Heleboel ken ik al
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

PolleMaster schreef:Hoi,
ik wil toch nog even iets in de groep gooien.
Mijn lieve mama is niet voor één gat te vangen en heeft de knhs gebeld hoe het nou zit met twee paarden starten in een kampioenschap
want na het regelement nagekeken te hebben konden we het niet vinden. En de gert naber vertelde dat het in principe mag, met twee paarden starten in 1 klasse, tenzij het anders is aangegeven in het vraagprogramma (hebben jullie het ergens kunnen vinden???)
Het enige wat niet mag, is dat je bijvoorbeeld kampioen én reservekampioen mag worden (klinkt logisch, zo banketstaaf voor de anderen).
Maar zoals ik het nu heb begrepen, mogen de mensen (bijvoorbeeld bianca) met twee paarden in een klasse gewoon met beide paarden meedingen in het kampioenschap.
Misschien wel iets om achteraan te gaan?
(dit is puur in andermans belang, ik rijd maar met één paard haha)
kom zo goed als zeker zondag ook even kijken en ga zaterdag avond met mijn vrienden Assen in, dan schijnt het daar gezellig te worden...
Morgen middag naar Bull en gelijk vlechten en vertrekken, Trailer vandaag al helemaal klaargemaakt en gepakt en twee extra water yerrycans gehaald voor Bull, heb steeds te weinig met 1 kan van 16 liter en die steeds maar weer vullen werden we beetje gek van..
zuipschuit. tientjeh schreef:Bianca, fijn dat hij zo goed wil drinken. Uk drinkt namelijk helemaal niets! ook niet als we 2 dagen weg zijn.
bianca1980 schreef:NOOR @ een dikke knuffel voor jou, er zijn nu idd wel belangrijkere dingen dan crossen.
Mensen met twee paarden wellicht even vandaag nog naar Westerbork bellen ??
caro29 schreef:@ bianca wat is er in Assen te doen dan want als er 1 stad saai is qua stappen dan is het assen wel. Weet wel dat er dit weekend superbike ergens is maar of dat assen is?
Mijn vrienden hadden het erover dat er allerlei bandjes en zo in de stad zouden zijn ?? Waarop ik al wel zei, houd er rekening mee dat mijn groom 14 jaar is, dus we gaan niet een stapbeest uithangen of zo....