[SGW] sgw ermelo: Afgelast! Herkansing: L-pa 16 augustus

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:33

Ja dat, haha sorry zit op een mobiel te internetten dus wil niet helemaal soepel.
De organisatie kan het heel miss voor elkaar krijgen om het te verplaatsen maar dan is de sgw pas in augustes en op een door de weekse avond.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:35

BuenaVista schreef:
Dan heb jij iemand gesproken, die ik niet heb gesproken. :D
Deze informatie heb ik nm ook van de KNHS mensen! :)

er was daar iemand aan het werk die gelijk vroeg wat ik kwam doen... :o ik dacht..oh oh...ik mag toch nog wel even kijken... :D zodoende bleef ik even met hem kletsen en hij zei dus dat het terrein ACHTER niet open komt, dat baantje waar we altijd al overheen konden waarschijnlijk wel. Hij zei nl dat het geen meerwaarde heeft voor de KNHS om mensen voor die 10 euro te laten trainen en daarvoor alles te moeten onderhouden en netjes houden. Omdat zij er geen lessen etc geven zoals Rob die wel inkomen trekt uit het lesgeven op zijn terrein. Die man zei ook : dan word het binnen de kortste keren 1 grote blubberzooi en dat willen ze wel voorkomen. Dus tja....die reden kan ik op zich wel inkomen.
maar ja....wie is hij......we zullen het tzt wel horen. Tot de KWPN dagen willen ze in ieder geval ALLES sparen, want ik wilde daar anders wel een rondje trainen natuurllijk... }>

Anoukss

Re: sgw ermelo: Afgelast!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:41

Ik wil daar ook wel trainen! Maar als het augustus verzet wordt vind ik ook helemaal prima!!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:43

Mischien een beetje raar idee hoor... Maar ik dacht dat het KNHS centrum er was tbv de leden... Beetje raar dat je er dan niet gewoon gebruik van mag maken, maar dat terzijde...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:46

manic schreef:
Mischien een beetje raar idee hoor... Maar ik dacht dat het KNHS centrum er was tbv de leden... Beetje raar dat je er dan niet gewoon gebruik van mag maken, maar dat terzijde...

Vrij begrijpelijk dat ze het iig dan niet tot het NK laten gebruiken om het terrein te sparen. :j

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:47

Dat wel natuurlijk, dan willen ze natuurlijk dat het er mooi bij ligt, maar daarna...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 21:05

We moeten gewoon de site in de gaten houden en over de mail zal wel het 1 en ander duidelijk worden.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 21:30

manic schreef:

Dat merken we helaas wel vaker, dat het meer lijkt alsof de KNHS er alleen is voor de toppers en dat wij gepeupel er zijn om de boel te bekostigen...
Helaas hebben ze een monopoliepositie.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 21:33

Zonde zeg,ik werd vanmiddag inderdaad ook netjes gebeld. Niet geheel onverwachts gaat morgen ook niet door dus. Zonde!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 21:43

Bienotje dat was vanmiddag al duidelijk hoor ;)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 21:49

Dat weet ik :) Had zoals gezegd vanmiddag ook al telefoontje gehad, alleen gewoon nog even niet eerder hier in het topic geweest :D

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 10:29

Pfff wat moet het slecht weer geweest zijn in NL. Was de afgelopen 3 weken in Italie, dus heb het allemaal gemist. Balen voor iedereen die zich verheugd had op een fijne SGW centraal in het land. Heb dit topic niet teruggelezen, maar maak uit de laatste reacties op dat er wellicht een inhaalmoment komt??
Hopelijk wordt het weer vanaf nu alleen maar beter en kunnen de rest van het seizoen alle SGW's gewoon doorgaan :))

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 11:06

dat hoop ik ook mireille! En je verwacht toch ook niet dat je een wedstrijd midden in de zomer moet aflassen vanwege regen...

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 18:16

Kheb vandaag nog een heel gesprek gehad met Rob, ik had hem verteld dat ik de cross had gelopen en wat ik ervan vond. Hij zei al gelijk: nu vorm je je een mening van een cross die nog niet AF was, want de trakhener voor het L had dus niet zo blijven liggen, maar wel naar voren gekomen.... :o dus dan spring je ineens heel anders kwa zicht over het gat heen.
Ook de boot bij het water was nog niet af, omdat die niet open mocht blijven, dus hij moest of omgedraaid worden of dichtgemaakt.

Voor het NK 5 jarigen verwacht hij idd zoals SIM al vermoedde dat de waterbak trakhener er wel VERplicht in komt..... dus nu had je nog een alternatief....dan niet meer....hij zei al....ik verwacht dat ze op de brug gaan staan en dan kunnen ze DAT juist heeeeeel goed zien over het hele terrein en dan zullen ze ook hindernissen aan de andere kant gaan zetten. Van start en tot en met 4 zal dan te ver weg zijn. Maar ze gaan woensdag vergaderen hoe en wat precies maar daar heeft Rob verder niks mee te maken. Wel kon hij me vertellen dat er al 33 aanmeldingen waren. Ben benieuwd, zal ik toch een beetje de cross van Ermelo gaan rijden.....kan ik alvast oefenen voor de echte SGW..... _/-\o_ (het had eerder andersom moeten zijn.... :D :D :D )

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 18:52

Idd bianca ach komt goed!!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 19:05

Die watertrakhener bedoel je? Dat gat was idd groot, zou makkelijker zijn als hij minder groot was. Van die kano zeiden wij met lopen al, maar dat zou dus ook anders geweest zijn.
Ach, je kan het ook van de positieve kant bekijken Bianca. Jij hebt nu de L cross van Ermelo gezien. Ik ken er ook een paar die hem niet gezien hebben en een B cross al spannend vinden. Die willen het NK ook gaan rijden, dus je kan er nu ook je voordeel mee doen! Je weet wat er ongeveer in komt. ;)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 19:05

Bianc jij en bull rijden dat nk met twee vingers in de neus

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 19:29

Sann @ idd die water trakhener, de boom "lag" er nu nog "gewoon" op, was nog niet afgelegd, die kano had ik idd ook mijn bedenkingenbij kwa ongelukken, maar Rob zei me al dat er helemaal nergens meer gaten in mogen zitten, zoals hooruifen die nu ook bovenop dicht moeten zijn en zo. Ik ben idd heeeeeeeeel blij dat ik de cross nog wel gezien heb. En ook wel dat ik nu toch nog kon lessen bij Rob voordat hij weggaat dinsdag en pas 1 dag voor NK terug komt.
BVW @ dat moeten we nog maar zien.... :P dat kan ik pas aan het eind van die dag zeggen....nu blijf ik maar zo blanco mogelijk....een stuurfoutje is zo gemaakt, maar kost je wel een hoop strafpunten.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 19:32

Bij de foto van de boot had ik ook al gedacht dat dat niet kon. hjet leek mij ook dat die omgedraaid moest worden

@ Bianca je weet in elk geval wat je zo'n beetje kan verwachten

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:44

De L paarden gaan door op 16 augustus! :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:45

Ik las het ook. Wordt voor mij niks i.v.m. werk en de verdere planning.
Erg jammer.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:45

En is er ook wat bekend over de B paarden :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:47

Daarover stond niks in de mail, Benthe.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:48

Ik kan wel meedoen, denk dat ik wel vrij kan krijgen. :)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:50

Ik zie zo ook niets op de website van de KNHS staan. Ze hebben toch niet van alle deelnemers een e-mail adres? Ben benieuwd hoe ze deze communicatie op poten zetten.

Misschien vertrouwen ze gewoon op bokt :D .