@Lielle: Gefeliciteerd met je verjaardag!
@Sann: Ook ik vind Kris van Gelder altijd fijne en eerlijke parcoursen bouwen, niet te hoog en eerlijke lijnen/afstanden in het parcours. Ook ik ken je gevoel en ben toen ook weer met oefenparcoursen op 'baby' niveau begonnen en heb dat toen weer uitgebouwd. Komt vast wel helemaal goed met jullie!
@Corien: Balen dat je je weer niet fit voelt! En een operatie komt nooit ui helaas

@Mootje: Wat voor paard zoekt je stalgenootje eigenlijk? Wij hebben nog een erg leuke 4-jarige allround ruin staan.
@Noor: Wat een mooie hond!!!
@Kim: Ik ben benieuwd hoe Bobo het morgen oppakt! En een camera bij je vader in de handen drukken is inderdaad geen verkeerd idee

@Snoekiej: Erg chique laarzen hoor! Wel raar bij van Rijs dat ze ze nu ineens wel hadden....
@EB: Bandido is dus een beetje stout de laatste tijd??? Wij hebben er ook 1 op stal staan die alle deuren/hekken open krijgt. Die loopt dus ook geregeld los

Voor alle mensen die naar WW gaan: Heel veel plezier en succes! En ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Ik ben vandaag naar school geweest om het een en ander te regelen, maar dat viel allemaal nog niet zo mee..... Hopelijk gaat het wel goedkomen, anders heb ik wel een flink probleem vrees ik.....
Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend. Ga nu dus maar snel een tukkie doen, anders kan ik er morgen niet eens uitkomen denk ik.