[SGW] SGW Bathmen 6 en 7 november. ZATERDAG AFGELAST!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:04

Wij zijn ook net weer terug uit Bathmen. Het begon al raar bij ons vanmorgen. We zouden half 6 vertrekken en ik werd om kwart voor 6 wakker. Keek hoe laat het was en schrok me dood. M'n wekker is dus niet afgegaan! Dus ik ren naar beneden naar mijn ouders. Die hadden de wekker een uur te laat gezet. Dus wij ontzettend haasten.
Zijn we er bijna, belt m'n broertje van huis op dat het afgelast is. We hadden zoiets van je we zijn er nu toch al. Gaan wel even kopje koffie drinken daar :+.
Daar kregen we te horen dat je het parcours binnen mocht springen. Naja we waren er toch, dus dan maar een oefenrondje rijden. Sofie sprong trouwens super fijn! :D Zegt mijn vader: Zal ik de dubbel nog even iets hoger zetten, dat je alleen die nog een keer springt? Nou prima. Maar in die tijd dat ik dus weer naar achter galopeerde had hij de sprong een wat hoger dan 'een beetje hoger' gezet :+. Maar Sofie sprong super :D :D. Dus toch fijn gereden.
Toen dacht ik, ach we kunnen anders ook wel morgen in het L starten. Ik heb genoeg WP en Sofie moet dat wel kunnen. Dus we hebben de L cross gelopen. Mooie cross trouwens :). en dat zag ik wel zitten. Dus ze zouden me bij het L zetten voor morgen.
Maar helaas Vivian smste me net al dat morgen ook niet door gaat. Hopelijk dan volgend weekend. Ik had nog niet iets anders geplant voor dat weekend. De weekenden daarna overigens wel :=.
Dus misschien volgend weekend ons L debuut maken :).

Nog even gepraat met Biance en Dorien ;).

Oh Dorien ;), mijn vader houd niet zo van gekleurde laarzen zoals je vast al gemerkt had := :P. Gelukkig hoeft hij ze niet te dragen, als jij er maar blij mee bent :D.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:07

Je bent wel van plan om het L te laten staan Kim, of ga je weer terug naar de B? :)
Jij had ook een goed begin v/d dag :=

Ik kwam voorbij Emmeloord ineens een wegafsluiting + omleiding tegen, geen ideeeeeeeee waar we helemaal heen gingen ... maar we volgden maar braaf de omleidingsborden en negeerden de Tommie die bij elke mogelijkheid wilde omkeren :Y)

Ik bedacht me zelf op de terugweg nog van wat had ik gedaan als ik al voorbij Apeldoorn was geweest ... dacht dat ik dan wel kon vragen of ik 't springpc niet mocht rijden. Maar dat idee hadden dus al meer :P

kimdepim

Re: SGW Bathmen 6 en 7 november. ZATERDAG AFGELAST!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:11

Ik zie deze cross in het L wel zitten. Al zie ik net in mijn agenda dat ik zondag moet werken. Dus als het al doorgaat dan zou ik alleen zaterdags kunnen. Dus dan in de B denk ik. Denk dat ze zondag de L gewoon weer doen.

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:15

Wij waren er net bijna toen we het hoorden.. Best wel balen, ook voor de organisatie. Kwart voor 5 opgestaan.. :+ Rondje gesprongen, vrij spannend maar wel braaf. Nog even nadenken over volgende week, wil wel graag maar heb eigenlijk dressuur gepland en moet afwachten wat moeder wil.. :)

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:16

Balen zeg! Erg sneu voor de mensen die onderweg waren of hun pony/paard in de buurt lieten overnachten zoals bij ons op stal 3 deelnemers logeerden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:27

Verzet naar volgende week dus? Zowel B als de L, M en Z? Ff overleggen hier wat we gaan doen. Heb nl al een springwedstrijd staan.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:33

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:40

Ben ook weer terug van mijn uitstapje naar Bathmen!
Ondanks dat het was afgelast heb ik het toch nog erg leuk gehad!
De cross verkennen in het donker was echt grappig, maar ook gruwelijk nat...
Paarden sprongen fijn en Wiso was super enthousiast die zat al in de cross :D

Zal even overleggen of ik volgende week mee mag doen, wil zelf héél graag en dan heb ik de cross ook niet voor niks verkend :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:41

Mijn pa vind het iig geen probleem dat ik ga. Eens zien wat we gaan doen... Anders moet ik weer een ander concours afmelden en betalen voor niks :\ Lastig lastig!

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:42

Wat fijn dat ze het een week uitstellen, ik kan me de teleurstelling zo goed voor stellen van hun! Als je dat dan wel kan doen is het natuurlijk super!

Ik kan alleen op de zondag! Dus dat zou wel erg jammerzijn!

Ik hoor het nog wel!

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:44

Wij waren net Raalte voorbij, dus nog ong half uurtje ervandaan toen we telefoon kregen van anderen die er al waren dat het afgelast was..
Dus omgedraaid en op de terugweg bedachten we ons dat we door Balkbrug kwamen, en daar hadden ze vandaag een springwedstrijd :P
Ik had afgelopen week toevallig op de startlijst gekeken en zag dat er 7 waren in de L-E, dus wij erheen en toen mocht ik dus ook nog starten :D
Ik had toch alles al bij me, dus alsnog wedstrijd gehad :')

Helaas kan ik volgende week niet, heb ik een open dag van een universiteit ;(

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:48

Ik kan ook niet, ben dan met vakantie.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:49

Ik vrees alleen wel weer voor de regen en TEveel water.. KNMI voorspelt eind van de week weer meer regen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:50

gelukkig klopt hun voorspelling maar de helft van de tijd, dus eerst zien dan geloven!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:51

Ik laat het starten wel weer afhangen van het weer (voorspellingen) volgende week.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:56

Wij waren er vanochtend echt bíjna, toen we het hoorden. We zagen al verdacht veel trailers ons tegemoet komen en uiteindelijk was iemand zo aardig om ons tot stoppen te gebaren en te vertellen dat het afgelast was..
Arm paard 3,5 uur in de trailer, vanmiddag maar een extra lange buitenrit gemaakt (met een strak blauwe hemel grr).

Had ik me er net bij neer gelegd dat het seizoen over was, lees ik hier dat het verplaats is.. Hmm toch wel erg verleidelijk, al wordt het wel een heel geregel dan. Als de weersverwachtingen weer slecht zijn wordt het hem denk ik niet.
Nouja we zien wel, iig echt balen voor de organisatie zeg :(:)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 13:56

Hoi allemaal
Ik heb nog niet alles gelezen dus misschien is mijn informatie hier al overgekomen maar vanuit de oragnisatie kan ik jullie het volgende melden:

Beste Deelnemers,

Gezien de huidige weers- en terreinomstandigheden zijn wij genoodzaakt de SGW van 6 & 7 november definitief niet door te laten gaan.

Omdat de weersvooruitzichten voor volgende week beter zijn, wordt het complete programma doorgeschoven naar volgende week zaterdag 13 en zondag 14 november.

Iedereen die op de startlijst staat van 6 & 7 november wordt verzocht zo spoedig mogelijk een mailtje te sturen met vermelding van het startnummer en het wel of niet deelnemen volgende week. (hennie.lares@hetnet.nl)

Indien er plek is kunnen nieuwe aanmeldingen ook worden geaccepteerd.

Blijf wel goed de site volgen!

De nieuwe definitieve startlijst komt donderdag 11 november online.

Namens de SGW commissie Bathmen

Info: Hennie Lares
E-mail: hennie.lares@hetnet.nl
Laatst bijgewerkt door billy1 op 06-11-10 14:14, in het totaal 2 keer bewerkt

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 14:06

Scum schreef:
Dat is wel ontzettend balen voor de organisatie en voor de deelnemers natuurlijk ook. Al dat werk....
De komende week is er ook enorm veel regen voorspeld trouwens.

Die 6 mm voor volgende week is natuurlijk niks vergeleken bij de 30!!! milimeter wat hier gisteren en vannacht is gevallen. Wij hebben er iig vertrouwen in! Tot woensdag zijn de voorspellingen zeer goed en als de grond door de droogte, wind en lage temperatuur is aangedroogd kan het toch nog wel weer wat water hebben. We hebben iig een week de tijd om evt hindernissen te verplaatsen of de bodem te verbeteren.
kimdepim schreef:
Oh Dorien , mijn vader houd niet zo van gekleurde laarzen zoals je vast al gemerkt had . Gelukkig hoeft hij ze niet te dragen, als jij er maar blij mee bent .

Dat had ik idd in de gaten ;) Gelukkig ben ik er wel blij mij, ga ze zo gelijk maar even testen }>

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 14:08

Op weeronline.nl staan voor Bathmen best goede voorspellingen hoor. Dus mede daarom heb ik direct weer gemaild! :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 14:23

Ik vind het een super fijn initiatief om het een week te verplaatsen, maar het gaat voor ons helaas niet werken ;( . Laurie staat met 4 paarden bij een springwedstrijd ingeschreven en dat wordt iets te gortig om dat af te zeggen. Dus geen Bathmen dit jaar voor Giga, maar wel haar springdebuut bij de paarden. Dat vind ik dan ook wel weer spannend.

Als we op tijd klaar zijn, kom ik misschien nog wel kijken in Bathmen. Wil natuurlijk als het even kan Easter en Mark bewonderen!

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 14:25

Ik heb net gemaild er gewoon weer bij te zijn. Even kijken waar ik extra geld voor benzine vandaan kan halen :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 14:30

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 15:11

middag allemaal!

wat een ochtend! Heb billy en haar moder beide ontmoet, was leuk. :)
ik heb direct een email uitgedaan dat ik ook graag volgende week alsnog start. De cross lijkt me in het L prima te doen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 16:17

Ik ben ook weer terug van verkennen. Mooie cross. Jammer van het af moeten lassen, maar de organisatie is flink bezig geweest met bellen! Super.
Ik heb gelijk gemaild dat ik volgende week van de partij ben. Verzet mijn verjaardag gewoon een week.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 16:30

Leliaardje en mar_fay, graag gedaan. Ik heb zo snel mogelijk de mensen gebeld waarvan ik wist dat ze meededen (en eentje die dus op zondag reed :oo ) en waarvan ik het nummer had, dat zou ik zelf ook erg fijn vinden.