De verzekering stelt zich in ieder geval heel welwillend op. De vraag is gewoon nu wat ik met haar ga doen: Alles eraan laten doen en doorgaan tot het bittere eind, of het opgeven, Vorstin op pensioen zetten en sparen voor een nieuw paard. Maar het is allemaal zo ontzettend moeilijk..
jipje_niekje
Geplaatst: 23-06-11 16:10
Ik hoop dat het mee valt Snoek Ik had ook begrepen dat ze nog behandelbaar was....
Sannnn
Geplaatst: 23-06-11 16:22
Snoek Heb je net terug gepb-t.
EvelienH
Geplaatst: 23-06-11 16:23
Dat is inderdaad een hele moeilijk beslissing! Als je het aan mij vraagt, zou ik het laatste doen. Het is alleen altijd makkelijk praten als het niet over je eigen paard gaat...
Het is in principe wel behandelbaar, maar je weet nooit in hoeverre het opknapt, en ik denk niet dat ze zo op gaat knappen dat ze straks weer foutloze crossen loopt. En dat is toch wat ik wil.
op naar een etentje met mijn chinese collega's, gelukkig geen chinees.
mistid
Geplaatst: 23-06-11 17:17
Shanouk
Nou, mijn uitslag is een beetje vreemd... Het zijn geen botten en geen zenuwen, maar de spieraanhechtingen en de spieren... over 2 weken krijg ik een verwijsbrief naar de fysio en mag onbeperkt aan de pijnstillers
Is Ul verkocht, mirthe? Eef, die zadels ken ik helemaal niet! Shanouk, wat ontzettend moeilijk Lielle, veel plezier met je etentje! *gaat de link naar de tent terugzoeeken*
Eerste wat ik lees is dat Shanouk nieuws heeft van de verzekering en voor een zware beslissing staat. Ik wens je alle sterkte en idd wat Noor zegt. Follow your heart!
Marijke, die Roeckls waar jij het over had (de Martin nogwat) zag ik toevallig hier bij de ruitersportzaak hangen vandaag!
Wat een leuke tent! (Alleen ben ik niet zo'n fan van tenten.....) Wat een lastige keuze Shanouk! Ik kan alleen met met de anderen meegaan door te zeggen dat je je hart moet volgen. Ik heb vorig jaar voor precies dezelfde keuze gestaan, en ook al was het voor mij misschien makkelijker om voor de tweede optie te kiezen omdat dat niet mijn enige paard was. Was het nog steeds vreselijk, ze was echt mijn vriendinnetje en ik zag echt een topper in haar, maar ja die constante pijn en constant behandelen vonden wij teveel voor een paard van 7. Nu is ze lekker fokmerrie. Maar ik kan je alleen maar aanraden er heel goed over na te denken!
Marijke hoe kort is kort??? En Mootje gaat weer lekker paardrijden!!!
Ik ga maar eens even eten maken en dan vanavond gezellig met vriendje doorbrengen. (Ja noor die van mij is ook errug lief )