[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:15

Avond :wave:

@Lielle: Gefeliciteerd met je verjaardag!
@Sann: Ook ik vind Kris van Gelder altijd fijne en eerlijke parcoursen bouwen, niet te hoog en eerlijke lijnen/afstanden in het parcours. Ook ik ken je gevoel en ben toen ook weer met oefenparcoursen op 'baby' niveau begonnen en heb dat toen weer uitgebouwd. Komt vast wel helemaal goed met jullie!
@Corien: Balen dat je je weer niet fit voelt! En een operatie komt nooit ui helaas :(:) Misschien is het dan toch maar beter dat het zo snel mogelijk achter de rug is en je weer op kan knappen.
@Mootje: Wat voor paard zoekt je stalgenootje eigenlijk? Wij hebben nog een erg leuke 4-jarige allround ruin staan.
@Noor: Wat een mooie hond!!!
@Kim: Ik ben benieuwd hoe Bobo het morgen oppakt! En een camera bij je vader in de handen drukken is inderdaad geen verkeerd idee :o
@Snoekiej: Erg chique laarzen hoor! Wel raar bij van Rijs dat ze ze nu ineens wel hadden....
@EB: Bandido is dus een beetje stout de laatste tijd??? Wij hebben er ook 1 op stal staan die alle deuren/hekken open krijgt. Die loopt dus ook geregeld los :o
Voor alle mensen die naar WW gaan: Heel veel plezier en succes! En ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Ik ben vandaag naar school geweest om het een en ander te regelen, maar dat viel allemaal nog niet zo mee..... Hopelijk gaat het wel goedkomen, anders heb ik wel een flink probleem vrees ik.....
Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend. Ga nu dus maar snel een tukkie doen, anders kan ik er morgen niet eens uitkomen denk ik.

kimdepim

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:49

Ik ben ook wel toe aan een tukkie..
Helaas, de bridgers zitten nog lekker te borrelen :P dus nog even wachten.

Morgen ochtend wel weer om 7 uur uit bed :+. Word een kort nachtje haha.

JN: hopelijk is het gelukt op school.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 02:24

:wave:

Kim: Jammer dat ze niet zo opschoten ;) Veel plezier met Bobo, ben benieuwd naar een filmpje!
Noor: Stoere hond heb je <3
Lielle: Net een paar uur te laat, maar alsnog gefeliciteerd!
Shanouk: Raar verhaal dat je laarzen er nu opeens wel zouden zijn :=

Ik heb een gezellig avondje gehad. Met mijn oudhuisgenoten gegeten en daarna met samen met een vriendin (tevens oud huisgenoot ;)) onszelf uitgenodigd om mee te gaan naar de bios met een andere huisgenoot en een vriend van hem. Jongens hoopten nog dat wij naar een andere film zouden gaan geloof ik, maar we zijn gewoon mee naar Inception geweest ;) Vond het een gave film :)! Daarna lekker met zijn 2'tjes op het terras gaan zitten kletsen en nu vond ik het mooi geweest, dus zo eens lekker slapen :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 07:55

Goede morgen!

Vief Leuke flim dus!
Lielle nog gefeliciteerd!! :o succes dit weekend!
Noor mooie hond joh!! hier in de buurt lopen der ook 2 echt mooie beesten :j

Ik heb eindelijk rustig geslapen, voel me nog niet helemaal fit maar ja.. beter als de dagen hier voor..
Ga snel even langs jack, en dan de Vwagen halen :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 09:05

Goeiemorgen!
Ik ga lekker naar Vorstin. De weersvoorspellingen lijken hier trouwens niet echt te kloppen. Het is aardig bewolkt, terwijl ik dacht dat het zonnig en 30 graden zou zijn!

Iedereen heel veel plezier in WW! Ik zit wel een beetje te balen hoor, wil ook crossen!
Fijn dat je springles zo goed ging Sannn!
Dat is weer schrikken met die actie van Ban Evie
Hopelijk lukt het allemaal met je school Benthe
Gezellig avondje gehad dus Vief :) Inception vond ik ook echt heel goed!
Fijn dat het ietsje beter gaat vandaag Corien

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 09:22

Hoi,

Jullie zijn deze week weer lekker hard gegaan met kletsen haha :D . Mijn laatste post is van blz 26 op de 18e..
Ga vanmiddag als ik tijd heb even bijlezen.

Hier is het ook geen mooi weer. Bewolkt en het waait. Niks geen 27 graden.

Heb gisteren voor het eerst deze week op de merrie gereden want ik kwam er van de week niet aan toe om te rijden. Zometeen gan ik ze allemaal maar weer doen. Merk wel dat ik nodig met de merrie even naar het bos moet om ghaar uit te laten razen want in de bak wil ze niet veel.

@ vief inception staat ook op mijn lijstje net als Salt.

CC gangers en crossers veel plezier en succes vandaag. Ik ga mijn paarden doen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 10:56

goeiemorgen!

Corien wat vervelend dat je je zo brak voelt. Misschien is het alleen maar beter dat je eerder wordt geopereerd, ook al is het zonde van je cross seizoen, je lichamelijk gesteldheid is namelijk ook wel belangrijk!
Evie wat is Bandido een boefje, maar hij heet vast ook niet voor niets Bandido }>

Ik voel me vandaag gelukkig weer een stuk fitter dan gister. Moet ook wel want ik heb het nog heel druk voor ik morgen naar WW kan. Wil namelijk beide paarden nog rijden, wassen en vlechten en dan heb ik vanavond nog een bruiloft! Ook moet ik het huis nog opruimen waar ik deze week heb gewoond want de eigenaar komt morgen terug ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 12:34

Goedemorgen,

Ik ben net wakker :o
JN, Dank je wel voor je PB en email.. Ik heb hem doorgestuurd :D Wat moet je precies regelen om school, want je bent toch nagenoeg afgestudeerd?
Shanouk & Caro, Veel plezier op stal!
Corien, Voor een eventuele operatie op zeer korte termijn hoef je denk ik niet bang te zijn. Volgens mij zijn de wachttijden langer dan het cross-seizoen :D

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 13:06

Druk dagje vandaag dus, bvw! Gelukkig gaat het alweer wat beter met je.
Ik kan me voorstellen dat je enorm baalt, Snoekiej. Hoor je straks alle verhalen weer van mensen die wel gecrosst hebben en zelf kan je nog niet.

Ik heb ook een gekke dag vandaag. Manlief is nu echt volledig door zijn rug gegaan. Die ligt nu nog op bed.
Ik ben vanmorgen wel gaan schapendrijven, maar nu ga ik eerst maar eens mijn behandeltafel uit het stof vandaan halen. Eens kijken of ik hem op kan lappen. Morgen moet hij ook nog springen en crossen :oo

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 13:11

:wave:

Beetje laat maar WW gangers succes! :D

Ik was vanmorgen al vroeg op pad. Bobo moest er toch echt aan geloven. Toen we daar aankwamen wou hij alles zien, maar wel gewoon relaxed.
Opgezadeld en meteen in de grote ring los gereden. Hij was erg braaf en had er zin in. Met losrijden liep hij fijn. Hij ontspande zich nog niet helemaal want een beetje spannend vond hij het wel.
Toen we gingen springen was het goed, meneer was ontspannen en trok mooi op de hindernissen aan. Eerst even 1 hindernis als inspringhindernis gebruikt en toen een parcoursje gesprongen op BB hoogte. Hij vond het helemaal geweldig en sprong alles :D.
Er was een lijntje stijl oxer op 4 galopsprongen. Onder de stijl lag een slootje (met water). Meneer galopeerd er op aan, oortjes d'r mooi op en springen maar. Alsof hij het slootje al veel vaker gezien had. Was niet zo, want heb nog nooit een slootje met hem gesprongen.
Ook onder een andere hindernis, een oxer lag en wat breder slootje, vol met water. En meneer vond het niet spannend :D. Hij kijkt wel naar alle hindernissen, maar kwam er niet op terug en vond het ook niet heel eng. Daarna nog even een rondje gesprongen met een aantal sprongen op B hoogte. Toen begon hij nog fijner te springen :). Zelfs een 3 sprongetje meegenomen. Alsof het niks was, zo sprong hij :). Terwijl het toch echt wel een kijkerig parcours was.
Super tevreden dus :D!

We waren alleen de camera vergeten |( Vannacht dacht ik er nog aan, en vanmorgen niet meer. Pff schiet niet op zo. Ik wil het zelf ook graag een keer zien. Dan weet ik ook of mijn gevoel het zelfde is als hoe het eruit ziet.
Binnenkort nog maar een keertje ergens heen en dan niet de camera vergeten!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 13:17

Heleen, Balen van je man! Heeft hij iets geks gedaan, dan?
Kim, Klinkt helemaal geweldig :j Jammer dat je de camera was vergeten, volgende keer beter!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 15:11

Iedereen heel veel plezier en succes in WW!

Sann: Fijn dat je springles zo goed ging!
Evie: Dat is schrikken zeg met die actie van Bandido
Benthe: Hopelijk lukt het allemaal met je school
Vief: fijn dat je een gezellige avond hebt gehad
Corien: Fijn dat het ietsje beter gaat met je gezondheid. Maar volgens mij gaat het nog niet echt lekker. En het duurt al een tijdje. Misschien is een operatie toch beter.
Caro: veel plezier met rijden!
bvw: heeft een druk dagje.
Mootje: heeft lekker uitgeslapen.
Heleen: dat belooft niet veel goeds voor morgen dat. Hopelijk kun je je man een beetje oplappen.
Kim: heeft heerlijk gesprongen.

Vanochtend heb ik Pancho gereden. Even goed aan het been gezet en verder niet te lang gereden want morgen moet hij mee op concours met mijn moeder. Mag de proffessor twee L1 proefjes lopen.

Ik weet niet meer wie het vroeg (volgens mij Sann), maar ik moet nu op zoek naar een baan. Ik ga niet meer verder studeren. Heb al zoveel extra vakken gedaan en twee keer stage gelopen (en er langer over gedaan), dat het nu wel genoeg is. Dus als er iemand een leuke juridische baan in het bedrijfsleven weet voor 20 uur in de week in West-Brabant?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 18:00

@ Kim Klinkt of Bobo een heel fijn springpaard is/wordt.
@ heleen hopelijk is je man weer snel op de been.

Mijn rijden viel weer een beetje tegen. Ruin opgezadeld en even aan de longe gedaan. Liep weer bagger dus weer afgezadeld. Misschien krijg ik mijn ouders zover om eens naar de kliniek met hem te gaan. Achter zit het niet goed volgens mij. Hij draaft achter klein en overgang naar stap wil je helemaal niet zien. Slepen doet hij dit keer niet. Weet niet zo goed wat ik met hem aan moet. Hij ging net weer zo fijn. Ik kan wel opstappen en werijden maar dan voel je niks. Je ziet het vooral aan de longe.. Vind hem er ook botterig uitzien terwijl hij de hele week al veel hooi heeft gehad. Hij is de enige die niet op dieet staat. In galop zie je niks...
Merrie ging op het eind wel fijn.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 18:51

_Noor schreef:
Zo, ik ben ook weer terug. Hoewel het dicht bij huis was, toch best een lang dagje.

Dressuur beetje braafjes, Jer moest plassen ;) 196 punten en een gedeelde vierde plaats. Springen foutloos, ging heel simpel :).
Cross ging als een trein!!!!! Goed weg bij de start, wel met een megawapper over de haag (hindernis 2). Verder gewoon heerlijk gereden dus dik en dik tevreden. Foutloos, wel buiten de tijd, dit heeft me de 3e plek gekost. Ben op 1/10e punt, 4e geworden. Dikke prima dus!

Evie heeft het ook goed gedaan!
Sorry mensen, heb even geen puf om bij te lezen :o Heb even snel doorgescrolld en zag wel dat Bobo het heel goed heeft gedaan op oefenparcours! Mooi Kim!
Ga zo even lekker eten en dan klaarmaken voor de eerste avond kermis!! Was er vandaag om 5 uur uit, dus het wordt een zware avond :D Even een goede bodem leggen dus!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 18:54

Goede avond!

Kim klinkt erg goed!! volgend jaar B sgw ;)
Heleen hopelijk knapt je man snel op!
Caro balen dat hij niet helemaal lekker liep, mis toch idd na laten kijken, fijn dat die merrie goed ging.
Noor super joh!!! :D

Jack van morgen buiten gezet gilde als een speen varken :+ hij stond alleen :') nog geen 10 min kwamen er nog 2 buiten in de paddock's bij dus toen was hij klaar met aanstellen :P
Zo heb de truckrun overleeft, vraag niet hoe := onder invloed van de witte pillen :=
Maar goed nu lekker me bedje in e tv kijken, en niet te laat slapen..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 19:02

Mocht je wel rijden dan Corien :P?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 19:05

Dat vraag ik me ook af. Lijkt me niet zo slim gezien jouw lichamelijke gesteldheid en de pillen die je zegt te slikken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 19:07

Ja hoor heb maar met 2 asprine gereden ;)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 20:27

Noor gefeliciteerd met je vierde plaats! Daar mag je reuze trots op zijn!
Corien: ik weet helaas alles van leven op pijnstillers. Maar ik heb één ding wel geleerd: als je lichaam aangeeft dat het zo niet gaat luister er dan naar.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 20:54

Noor, Helemaal top :D Dan hebben alle waterbaktrainingen niet voor niets!
Corien, Balen dat je nog steeds niet fit bent! Wat sussie al zegt: Luister naar je eigen lichaam.

Vanavond lekker een buitenritje gemaakt. Arm paard stond te zweten in zijn stalletje... Het is echt heel benauwd!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:05

Ik heb me vanmiddag ingeschreven bij een studentenvereniging := Geen idee of het wat voor mij is. Moet volgende week gelijk om werkweek (dan ga ik 3 dagen of niet, zit met Vorstin die gereden moét worden) en de week erna is kampweek.

Succes iedereen morgen in WW! Ik kom ook nog even kijken
Leuk dat Bobo zo braaf was Kim!
Gaaf dat je moeder morgen met Pancho gaat starten Sussie
Balen dat de ruin niet goed is Caro
Have fun op de kermis Noor!
Het was vanmiddag ineens heel warm idd Mootje!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:16

Goedenavond!
Morgen heb ik mijn sgw debuut in Wieringerwerf, hopelijk pakt ze net zo fijn aan als in Ede. Ik heb er in ieder geval al wel heel veel zin in! Ik ga zo maar op tijd op bed, want moet er morgen al weer heel vroeg uit.

Caro: Balen van de ruin. Misschien wel verstandig om hem eens na te laten kijken
Snoek: Ben benieuwd wat je van de studentenvereniging vindt!
Kim: Wat fijn dat Bobo alles zo makkelijk deed.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:26

Leuk Snoekiej! Wat voor studentenvereniging? Ik heb er in Groningen ook bij 1 gezeten. Benieuwd wat jij ervan vindt. :)
Gefeliciteerd met je prijs Noor! Alle trainingen toch geholpen!
Dank je voor het aanbod Simmie. Ik zal eens kijken wat mogelijk is, maar keer naar Bunschoten gaan is dan net zo slim. Had ik helemaal niet aan gedacht dat dat ook kan! :)
Hier was het helemaal niet zo warm, heeft het nog even geregend. Wou in de zon zitten studeren, maar die was er niet. :Y)
Leuk dat je moeder met Pancho gaat starten Sussie! Is een baan vinden in die branche moeilijk? Succes
Hoe gaat het nu met je man Heleen?

Ik duik vanavond lekker op tijd m'n bedje in. Gister terrasje gepakt, is wat later geworden dan gepland en wou toch hele dag studeren. Is gelukkig eindelijk gelukt!
Bannen helpt goed :D

De overige WW- gangers voor morgen heel veel succes! Als ik het red kom ik even kijken naar de cross.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 22:29

Goedenavond.
Vief: Klinkt gezellig :D .
bvw: De naam van Bandido is ook wel toepasselijk ja :=.
Kim: Super van Bobo!
Sussie: Ik kan je helaas niet verder helpen met zoeken, hopelijk vind je snel wat.
Caro: Balen van de ruin, hopelijk kan je toch ff met hem langs de kliniek.
Noor: veel plezier op de kermis .
Corien: Fijn dat je de truckrun hebt overleefd ;) !
Mootje: Succes morgen bij ons op stal, ik kom waarschijnlijk nog wel even kijken naar je rondje.
Snoekiej: Als ik mijn broer mag geloven is een studentenvereniging erg leuk, bij welke vereniging heb je je ingeschreven?
Anthea: Succes met je debuut!
Sann: Lekker dat je toch nog goed hebt kunnen studeren.

Zoals Noor al zei is WW bij mij ook goed verlopen, heb net als haar de vierde prijs gewonnen maar dan in de andere ring! Dresuur braafjes, springen foutloos en cross ook foutloos. De cross ging echt super :D , ik heb nergens een aarzeling gevoeld, we waren ook behoorlijk aan het scheuren want voor de laatste hindernis had ik nog 30 seconden, heb een volte gedraaid en 2 seconden onder de optimale tijd door de finish!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 07:35

Goeiemorgen!
Ik ga naar stal, vroeg beginnen, kan ik vroeg weer weg! Daarna als een speer naar WW. Heb alleen geen idee wat voor weer het word, dus ik heb echt van alles bij me :=

Succes iedereen in WW!
Sann, het is wel een relaxte vereniging denk ik. Geen verplichtingen, maar je kan wel in disputen (doen de meesten ook) en als 1ejaars kun je ook in heel veel commissies. Maar geen idee of ik dat ga doen. Doe ook al bestuur van een fokvereniging, en dat kost ook veel tijd. Knap dat ze zo gestudeerd hebt!