik ga even kijken
Lau die Cherry's zijn echt zooo mooi! Vind roze laarzen voor jou set ook iets te veel, het is al aardige roze.
Ik heb een paar zwarte dressuurlaarzen van Cavallo waar ik nooit mee rij, een paar kalfsleren bruine Cavallo's en die Lipica's maar die gaan vanavond de vuilnisbak in. Kan ze niet meer aanzien haha.
Edit: heb al een mail terug van Derby! Ze kunnen paarse laarzen maken en ik kan een afspraak maken bij Derby in Schaijk om de laarzen aan te laten meten.