[SGW] Wedstijdkalender 2011

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: Wedstijdkalender 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 13:14

Thanks Roos!

Noor, jij al trainingsplannen hier in de buurt?

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 13:17

Hoii!
Voor de geinteresseerden...je kunt je ook al inschrijven voor Markelo Snorrewind.

Groetjes!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 13:25

@ TG: nou nee, nog niet echt. Is hier natuurlijk allemaal op gras. Ik ga de sites van Beukers en V&M in de gaten houden, die beginnen meestal eind maart/begin april. Verder dus in januari (hopelijk) 2 keer Moordrecht en dan wil ik februari graag naar Hernen.
Jij?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 13:28

Ik wil ook graag een keer naar Hernen :) Ik kan niks over de indoorcross vinden bij Beukers?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 13:28

Nee ik ook niet!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 13:29

Hernen kun je gewoon zelf met Rob afspreken.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 13:29

_Sim_ schreef:
Van de site van Chaam:

Klasse B-paarden volgeboekt
3 januari 2011

Het programma van SGW Alphen-Chaam is voor de paarden in de klasse B volgeboekt.
I.v.m. het regiokampioenschap zijn er nog enkele plaatsen beschikbaar voor combinaties uit de Regio Brabant. De overige aanmeldingen worden op de wachtlijst genoteerd

Ruiters en amazones die twijfelen of zij al verzekerd zijn van een startplaats kunnen informeren via c.v.ginneken@planet.nl

Corry van Ginneken, wedstrijdsecretaresse.

De site van Etten-Leur wordt vernieuwd en zal binnenkort online komen en gelijk daarmee ook het vraagprogramma denk ik.

Jeetje, dat is toch niet normaal meer :(
Ik heb gisteren mijn coupon op de bus gedaan (kon niet eerder, was op vakantie). Zit er nu al niet bij!
Ga wel naar de oefencross in BN, dus misschien dan toch maar een mailtje sturen of ik toch L kan? Twijfel wel een beetje..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 13:31

TeeGee schreef:
Ik wil ook graag een keer naar Hernen :) Ik kan niks over de indoorcross vinden bij Beukers?

Ik ga misschien van het weekend even naar Ronald, zal ik eens horen. Als ik de wedstrijdkalender van Hippix bekijk dan zou het in het weekend van 27 en 28 februari moeten plaats vinden. De rest staat volgens mij vol met wedstrijden.

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 13:42

_Sim_ schreef:
broertje schreef:
Mijn coupon is aangekomen, maar ook met een 44 cent zegel (geen moment aan gedacht dat het verhoogd is eigenlijk.. }:0 )

Op de mijne heb ik ook nog een oude van 44 ct gedaan.
Heeft Corry iets gezegd daarover toevallig Broertje?

Nee ze heeft er geen opmerking over gemaakt, neem aan dat als ie te weinig gefranceerd was ze het gelijk wel even gemeld had zodat ik bv extra startgeld over zou moeten maken, maar niet dus.

Kim_Peters

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 14:27

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:02

Chaam heeft voor mij geen zin meer vrees ik. Je komt alleen op de wachtlijst als je een coupon opstuurt, Als ik die nu nog opstuur is het achteraan aansluiten en als Sim als 10e ook al geen plek had twee jaar terug kan ik beter nu alles omplannen.
Ik wilde graag Chaam- Etten leur -Westerbork, maar dat word dan nu Markelo- Etten Leur. Westerbork kan ik dan niet meer rijden.

Ik kan het nog niet helemaal bevestigen maar bij Henk Jan Lozeman in Putten zal waarschijnlijk medio maart ook een oefencross gaan komen. Ze zijn nog even aan het kijken wat betreft planning. Deze valt dan misschien wel gelijk aan Baarle Nassau. Als ik meer weet laat ik het wel weten.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:03

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:04

Ik kreeg net een mailtje terug dat mijn coupon gisteren is binnen gekomen en dat ik een plaatsje op de startlijst heb!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:05

Hmm Putten is een stuk dichterbij als BN. Ik ga nog even wat foto's zoeken van andere jaren.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:06

Oeff Bianca, zou geweldig zijn nog een oefencross in maart. Maar liever niet tegelijk met Baarle Nassau. Wil ze t liefst allebei rijden. Putten is voor mij wel véél dichterbij, dus wel beetje verleidelijk om dan toch voor Putten te kiezen. Niet leuk voor BN natuurlijk. Dusss als je invloed hebt op de planning :+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:09

Lielle schreef:
je loopt achter Bianca ;)
[SGW] Oefencross Stal Lozeman

oohhh hahahaha....ik had ze zondag gesproken en toen was het nog niet helemaal zeker zei ze.... :D heb ze gister en vandaag niet meer gezien....wat een toeval.....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:12

Zo! Dat scheelt 100 km rijden....
Wat moeten we ons daarbij voorstellen Bianca, zou het de moeite waard zijn?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:14

Ben er al een tijdje niet geweest, in Putten, maar ik vond de waterbakken erg donker en een slechte bodem hebben. Hoe is dat nu?

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:21

Ben ik ook erg benieuwd naar. Weet van Alice Naber dat er veel gedaan is vorig jaar. Heb maar ff mailtje gestuurd over dagindeling. Als de beginners en lichtgevorderden 's morgens mogen zeg ik BN af.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:33

mireilledons schreef:
Ben ik ook erg benieuwd naar. Weet van Alice Naber dat er veel gedaan is vorig jaar. Heb maar ff mailtje gestuurd over dagindeling. Als de beginners en lichtgevorderden 's morgens mogen zeg ik BN af.

Het is niet bij Alice Naber he !!! Ik ben niet meer in de waterbak geweest want deze is een tijd droog geweest vanwege het ombouwen van de schaapskooi en er is nieuw gras gezaaid op dat hele stuk. Ga er dus vanuit dat daarmee de bodem ook verbeterd is. Verder staan de paarden nu op alle weilanden, maar deze zijn zelfs nu niet echt nat. Ik heb begrepen dat je net als twee of drie jaar terug over al die weilanden gaat, de weg over en dan de andere weilanden door. Heel misschien gaan ze de schaapskooi ook gebruiken om daar iets in te bouwen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:48

bianca1980 schreef:
Het is niet bij Alice Naber he !!!
Ah :Y) Ik dacht ook dat het gewoon bij Naber op het terein was. Denk als het lukt met vervoer enzo, dat ik deze oefencross er ook bij pak, mooi aan het begin van het seizoen.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 16:03

Snap ik Bianca! Maar had van Alice Naber gehoord dat het bij haar broer zo mooi geworden was. Bij Alice kun je iedere maand een oefencross rijden, maar dat begint pas ergens in april. Ik heb een paar keer in de groepsles mee gereden bij haar en aansluitend het parcourstje gereden.
Begrijp dat het er bij Lozeman ook net zo aan toe zal gaan.
Voordeel van Baarle Nassau is dat je aan kunt geven instructie te willen. Is voor mij wel fijn, ben nog groen op Lisse na.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 16:26

mireilledons schreef:
Ik heb een paar keer in de groepsles mee gereden bij haar en aansluitend het parcourstje gereden.
Begrijp dat het er bij Lozeman ook net zo aan toe zal gaan.

je rijd dus voor jezelf los bij Lozeman en start dan over de weilanden heen. Dus geen instructie vooraf, dat is nooit zo geweest en denk niet dat dat nu anders is/word.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 16:31

Lielle schreef:
uiteraard, dat hoeven jullie toch niet te vragen O:)

ik doe dit jaar ook graag mee :D ik wilde eigenlijk de regiotrainingen gaan doen, maar de datums kwamen mij totaal niet uit en ook een beetje onlogisch ingedeeld. Dus ga gewoon losse trainingen doen, weer een aantal in Ursem maar een training van Rob lijkt me ook erg leerzaam :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 16:32

TeeGee schreef:

ik kan er ook niks over vinden, ook niet op de wedstrijdkalender van 2011 van beukers. Zat zelf ook al te zoeken omdat ik dit jaar wel mee wilde doen :)