Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Sim_ schreef:Van de site van Chaam:
Klasse B-paarden volgeboekt
3 januari 2011
Het programma van SGW Alphen-Chaam is voor de paarden in de klasse B volgeboekt.
I.v.m. het regiokampioenschap zijn er nog enkele plaatsen beschikbaar voor combinaties uit de Regio Brabant. De overige aanmeldingen worden op de wachtlijst genoteerd
Ruiters en amazones die twijfelen of zij al verzekerd zijn van een startplaats kunnen informeren via c.v.ginneken@planet.nl
Corry van Ginneken, wedstrijdsecretaresse.
De site van Etten-Leur wordt vernieuwd en zal binnenkort online komen en gelijk daarmee ook het vraagprogramma denk ik.
TeeGee schreef:Ik wil ook graag een keer naar HernenIk kan niks over de indoorcross vinden bij Beukers?
_Sim_ schreef:broertje schreef:Mijn coupon is aangekomen, maar ook met een 44 cent zegel (geen moment aan gedacht dat het verhoogd is eigenlijk..)
Op de mijne heb ik ook nog een oude van 44 ct gedaan.
Heeft Corry iets gezegd daarover toevallig Broertje?
mireilledons schreef:Ben ik ook erg benieuwd naar. Weet van Alice Naber dat er veel gedaan is vorig jaar. Heb maar ff mailtje gestuurd over dagindeling. Als de beginners en lichtgevorderden 's morgens mogen zeg ik BN af.
mireilledons schreef:Ik heb een paar keer in de groepsles mee gereden bij haar en aansluitend het parcourstje gereden.
Begrijp dat het er bij Lozeman ook net zo aan toe zal gaan.
Lielle schreef:uiteraard, dat hoeven jullie toch niet te vragen