Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BuenaVista schreef:Dan heb jij iemand gesproken, die ik niet heb gesproken.
Deze informatie heb ik nm ook van de KNHS mensen!
ik dacht..oh oh...ik mag toch nog wel even kijken...
zodoende bleef ik even met hem kletsen en hij zei dus dat het terrein ACHTER niet open komt, dat baantje waar we altijd al overheen konden waarschijnlijk wel. Hij zei nl dat het geen meerwaarde heeft voor de KNHS om mensen voor die 10 euro te laten trainen en daarvoor alles te moeten onderhouden en netjes houden. Omdat zij er geen lessen etc geven zoals Rob die wel inkomen trekt uit het lesgeven op zijn terrein. Die man zei ook : dan word het binnen de kortste keren 1 grote blubberzooi en dat willen ze wel voorkomen. Dus tja....die reden kan ik op zich wel inkomen.
manic schreef:Mischien een beetje raar idee hoor... Maar ik dacht dat het KNHS centrum er was tbv de leden... Beetje raar dat je er dan niet gewoon gebruik van mag maken, maar dat terzijde...
dus dan spring je ineens heel anders kwa zicht over het gat heen.
(het had eerder andersom moeten zijn....
)
dat kan ik pas aan het eind van die dag zeggen....nu blijf ik maar zo blanco mogelijk....een stuurfoutje is zo gemaakt, maar kost je wel een hoop strafpunten.